Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin huomiointi seksuaalisesti

Vierailija
15.08.2020 |

Meillä on ongelma minun mielestäni, mutta mies ei koe ongelmaa olevan. Kuinka yleistä muilla tälläinen on? Saan mieheltä aamuisin seksiä ja kainaloa ja hellyyttä jos mies on juonut edellisenä/edellisinä iltoina. Jos on ihan perus ilta/aamu,ei tietoakaan että olisi hellyyttä kun kaikki muu tuntuu olevan tärkeämpää. Mistä ihmeestä se johtuu? Itse haluaisin ei viinalta haisevan miehen hellyyttä ja aina saan pettyä. Sitten otan kun saan huomion ja olo on aika kurja kun toinen haisee pahalle ja mietin vain että noinko oma vaimo kelpaa vain pullon pohjan läpi katsottuna. Auttakaa!
N37

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko lisätä vielä että mieheni ei siis ole mikään kovin helposti tunteitaan näyttävä tapaus.

Ap

Vierailija
2/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että alkoholia nauttiessa testosteronin määrä laskee miehellä. Vaikutuksen loppuessa elimistö kompensoi tätä nopealla testosteronin tason nousulla. Tästä syystä miestäsi panettaa tuolloin. Enhän minä mistään mitään tiedä mutta kertomasi perusteella olet miehellesi lähinnä hänen tarpeidensa tyydyttämistä varten elikkäs spermaviemäri ja runkkauksen korvike. M50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taas... etkö voi itse sanoa uke´ollesi että lopettaa A dokaamisen   B antaa sulle c et iste anna sille sitten

'Mistä nää typerät vaimot sikiää? Heivatkaa tollaset ukot prkl.

Vierailija
4/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että alkoholia nauttiessa testosteronin määrä laskee miehellä. Vaikutuksen loppuessa elimistö kompensoi tätä nopealla testosteronin tason nousulla. Tästä syystä miestäsi panettaa tuolloin. Enhän minä mistään mitään tiedä mutta kertomasi perusteella olet miehellesi lähinnä hänen tarpeidensa tyydyttämistä varten elikkäs spermaviemäri ja runkkauksen korvike. M50v

Tätä en olisi halunnut kuulla

Ap

Vierailija
5/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taas... etkö voi itse sanoa uke´ollesi että lopettaa A dokaamisen   B antaa sulle c et iste anna sille sitten

En ole typerä, kiitos vaan. Rakastan miestäni ja asiat eivät ole aina olleet näin. Joten kiitos kommentistasi joka oli yhtä tyhjän kanssa.

Ap

Vierailija
6/6 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole typerä, kiitos vaan. Rakastan miestäni ja asiat eivät ole aina olleet näin. Joten kiitos kommentistasi joka oli yhtä tyhjän kanssa.

Ap

Joo ja  se sua  rakastaa ja näyttää näin. Voi naiset miten teitä käytetään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi