Mä vihaan mun miestä niin paljon etten pysty edes katsomaan sitä
Mua oksettaa sen ruho sängyllä kuorsaamassa kun mä lähden töihin. En mene kotiin ruokkiksella jos se on siellä vaan käyn muualla syömässä. Kaiken paskan mitä se sadisti suoltaa annan (yleensä) mennä toisesta korvasta ulos. Oon sen paskan kanssa vain lasten takia ja sen vuoksi kun en halua muuttaa mun unelmien talosta pois. Ilmeisesti ainut konsti joskus päästä siitä vittupäästä eroon on jos se sattuu kuolemaan ennen mua.
Tämän päivän Maailman parhain Isä -palkinto menee tälle isälle joka saneli lapselle ehdoksi oman huoneen saamiseksi (tällä hetkellä jakaa huoneen sisaren kanssa) että pitää nukkua 14 yötä niin ettei tule meidän makkariin jossa on patja siltä varalta jos joku lapsista näkee vaikka pahaa unta. Viime yönä lapsi tuli patjalle eli tämä tarkoittaa että laskuri alkaa nollasta. Vaikka lapsi nukkuisi 13 yötä tulematta patjalle ja tulisi sitten yhdeksi yöksi, niin laskuri pärähtää nollaan. Saatanan pilkunnussija, vitun sadisti... Itkettää lasta tällasella asialla ja nipottaa taas kerran noiden ihmeperiaatteittensa kanssa. Ihan päästä revitty juttu tuo 14 yötä niinkuin kaikki muutkin sen periaatteet.
Koko miehenpuolen suku on aivan sairas. Kaikki milloin mistäkin uskomattomasta syystä riidoissa keskenään. Jokainen pitää kiinni omasta periaatteestaan ja kehittää riidan aivan uskomattomista syistä. Sitten katkaistaan täysin välit vaikka omaan äitiin tai isään. Mun mieskin piti yli vuoden mykkäkoulua äitinsä kanssa kun ei tykännyt äitinsä äänen sävystä yhdessä tilanteessa.
p.s. En ikinä kiroile oikeassa elämässä mutta tämä oli tällainen purppaus.
Kommentit (26)
Eli uhraat oman ja lasten hyvinvoinnin ja onnen kivan talon takia?
Etpä taida sinäkään mitään maailman paras äityli palkintoja saada...
Ei kai tollaisen kanssa ole mitään syytä olla edes lasten takia. Ei kuulosta siltä, että se kohtelisi lapsiaankaan hyvin. Ihan älytön tollainen patjasääntö, miksi et sanonut sille että haistaa paskan sääntöineen ja lapsi saa oman huoneen ilman mitään sääntöjä? Se äijäkö teillä päättää kaiken?
Minä kyllä lähtisin, toi olisi viimeinen pisara jos kiusaa ja itkettää turhaan lapsia.
Mä en ole ikinä kuullut, että joku pitää patjaa jatkuvasti aikuisten makuuhuoneen lattialla varalla lapsia varten. Ei ne lapset opi ikinä nukkumaan omassa sängyssään, jos lähdetään siitä, että täällä ois sulle sänky, tule tänne makkariin. Meillä on pärjätty ihan hyvin ilman mitään kakkossänkyjä toisessa huoneessa, kaikilla perheenjäsenillä yksi sänky. Olen ihan samaa mieltä, että lapsi tarvitse mitään omaa huonetta, jos ei pysty edes nykyisessä huoneessaan nukkumaan sisaruksen kanssa, vaan tunkee vanhemien makkariin.
Sulla tässä on oudot periaatteet ja toimintatavat, olen ihan samaa mieltä kuin miehesi, joka haluaisi että lapsi nyt ihan ensin nukkuisi omassa sängyssään. Mitä se sillä huoneella tekee, kun ei tarvitse edes omaa sänkyään?
Oon sen paskan kanssa vaan lasten takia ???? ja silti syytät että se käyttäytyy kuin sadisti lapsia kohtaan, joku ei nyt täsmää tässä jutussa. Sä olet itsekäs paska kun roikut siinä suhteessa vaan kivan unelmien asunnon takia. Luulen että sinä, miehesi ja lapset olisitte kaikki onnellisempia jos eroaisitte. Ei ne lapset isäänsä menetä vaan tapaavat sitä silti. Haluatko tosiaan pilata loppuelämäsi olemalla suhteessa missä vihaat olla ?
Lasten vuoksi olet hänen kanssaan? Haluatko lapsistasi yhtä sairaita mielipuolia? Lähtisin lasten vuoksi lujaa POIS! Säälittävä uhrata omat lapset tuollaiseen paskaan vain sen vuoksi,että saa asua unelmiensa talossa.
Kertoisitko nyt, että mitä se mies nyt on tehnyt?
Haluaa, että lapset nukkuu omassa sängyssään. Aika normaalia mun mielestä.
On riidellyt äitinsä kanssa, no voi ei. Niin tekee moni muukin.
Onko se mies siis oikeasti tehnyt mitään väärin vai vingutko sä vaan periaatteesta?
Kuule, mun faija oli sadisti ja äiti oli sen kanssa vaan "meidän lasten takia". Jos äiti olisi oikeasti ajatellut meitä lapsia, niin olisi jättänyt äijän kiireenvilkkaa!
Faija pomotti ja käskytti meitä ihan mielivaltaisilla säännöillä, yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista. Pääasia, että meillä lapsilla oli aina itku silmässä ja nöyryytetty olo. Sai äitikin osansa, onneksi.
