Mistä voi ostaa niitä lippalakkeja, joissa lippa on takana?
Kommentit (40)
Nurinkurin- putiikista.
Kunhan menet sinne takaperin takaovesta,
pyydät myyjää viemään ostoksesi takaisin hyllyyn sekä maksamaan ostoksesi sinulle.
Hiiphoopparit varmaanni tillaa näitä Ameriikasta asti. Euroopassa on vaa etulippaa.
Minulta voit saada erikoistilauksella, maksavat kaksinkertaisesti normaalilippikseen verrattuna.
Tavallinen käy aika hyvin, kun käännyt 180 astetta ja panet lippiksen päähän.
Ah, kysymys on hyvä. Minulla on kuitenkin todellinen ongelma lippalakissa, jossa on kaksi lippaa. Ostin sellaisen 80-luvun alussa mutta se on jäänyt käyttämättä koska missään ei kerrota, tai osoiteta kumpi lipoista on etulippa, tai takalippa.
Lakki on hattuhyllyllä lähimpänä ulko-ovea mutta tietämättömyys lippojen suhteen estää lakin käytön.
Sovitin lakkia kerran niin, että lipat ovat sivuttain mutta saamani koulutuksen antamin aerodynaamisten olosuhteitten ymmärtäminen esti minua käyttämästä lakkia sellaisessa asennossa. Olisihan tarjolla todellinen vaara joutua otollisissa tuulioloissa hallitsemattomaan kieputukseen tilanteessa, jossa mukana ei olisi edes radiolaitetta lennonjohdon varoittamiseksi tunnuksettoman lentolaitteen saapumisesta valvottuun ilmatilaan.
Mutta varsinainen ongelma on tuo etu- / takalippa dokumentaation puutteellisuus ja EU on liian kankea organisaatio asian selvittämiseksi ensi kesää ajatellen.
Mikä se tuollainen lippalakki on, jossa on lippa takanakin? Joku kalastajanlakki?
Itse olen tilannut niitä Australialaisesta nettikaupasta. Siellä lippa on eteenpäin, mutta tällä puolella palloa taaksepäin. Sieltä tilaavat vastaavasti niitä Euroopasta.
Ei niitä enää saa, kun ovat menneet muodista. Sinun on odotettava, että tulevat uudestaan muotiin. Mutta kävisikö sellainen, jossa on lippa sivussa? Niitä voisi sattumalta jostain löytyä.
Hankkijasta saa niitä ihanan vihreitä, lippa takana ja hankkijanlogolla varustettuna.
Miksei esim. Sittari ja Prisma vois niitä myydä? Outoa, kun niille olis kysyntää.
Ap. Käy Kärkkäisellä mainoslippis ja voraa sieltä kylkiäisenä saamaasi folioon, niin kasvatat oikeaa huumorintajua.. 😂
Ei nyt muista nimeä, mutta sama kauppa, missä oli kahvikupit euron ja vasenkätisten kahvikupit 1,20.
Malliksi Wes Scantlin laulamassa Nirvanan "About a girl". On se hurja!
Kärkkäiselle vaan. Sietää saa hopeavesihuikat ja ilmaista folioon.. 🤣🤣🤣🤣
I Want My Lippa In The Back -Storesta.
Aleksanterinkatu 11.
Hö.
Ootsä vähän hidas?
Kaverini tekee joulusesongin aikaan vihreiden kuulien puolittamista, mutta muuten hän on tehtaassa jossa tehdään noita takalippaisia lippalakkeja. Niitä ei kuulemma nyt ole oikein varastossa, mutta tuossa huhti-toukokuun puolella pitäisi alkaa löytyä useimmista vaateliikkeistä. Jos pärjäät etulipalla siihen asti?
Sieltä varmaan missä myydään pyörän sisus- ja ulkokumeja erikseen etu- ja taka-pyörälle.