Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi edes harjoitella uuden suhteen varalle kun en pääse edes treffeille.

Vierailija
15.08.2020 |

Ottaa aivoon kun kaikki deittisivuilla olevat kaverit saa viestejä ja treffikutsuja ovista ja ikkunoista, mutta itse en. Ottaa aivoon olla hylkiö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Jos olet, niin oletko kirjoittanut ilmoitukseesi jonkun vaatimuslistan, millaisen? Tai jos tarkoitat Tinderiä, niin millaisia miehiä vedät oikealle?

Vierailija
2/5 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Ei vaatimuksia muuta kun tylsästi savuton ja luotettava ja mua pidempi.

En ole enää tinderissä. Silloin kun olin niin oikealle meni 7-8 miehiä ja joilla oli profiilissa tekstiä. Ei liian komeat tai sporttiset kun itsekin olen tavallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ei vaatimuksia muuta kun tylsästi savuton ja luotettava ja mua pidempi.

En ole enää tinderissä. Silloin kun olin niin oikealle meni 7-8 miehiä ja joilla oli profiilissa tekstiä. Ei liian komeat tai sporttiset kun itsekin olen tavallinen

Naiset ovat huonoja arvioimaan miehiä realistisesti. Vedit luultavasti oikealle ysin miehiä, jotka oli kaiken muun hienon lisäksi myös varsin sporttisia, mutta et huomannut sitä, koska naisille tyypillisesti tunnistat sporttisuuden miehessä ainoastaan, jos se näyttää Hollywood-toimintanäyttelijältä tai ammattibodarilta.

Vierailija
4/5 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat huonoja arvioimaan miehiä realistisesti. Vedit luultavasti oikealle ysin miehiä, jotka oli kaiken muun hienon lisäksi myös varsin sporttisia, mutta et huomannut sitä, koska naisille tyypillisesti tunnistat sporttisuuden miehessä ainoastaan, jos se näyttää Hollywood-toimintanäyttelijältä tai ammattibodarilta.

Jos profiilissa on maininta että on urheilullinen, niin kun lähes kaikilla on, niin menee saman tien vasemmalle. Ap

Vierailija
5/5 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi harjoitella? En ihan ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi