Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joiden äiti saa itseäsi enemmän huomiota miehiltä?

Vierailija
15.08.2020 |

Olen ihan keskimääräisen näköinen 25 v. nainen, äitini on 45v. Hän saa aina minua enemmän katseita ja huomiota jos olemme jossakin. Tuntuu että poikaystävänikin on häneen jotenkin ihastunut :(
Ärsyttää todella paljon!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se monesti menee. Kyllähän 45v. voi olla vielä todella näyttävä. 

Vierailija
2/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, äitini on poliisin vanha tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä meilläkin oli vähän samaa. Toisaalta äidistäni olivat kiinnostuneet melko ääliöt miehet, kun taas minusta fiksut. Eli ei se määrä vaan laatu.

Vierailija
4/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli esim 17 v niin että kävimme lavatansseissa ja kaveriani ja hänen äitiään haettiin tanssimaan illan aikana. Minua ei, vietin aikaa metsässä itkien. Olen vaan niin ruma.

Vierailija
5/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli esim 17 v niin että kävimme lavatansseissa ja kaveriani ja hänen äitiään haettiin tanssimaan illan aikana. Minua ei, vietin aikaa metsässä itkien. Olen vaan niin ruma.

(ei tarkoita että muut olisi rumia, mutta minulle on usein sanottu että olen)

Vierailija
6/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri liikuta äidin kanssa yhdessä.

Mutta kun lähtee miettimään niin joo! :D

Poikaystäviä hänellä on ollut enemmän ja edellisen jälkeen löytänyt suht nopeaan uuden.

Ovat myös senioripariskuntana paljon aktiivisempia kuin itse kolmekymppisenä, mä en ole saanut miehiäni mihinkään mukaan. Mutsi miehensä kanssa taas retkeilee, matkailee, kuntoilee, käyvät tansseissa ja tapahtumissa, ikinä ei ole tylsää. Mun miehet on lähinnä maanneet pelaamassa.

Alan olemaan vähän kateellinen.

Vierailija
7/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita, että olisit rumempi, todennäköisesti olemuksesi on vain sulkeutuneempi ja viestii, ettet ole lähestyttävissä. Usein juuri ne kauneimmat naiset ovat vaikeasti lähestyttäviä, joten heidän pitäisi ilmaista kiinnostuksensa selkeämmin.

Vierailija
8/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen tosin itsekin jo nelikymppinen. Äitini on aina vetänyt miehiä puoleensa, toisin kuin minä, mua ne juoksee karkuun. Me ollaan aika saman näköiset, mutta hän laittautuu enemmän ja on muutenkin naismaisempi. Itse en jotenkin ole koskaan tajunnut naisia, enkä ole löytänyt itsestäni mitään naiseuden iloa. Mun mielestä naisena eläminen on ihan helvettiä.

Tässä se syy lienee, plus että olen introvertti ja äitini pälpättää jatkuvasti. Hän ei ehkä ole ihan penaalin terävin kynä, mutta todella hauskaa seuraa. Itse olen liian tosikko, arka, kyyninen, hiljainen, masentunut, joten eipä tuo mikään ihme ole ettei minusta kiinnostuta. Ei se pelkkä ulkonäkö tee kenestäkään houkuttelevaa.

Vierailija
9/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äiti ollut naimisissa 42 v, minä olen seurustellut 10 vuotta sitten puoli vuotta ja olen kohta 40.

Vierailija
10/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isä on saanut aina naisia, mutta minä vain yhden suhteen 35 elinvuoden aikana. Hän on 191cm ja itse jäin 179cm:iin. Olen urheilullisempi ja korkeammassa sosioekonomisessa asemassa, mutta flaksi on silti paljon huonompi... :(

Vierailija
11/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita, että olisit rumempi, todennäköisesti olemuksesi on vain sulkeutuneempi ja viestii, ettet ole lähestyttävissä. Usein juuri ne kauneimmat naiset ovat vaikeasti lähestyttäviä, joten heidän pitäisi ilmaista kiinnostuksensa selkeämmin.

Alapeukutin tätä. Tarkoituksesi oli varmasti olla kannustava tuolle viestin kirjoittajalle, mutta jos on oikeasti ruma niin kyllä se vaan miehiä karkottaa. Turha hakea syytä muualta. Ja itsehän olen siis ruma, en ole juuri miehiltä positiivista huomiota elämäni varrella saanut. Tavallisen näköisille ja kauniille ottajia riittää, mutta ruma saa tyytyä olemaan seinäruusu. Olen monet itkut asian takia itkenyt. Sittemmin lopetin riennoissa käymisen kokonaan, alkoi vaan ahdistaa kun kavereita iskettiin kilvan ja itse jäin ilta toisensa jälkeen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan