Voiko parisuhde alkaa naljailulla?
Mies heitti kommentin olemalla muka hauska ja naljaili päälle. Veti hiljaiseksi mutta seuraavalla viikolla naljailin takaisin miehelle ja mies meni hiljaiseksi. Työpaikalla kemian huomaa. En ole kiinnostunut miehestä mutta naljailu molemmin puolin on hauskaa ja puhun kavereille miehestä koko ajan.
Kommentit (34)
Ensi viikolla tulee 17 vuotta täyteen naljailemattomassa suhteessa. Ihanaa kun ei koskaan tarvi pelätä toisen piikkejä tai äänensävyjä. Meidän noin kolme pikkuriitaa ovat yhteensä kestäneet 3 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennusta hyvää.
Miten niin ei ennusta?
onnellinenmies kirjoitti:
Ensi viikolla tulee 17 vuotta täyteen naljailemattomassa suhteessa. Ihanaa kun ei koskaan tarvi pelätä toisen piikkejä tai äänensävyjä. Meidän noin kolme pikkuriitaa ovat yhteensä kestäneet 3 minuuttia.
Mies aloitti hauskalla naljailulla mutta itse hyökkäsin takas ilkeämmin ja naljailin oikein kunnolla takas ja mies sitten hiljeni.
Ei. Ota mies, joka on nöyrä sinua kohtaan.
Uskomatonta tuubaa.
Meillä takana 30v yhteiseloa, naljaillulla ja ilman.
Mikään ei yhdistä paremmin kun samanlainen huumorintaju. Vielä jos onnistuu hyvässä hengessä voittamaan toisen naljailussa 😂
Kyllä mun suhteet on kaikki tainneet alkaa pienellä vttuilulla. Tosin se on hyväntahtoista kiusoittelua. Katsotaan silmiin, hymyillään ja seurataan reaktiota.
Ilkeä ja henkilökohtaisuuksiin menevä naljailu on vaan ilkeää. Jos toinen loukkaantuu ja hiljentyy niin raja on ylitetty, anteeksipyyntö on paikallaan.
Viitsitkö avata vähän?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta tuubaa.
Meillä takana 30v yhteiseloa, naljaillulla ja ilman.
Mikään ei yhdistä paremmin kun samanlainen huumorintaju. Vielä jos onnistuu hyvässä hengessä voittamaan toisen naljailussa 😂
Ymmärsin ap kirjoituksesta, että kyseessä oli ilkeily, joka veti toisen hiljaiseksi. Ei siis kyse hauskasta huumorista, vaan pilkasta.
Laittakaa esimerkkejä, niin voidaan katsoa onko se vähättelyä vai leikkisää kiusoittelua.
Ei eikä myöskään ystävyys. Itsestäni ei ainakaan kiva jos toinen usein negatiivisesti kommentoisi tai pilkkaisi ja nauraisi päälle.
Hyväntahtoinen naljailu on O.K.
Ilkeämielisyys ei johda mihinkään.
kyllähän se tuppaa ilkeämieliseksi vittuiluksi mennä. Toisen kunnioituksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun suhteet on kaikki tainneet alkaa pienellä vttuilulla. Tosin se on hyväntahtoista kiusoittelua. Katsotaan silmiin, hymyillään ja seurataan reaktiota.
Ilkeä ja henkilökohtaisuuksiin menevä naljailu on vaan ilkeää. Jos toinen loukkaantuu ja hiljentyy niin raja on ylitetty, anteeksipyyntö on paikallaan.Viitsitkö avata vähän?
Mies naljaili leikillään että täälläkö syöt yksin pelkkää salaattia. Hetken hiljaisuuden jälkeen naljailin takaisin että noin laihan luuviulu miehen pitäisi syödä ehkä enemmän kuin lautasmallin mukaan ja mies meni tästä hiljaiseksi.
Mun kanssa ei alkaisi. Parisuhteessa en naljaile enkä kuuntele sitä toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei alkaisi. Parisuhteessa en naljaile enkä kuuntele sitä toiselta.
ootko akka
Työ ja siviili pidetään erillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei eikä myöskään ystävyys. Itsestäni ei ainakaan kiva jos toinen usein negatiivisesti kommentoisi tai pilkkaisi ja nauraisi päälle.
Ollaan oltu toimistolla kahdestaan jonkin aikaa ja mies vitsaili hauskasti lounassalaatista ja olen onnistunut sivaltamaan ilkeästi miestä tämän laihuudesta.
Työkavereille ei flirttailla.
n19
Ei ennusta hyvää.