Ei sun miehesi ole sadisti, vaan ihan järkevä ihminen. Noin juuri minäkin toimisin. Jos lapsi haluaa oman huoneen, niin hänen täytyy osoittaa olevansa valmis siihen. Jos lapsi tulee vielä vanhempien makuuhuoneeseen nukkumaan, niin hänellä ei mielestäni ole valmiuksia omaan huoneeseen siirtymiseen. Jos nyt sisarusten kanssakin nukkuessa näkee pahoja unia, niin mitenkäs sitten kun on siellä omassa huoneessa aivan yksin?
Lasten piikkiin menee siis sekin että sinä "joudut kärsimään" sielää.. unelmiesi mökissä, paskassa liitossa? Vain heidän takia uhraudut?.. no onnea sitten, ainutta elämääsi tässä elelet, kukin tyylillään, sinä teet noin.
Ymmärrän kyllä tuon että pitää osata nukkua omassa sängyssä mutten käsitä miksi se pitää olla pilkulleen tuon 14 yötä? Mun mielestä on aivan absurdia pitää kiinni tuosta päähänpinttymästä että on oltava juuri tuo 14 yötä, ei päivänkään heittoa mihinkään suuntaan. Kun nuo jutut toteuttaisi JÄRKEVÄSTI käsitellen lapsia niinkuin ihmisiä eikä mitään pelinappuloita, niin olisi helpompi ymmärtää. Ja sitten siinä on se pointti että tunnen miehen niin hyvin että tiedän jo etukäteen että antaa lapsen jatkossakin tulla meidän huoneeseen (sieltä omasta huoneestaan, kun sen joskus saa) koska siinä vaiheessa nämä mahtavat periaatteet on jo unohtuneet. Yhtenä päivänä on aivan ehdoton jossain asiassa ja toisena päivänä ei ole enää mitään väliä.
ap
Miksi lapsi ei saisi omaa leikkihuonetta vaikka ei nukkuisikaan siellä. Läheisyyttähän se lapsikin kaipaa. Isällä kun on muitakin tämmöisiä periaatteita niin johan on ihme tyyppi.
Siis toi patjahommako sua niin järkyttää? Taidat itte olla vähän ihmeellinen ja ainakin draamakuningatar.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:49"]
Siis toi patjahommako sua niin järkyttää? Taidat itte olla vähän ihmeellinen ja ainakin draamakuningatar.
[/quote]
Ei tietenkään ole vain tuo asia. Halusin vain kertoa esimerkin miehen käyttäytymisestä ja mun mielestä tuo kuvaa miestä niin hyvin. Toinen esimerkki voisi olla meidän mökkireissulta kun mies halusi saunaan keskellä yötä ja mä halusin jo nukkumaan. Sanoin että mennään ennemmin aamupäivällä niin mies veti herneen nokkaan ja sanoi että jollen mene sen kanssa nyt yöllä saunaan niin me lähdetään mökiltä heti aamupalan jälkeen. En mennyt saunaan silloin yöllä ja niin vaan lähdettiin aamusta kotiin vaikka lapset olis halunneet vielä olla, käydä uimassa jne. Siinäpä teille toinen esimerkki.
ap
Kuulostaa siltä, että ap ei ota oikein muita huomioon kuin itsensä eikä myöskään halua, että lapsilla olisi minkäänlaista kuria.
Mies taasen on tästä täysin turhautunut ja yrittää sitten saada jo liioittelulla jotain otetta tohon pellossa elämiseen.
Olin itse exälle aivan samanlainen, sille ei ikinä kelvannut mikään, joka asiasta piti olla louskuttamassa leukojaan, lapsien käskeminen yms oli lapsille traumatisoivaa jne.
Loppujen lopuksi musta tuli täysin mustavalkoinen ja annoin sellaisia suoria käskyjä ja ukaaseja ja pidin niistä kiinni, oli sitten järkeviä tai ei.
Mies tokeni vähän, mutta ei tarpeeksi ja niinpä pakkasin tavarani ja lähdin. En jaksanut kahden lapsen sijaan kolmea lasta, joista se kolmas vielä terrorisoi parhaansa mukaan niiden kahdenkin kasvatuksen (ruokapöydässä esim. sai piereskellä, koska on julmaa, että lapsi joutuu nousemaan vaikka vessaan pieremään yms).
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:49"]
[/quote]
Ei tietenkään ole vain tuo asia. Halusin vain kertoa esimerkin miehen käyttäytymisestä ja mun mielestä tuo kuvaa miestä niin hyvin. Toinen esimerkki voisi olla meidän mökkireissulta kun mies halusi saunaan keskellä yötä ja mä halusin jo nukkumaan. Sanoin että mennään ennemmin aamupäivällä niin mies veti herneen nokkaan ja sanoi että jollen mene sen kanssa nyt yöllä saunaan niin me lähdetään mökiltä heti aamupalan jälkeen. En mennyt saunaan silloin yöllä ja niin vaan lähdettiin aamusta kotiin vaikka lapset olis halunneet vielä olla, käydä uimassa jne. Siinäpä teille toinen esimerkki.
ap
[/quote]
Miksi lähditte? Mä en olisi lähtenyt, olisin antanut äijän mennä ja olisin jäänyt lasten kanssa mökille. Oltaisiin tultu vaikka taksilla pois, jos ukko ei olisi suostunut hakemaan.
Toihan on ihan idioottimaista, mielivaltaista käytöstä. En tajua miksi suostut tollaiseen. Eroa nyt hyvä ihminen.
Etkö olisi saanut toista miestä?