Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen yli siitä että olen ruma?

Vierailija
19.08.2013 |

Oon melkein 30 ja mun on silti vaikea hyväksyä sitä että oon ruma. Asia vaivaa lähes päivittäin ja pilaa mun elämän.:/ Tiedän että oon pinnallinen ja asiat vois olla paljon pahemminkin mutta silti on kurjaa tuntea itsensä rumaksi. Jos olisi rahaa menisin kauneusleikkaukseen (nenä, leuka, kaula). LÄheiset ihmiset hyväksyy mut tämmöisenä kun oon mutta silti hävettää kun miehen kavereiden tyttöystävät on kaikki kauniita tai ees tavallisen näköisiä. Ex-poikaystävä ei ikinä esitellyt mulle kavereitaan. Varmaan siksi että oon ruma. :( Miten tästä voi päästä yli?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ylimieliseltä ja "helppohan sieltä on huudella" -neuvolta, mutta et ihan oikeasti voi tehdä mitään muuta kuin:

Päätä ettet ole ruma, eli muuta omia kauneusihanteitasi ja lopeta ajattelemasta mikä on muiden mielestä kaunista. Niin minä tein teini-iässä koulukiusauksen uhrina; yhtäkkiä vain päätin että jumalauta, oikeesti oon ihan nätti ja ihan kiva, sano muut mitä tahansa. Ja aloin käyttäytyä sen mukaisesti. Ja yhtäkkiä muutkin kohtelivat minua sen mukaan -tai ainakaan en enää huomannut heidän katseissaan, sanoissaan ja teoissaan sitä ivaa minkä olin aiemmin huomannut.

Älä häpeile sitä mitä olet, vaan ole ylpeänä sitä mitä olet. Eihän se ole mistään muusta kiinni kuin oman asenteen muutoksesta.

Tärkeää on lopettaa vertaamasta itseäsi muihin. Jos olet kateellinen jollekin ominaisuudesta X, tulisi sinun olla kateellinen hänen koko elämästään (joka ei luultavasti ole sellainen, jonka haluaisit). Koska kaikki liittyy kaikkeen, ihminen on kokonaisuus ja mikään ominaisuus ei tule yksinään.

Olet kaunis ja ihana juuri tuollaisena :). Etkä olisi sinä ilman kaikkia osiasi.

Vierailija
22/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:12"]

Minäkin olen iso, romuluinen ja ruma kömpelys. Tukkakin on ohut. Ärsyttää, kun mulla on kasvoissa kaksi ruskeeta vanhuuden luomea. Olen yrittänyt rapsutella niitä pois, mutta alkoi vuotamaan vähän verta. Uskaltaisinko itse poistaa nuo saksilla, jos otan vaikka kunnon huikat anisviinaa? ;)

[/quote]

Mä olen poistanut itse luomia aika paljonkin, mä olen tehnyt sen terävällä veitsellä tosin. Isommista on jäänyt koholla oleva arpi kyllä, joka on lähes yhtä ruma kuin alkuperäinen luomi, vaikka onkin ihonvärinen nyppylä eikä ruskea kuten luomi.

Ammattilainen varmasti saisi nätempää jälkeä aikaan, mutta itselläni ei ollut opiskelijana semmoiseen varaa joten käytin oma-apua, ja tosiaan tuhannen kännissä vielä. Naamasta nappasin yhden luomen pois kulmakarvan alapuolelta ja yhden toisen silmän alta poskelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myöskin ruma, todella epämiellyttävän näköinen, vaikka miten meikkaisin ja laittaisin hiuksia. Enkä todellakaan pysty hyväksymään asiaa, joka vaikuttaa mun elämään kielteisesti niin monella tavalla. Esimerkiksi niin, etten luultavasti tule koskaan löytämään miestä, vaikka rakkaus on mun mielestä elämän tärkein asia, enkä ilman sitä näe merkitystä missään. Joten totta helvetissä surettaa ja vihastuttaa.

