Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esprit maahantuonti?

Vierailija
19.08.2013 |

Tietääkö kukaan mikä firma toimii maahantuojana Esprit vaatteille tai toimii suomessa edustajana? Ostin espritin takin ja heti rikki, mutta kun kauppa mistä ostin on toisella puolella suomea, eikä mitään asiaa sinne suuntaan enää. Ajattelin reklamoida suoraan maahantuojalle, mutta enpä löytänytkään netistä sitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko www.esprit.fi kautta laittaa palautteen vaikket sieltä takkia tilannu?

Vierailija
2/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.esprit.fi/support?cmd=STARTPAGE

--> Reklamaatiot --> Esprit-myymälöistä ostettujen tuotteiden reklamaatio

Myymälään ensisijaisesti siis. Oli tuolla s-postiosoitekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa maahantuoja sinulle hyvittää vaatetta, vastuu on tuolla vähittäismyyjällä, joka vaatteen sinulle möi.

Sama jos ostaisin jugurttia, jossa on valmistusvirhe, vaikka vähittäiskauppa saisi hyvityksen valmistajalta, asia hoidetaan kuitenkin sen vähittäiskaupan kanssa, ei suoraan valmistajan kanssa.

Vierailija
4/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 10:32"]

Sama jos ostaisin jugurttia, jossa on valmistusvirhe, vaikka vähittäiskauppa saisi hyvityksen valmistajalta, asia hoidetaan kuitenkin sen vähittäiskaupan kanssa, ei suoraan valmistajan kanssa.

[/quote]

Minä olen reklamoinut elintarvikkeita koskevissa virheissä AINA suoraan valmistajan kanssa ja aina saanut hyvityksen suoraan valmistajalta, ilman myyntipaikkaa välikätenä. Olettaisin, että näin kannattaa toimia myös vaatteiden suhteen.

Vierailija
5/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 10:32"]

[/quote]

Minä olen reklamoinut elintarvikkeita koskevissa virheissä AINA suoraan valmistajan kanssa ja aina saanut hyvityksen suoraan valmistajalta, ilman myyntipaikkaa välikätenä. Olettaisin, että näin kannattaa toimia myös vaatteiden suhteen.

[/quote]

Ok, mielenkiintoista.

Riippuu varmaan tuotteestakin. Jos kyseessä olisi tuo mainittu jugurtti ja itsellä olisi tarvetta osoittaa, mikä ongelma tuotteessa on, niin on vaikea kuvitella, että lähettäisi tuotetta postissa valmistajalle.:)

Vierailija
6/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 10:40"]

Riippuu varmaan tuotteestakin. Jos kyseessä olisi tuo mainittu jugurtti ja itsellä olisi tarvetta osoittaa, mikä ongelma tuotteessa on, niin on vaikea kuvitella, että lähettäisi tuotetta postissa valmistajalle.:)

[/quote]

En ole koskaan lähettänyt tuotetta valmistajalle eikä sitä ole pyydetty. Olen kuvaillut virheen, antanut tarkat tiedot ostopaikasta ja ajasta ja olen saanut hyvityksen.

5

Vierailija
7/9 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lumppulaatuiseksi osoittautuneen neuleen kaupasta, joka lopetti toimintansa. Lähetin Espritin maahantuojalle, joka ei noutanut pakettia, joten Posti palautti sen ja veloitti maksun toistamiseen. Kysyin yhteystietoja toisesta myymälästä. He neuvoivat tuomaan sinne. Lupasivat hoitaa asian (menisi "6 pankkipäivää, kun rahat tulevat Tanskan kautta"). Nyt on kulunut toista kuukautta. Ei näy rahoja eikä sähköpostiin vastata. Äänestän jaloillani!

Vierailija
8/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaista kokemusta on Espritistä. Siis verkon kautta eivät ole vastanneet ja on jo muutama kuukausi kulunut siitä aikaa. Farkut kuluivat nopeasti puhki haaroista. Menen käymään ha selvittämään paikan päälle asian, vaikka välimatkaa on paljon.

Vierailija
9/9 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole myyjän vika jos tuote on viallinen. Myyjä kyllä hoitaa reklamaatioprosessin useimmiten, mutta toimittavat sitten maahantuojalle. Eri asia ehkä joku jogurtti, mutta esim. vaatteissa, jälleenmyyjä toimittaa sinne mistä itse on sen hankkinut, voi toki olla suoraan valmistajakin jos on omaa maahantuontia.