Perheelliset parisuhteessa olevat, kuinka usein seksiä?
Kerran päivässä, kerran viikossa, kerran kuussa vai kerran vuodessa? Vai ei ollenkaan? Valitse viim 12 kk perusteella lähin vaihtoehto.
Kommentit (29)
Viimeksi kun olin suhteessa niin sain liian harvoin. Se alkoi olla kerran viikossa sunnuntaisin. Siinäkin enimmäkseen käsillä hoitelu. Ei uskoisi mutta sama nainen veti joskus housut pois ja vaati sitä äkkiä. Samaa hyytymistä olen kokenut muiltakin naisilta. Ymmärtäisin jos olisin huono sängyssä. Miten muuten saako mies sanoa olevansa tyydyttävä? Vai tuomitaanko valehtelijaksiP
Arkisin on niin hektistä ettei jaksa ajatellakaan seksiä. Viikonloppuisin yleensä pari kertaa.
Meillä on tän vuoden puolella ollut 1-2 kertaa jotain, mitä voisi kutsua seksin yrittämiseksi. Niin kiusallista ja kamalaa, ettei enää koskaan. Ja siis olen seksuaalinen ja ollut läpi suhteen (miinus vauvavuodet), mutta nyt oksettaa ajatuskin tuosta miehestä. Ero edessä heti kun jaksan.
Mutta muakin kiinnostaa muiden normaali!
Ilmiannettu. Aloitus väärässä paikassa.
Kerran kuussa. Ei jaksa enää kiinnostaa.
Lähestulkoon joka päivä, parhaimpina kaksi.
Naimisissa n. 32v. Työn vuoksi asumme eri paikkakunnilla. Joka kerta kun olemme vkonloput yhdessä seksiä. Yleensä pe ilta ja su aamu. Sillä nennään seuraavaan vkonloppuun.
4 kertaa erinomaista seksiä tällä viikolla. Yleensä 2, mutta välillä näinkin. Selvästi piristymään päin taas.
Kerran päivässä (pl vuotopäivät). Ovulaation aikana 2x joten keskimäärin päivittäin.
M48 + puoliso
Noin 6-kertaa viikossa. Usein sekä illalla että aamusta mutta tuo 6-kertaa on luultavasti keskiarvo.
Lapsia meillä on neljä.
Joka aamupäivä, yhdessä 37 vuotta.
Ei ole edes lapsia, ollaan 32 ja 25, ja seksiä on nyt kesällä ollut kahdesti. Normaalisti ehkä 3-4 kertaa kuussa. Itsellä halut kovat, naista ei kiinnosta. Alkaa vähitellen itseltäkin katoamaan tarpeet eikä jaksa enää yrittää.
Kerran viikossa.