Kunpa olisin edes tavallisen näköinen, sillon meikillä ja vaatteilla voiskin tehdä vaikka mitä ihmeitä...

Vierailija
24/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, mutta en ymmärrä miten rumuus estäisi rakkauden? Ymmärrän kyllä sen, että ns. kauniit ihmiset etsivät myös tyttö-/poikaystävikseen kauniita ihmisiä, mutta suurin osa meistä ei ole erityisen kauniita, ja ns. rumia löytyy sekä miehistä että naisista. Ja moni ns. ruma ihminen on löytänty rakkauden.

Ei rumuus estä rakkautta, mutta se, että pitää itseään rumana ja vaatii itseltään kauneutta voi sen estää. Tai ehkä se johtuu siitä, että kauneutta arvosta (ruma) ihminen ei voi rakastuakaan kuin kauniiseen ihmiseen, ja tällöin toki voi joutua elämään ilman rakkautta - kauniilla ihmisillä on niin paljon valinnanvaraa, että he harvoin taitavat jaksaa tutusta meihin rumempiin niin hyvin, että ehtisivät rakastua. Tai sitten he arvostavat liikaa ulkonäköä, ja mikseivät arvostaisi, kun se itsellä on ok.

Vierailija
25/30 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
26/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehelle silkkaa säästöä, jos on ruma. Ei naista = ei tarvitse isoa kämppää, autoa, mökkiä eikä muutakaan statussälää. Yksinäisyyttä on tosin syytä oppia sietämään kohtuu hyvin.

m41

Vierailija
27/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi, jolla on perinnöllinen sairaus, joka on aiheuttanut mm. kalloepämuodostuman ja sen että kasvot ovat "syndroomapiirteiset" (+fyysisiä sairauksia, älyllisesti hän on normaali, käy jo koulua ja se menee hyvin).

Hänestäkään ei läheiset eikä hänkään (ainakaan vielä) ajattele, että peli on menetetty! - ja etteikö hän voisi kampauksen valinnalla piilottaa kalloepämuodostumaa jonkin verran, meikeillä korostaa tavallisempia kasvonpiirteitä jne..

Vierailija
28/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Varaa aika johonkin kauneushoitolaan ja ota silmäripsien ja kulmakarvojen kestovärjäys ja muotoilu (n. 20-50 €). Toista tämä vähintään 2-3 kuukauden välein.

2) Kysy, mitä muita hoitoja on tarjolla, esim. huulien pigmentointi ja kestorajaus ja käsi- ja kynsihoidot.

3) Ota uusi kampaus, leikkaus, värjäys.

4) Poistata mahdolliset kasvoluomet terveyskeskuksessa.

5) Ala juoda joka aamu ja ilta pari lasia raikasta vettä, käy joka päivä tunnin kävelylenkillä ja opettele seisomaan selkä suorana ryhdikkäästi.

6) Katso joka aamu peiliin, hymyile ja sano: "Minä olen hyvä ja kaunis ihminen."

Vuoden päästä olet uusi ihminen, rentoutunut, kaunis ja raikas.

Vierailija
29/30 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma!! Minä ihailen naisia, koissa on älyä ja luonnetta, eivät ole standardimisdejä, eivätkä sellaisiksi halaja. Rumaksi toki ei voi kukaan sanoa, mutta persoonallisia. Tällaisia esim kiti kokkonen, paula noronen, silvia modig jne. Eli ihmiset, jotka säteilevät. Säteile sinäkin. Ja jos jokin asia itsessäsi todella painaa noin paljon, niin oletko kysynyt plastiikka/hammaskirurguan mahdollisuuksia? Jokaisella on oileis viihtyä kropassaan, toisilla vaatii hammasraudat, toisella esim nenäoperaation. Ei ole muiden asia arvostella.

Vierailija
30/30 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei arvostella ulkonäön, vaan sydämen perusteella! Eikä itseään kannata muuttaa! Ole oma itsesi. Älä anna ulkonäkösi pilata elämääsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi