22v poika sai ilmaiseksi meidän entisen volkkarin 2012 vuosimallia (maksanut 40 000eur) ja ei kelpaa
Vaan ajelee jatkuvasti meidän uudella BMW:llä ja vaatii saada sen omakseen. Miten voin opettaa häntä olemaan kiitollinen tuosta autosta? Kyseessähän ei kuitenkaan ole mikään ikivanha romu vaan ihan hieno ja nuorelle opiskelijalle täysin sopiva auto.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen maksaa 22-vuotiaaalle vakuutukset, verot, katsastukset, huollot ja korjaukset. Ei opiskelijalla ole varaa moiseen.
Maksetaan ne kyllä pojan puolesta, ainoastaan dieselit maksaa itse.
Ap
No poika ei enää aja bemarilla. Saa sitten valita kelpaako volkkari vai hankkiiko itse paremman vai kulkeeko autotta. Ei teillä ole mitään velvollisuutta antaa bemaria käyttöön.
Äidin pikku tennistähti tahtoo bemun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen maksaa 22-vuotiaaalle vakuutukset, verot, katsastukset, huollot ja korjaukset. Ei opiskelijalla ole varaa moiseen.
Maksetaan ne kyllä pojan puolesta, ainoastaan dieselit maksaa itse.
Ap
Jaa kyl mä sain polttoaineet ilmaiseksi
Jos saisit vanhemmilta shoprider 778 niin ajelisitko vai eikö kelpasi?
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä bemarilla nyt ihan eri asia ajaa. 2012 vuoden auto alkaa olla vanha.
Ai, mun tytöt saa vuoden 1998 60000km ajetun Starletin
Luuletko, että tänä päivänä saa naisia jollain keuhkotautisella volsulla?
Farkkuvolkkari on perheellisten setämiesten auto. Sillä ei lohkee tytöiltä.
Anna avokas ja pyydä hakemaan olut jääkaapista. Ostakoon oman auton omilla rahoillaan jos ei kelpaa.
Volkkarilla ei saa pimp saa joten en ihmettelee yhtään miksi poika haluaa uuden bemmin!
Bemmi on sentään saksalainen laatuauto, en edes tiedä mistä volkkari on kotoisin.
Anna sille bussikortti, johon saa ladata matkat omalla rahallaan. Pääsee oikein ison auton kyytiin, brum, brum.