Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yläkerran akka kusee

Vierailija
19.08.2013 |

yläkerran akka kun käy kusella niin kuuluu vitunmoinen lorina !!! onko se normaalia ja yleensa kusemisen jälkeen semmonen räjähtävä pieru

oma muija kun käy kusella niin kuuluu vain semmosta hiljaista suhinaa

onko normaalia ??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle provolle nauraisin mutta...meillä edellinen yläkerran pariskunta, toinen näistä kusi todella lorottaen niin että jos vessan ovi oli auki meillä, kuului olohuoneeseen saakka, vaikka vessa on kulman takana olohuoneeseen nähden. Myös järkyttävää piereskelyä kuului. Tämä yleensä aamulla aikaisin, kun talossa oli muuten hiljaista. Itse olen aamuvirkku. Kun porukka yläpuolella vaihtui reilu vuosi sitten, nämä äänet loppuivat. Tämä siis on tosi tarina. En tiedä mistä johtuu, kaipa joillakin rakko toimii eri tavalla ja nestettä tulee niin kovalla paineella, että se aiheuttaa tuon lorinan. 

Tämäkään ei ole provo, vaan mulla itselläni tulee aamuisin kakkoshätä heti aamupissan jälkeen, räjähtämällä. ÄÄni kuulostaa pierulta. Sellaista se on kun vatsa toimii. Aloitus saattaa olla trolli, mutta uskokaa tai älkää, minä olen tosissani. 

Vierailija
2/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 05:59"]

yläkerran akka kun käy kusella niin kuuluu vitunmoinen lorina !!! onko se normaalia ja yleensa kusemisen jälkeen semmonen räjähtävä pieru

onko normaalia ??

[/quote] No ei ole normaalia etta asunnosta toiseen kuuluu intiimit aanet. Ehka suomalaisten pitaisi vihdoinkin oppia rakentamaan kunnollisia kerrostaloja. Neukkuajat on nyt lopullisesti ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 06:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 05:59"]

onko normaalia ??

[/quote] No ei ole normaalia etta asunnosta toiseen kuuluu intiimit aanet. Ehka suomalaisten pitaisi vihdoinkin oppia rakentamaan kunnollisia kerrostaloja. Neukkuajat on nyt lopullisesti ohi.

[/quote]

Meillä on hyvät eristykset muuten eikä naapureista normaalipuheääni kuulu Mutta jokunen aika sitten tehdystä putkiremontista taitaa johtua tuo, että vessasta äänet tulee, eli siinä on mennyt jotain pieleen. 2.

Vierailija
4/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä lorottaa kun ne seisaaltaan kusee. Se tulee päästä asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme