Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieluni silmin - tutkimusmatka suosmalaisen miehen sieluun

Vierailija
15.08.2020 |

Mitä mies todella haluaa naisesta?
Tervehdys ystäväni!

Olen seuraillut vuosia loputonta keskustelua lähipiirissäni ja yleisellä tasolla siitä, kuinka miehet kummastelevat: ”Mitä naiset todella haluavat miehestä?”. Kun taas naisten keskusteluissa tulee usein esille kysymys: ”Mitä miehet haluavat naisesta?”. Luonnollisesti minulta löytyy enemmän vastauksia jälkimmäiseen näistä kahdesta ikuisuuskysymyksestä. Joten tällä kertaa ajattelin avata mieleni arkkuani siitä, mitä mies sisimmissään naisesta etsii. Toki esitän asiat vain omasta näkökulmastani, mutta uskon, että moni kanssaveljeni voi yhtyä ajatuksiini ainakin joltain osin.

Nykymedia on täynnä kyselyjen pohjalta tehtyjä gallupeja, joissa yllä mainittuihin kysymyksiin ladellaan suorat vastaukset. Miksi kyseinen asia tuntuu edelleenkin olevan mysteeri molemmille osapuolille? Ilmassa leijuvat olettamukset, mitä naiset luulevat miehen etsivän naisesta on suurelta osin harhaanjohtavia. Me miehet emme vaan uskalla myöntää sitä. Meille on helpompi pitäytyä vanhoissa uskomuksissa, kuten fyysisten ominaisuuksien korostamisessa, koska ne ovat enemmän ”alfauros-meininkiä”.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boobsit vai beba?

Karkea jaottelu miesten mieltymyksistä on jo iät ja ajat jakaantunut näihin kahteen peruslinjaukseen. Olet joko tissi- tai persemiehiä. Kova panomies on molempia.  En yritä kieltää, ettenkö olisi itsekin hieman jälkimmäistä, mutta enemmän olen silmämies. Miksi kukaan ei puhu ikinä meistä silmämiehistä? Silmämies on sellainen, joka kiinnittää eniten huomioita naisen silmiin. Miksi? Siksi, koska silmät ovat tunnetusti se sielun peili.

Naisen silmistä mies voi skannata hänen syvintä olemustaan. Silmät kertovat aina tarinaa ja paljastavat palan sinusta, mitä sanasi eivät välttämättä kerro. Ja voi armas Luoja sentään, jos niissä näkyy muun muassa hyvyyttä, herkkyyttä, feminiinistä voimaa, leikkisyyttä, viekkautta sekä pientä pilkettä. Tällöin menevät mieheltä polvet veteliksi! Nämä asiat tuikkivat avopuolisoni silmistä aikanaan. Pitkän yhteisen taipaleen jälkeen voin todeta, että hänen silmänsä eivät valehdelleet.

Vastakohtana voin todeta, että jos näen ulkokuorellisesti näyttävän naisen silmissä pahantahtoisuutta, muiden halveksuntaa, ylimielisyyttä tai itsestäänselvyytenä pitämistä, niin kaikki viehätys on poissa kertarysäyksellä ja kirjaimellisesti silmänräpäyksessä. Ehkä se olen vaan minä, joka pitää näitä asioita avainasemassa. Katse voi tappaa tai vetää polvet veteläksi. Näin se vaan menee.

”Vahva nainen pelottaa poikia, mutta sytyttää miehiä”

Mies etsii naista, joka olomuodostaan riippumatta kantaa itseään ylpeydellä oman arvonsa tuntien. Voin sanoa tämän faktaksi, että se jos mikä tekee vaikutuksen mieheen. Itsevarmuus siitä, että olet viehkeä lady, jota me rakkaudennälkäiset helmassa roikkujat jahtaamme ja teemme mitä vain vuoksesi. Mutta varoitus nainen, tarkka mies huomaa nopeasti, mikäli yrität käyttää tätä itsevarmuutta hyväksesi. Silmäsi paljastavat sinut.

En koe, että mies etsii itselleen äidin korviketta.  En ymmärrä, miksi monet miehet kokevat vahvan naisen uhkana. Päädytään mieluummin pimatsuun, kenellä ei ole juuta tai jaata sanottavana mihinkään. Tai ainakaan mitään rakentavaa.  Mielestäni nimenomaan aikuinen ja vahva nainen on puoleensavetävä. Vahva nainen herättää miehessä ajatuksen: ”Tuli mitä tuli, hänen kanssaan kestän sen”.  Me miehet emme uskalla myöntää, että mekin etsimme turvaa.  Ehkä menneiltä vuosikymmenillä vallalla ollut ajatus: ”vahva uros etsii heikkoa naarasta suojeltavakseen” kummittelee yhteiskunnassamme edelleen?

Vierailija
2/3 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show me your soul!

Kuitenkin, loppujen lopuksi jokaisella on oma yksilöllinen tutkansa potentiaalista kumppania skannatessaan. Mutta uskallan väittää, että miesten sekä naisten keskuudessa on edelleen paljon vääriä olettamuksia vastakkaisen sukupuolen sielunmaailmasta.  Toivon, että kirjoitukseni avaisi edes hivenen sitä vääristynyttä kuvaa, mitä olen niin monesti kuullut puhuttavan meidän kaksilahkeisten mieltymyksistä.

Ei se Michael Korsin laukku, ei se timmi tarakka, eikä ne terhakkaat tisutkaan, vaan sielusi nainen, sielusi. Näytä miehelle rohkeasti mistä pidät, mistä et pidä, mistä tulet, minne olet matkalla, miten näet maailman ja ennen kaikkea kuka oikeasti olet. Sitä me miehet todellisuudessa haluamme.

Sure God created man before woman.  But then you always make a rough draft before the final masterpiece. –Anonymous

Nyt puolestaan te arvon ladyt voisitte valaista minua, mitä te etsitte miehestä skannatessanne potentiaalista kumppaniehdokasta?

Psst..Oletko miettinyt, millainen on miehen näkökulmasta vahva nainen? No minäpä kerron..painat vaan tästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko tämä löpinä? Ei tuossa ainakaan itse pointtiin päästy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi