Minkä näköinen naisen pitäisi olla, jotta saisi välittömästi miehen?
...ja tositarkoituksella loppuelämän parisuhteeseen? Ja millaisia muita ominaisuuksia pitäisi olla?
T. Kärsimätön
Kommentit (44)
Ulkonäöllä ei ketään saa loppuiäksi. Pinnalliset dillet vaihtavat uuteen kun pippeli kyllästyy.
Kyllästyminen on helppoa, ellei kumppanissa mitään pysyvämpää ja parempaa ole kuin ulkonäkö.
Onko saman trollenin aloitus kuin tuo tissivakoketju ja missä 27- vuotias voi tavata nelikymppisiä. Haju on ihan sama, jonnelöyhkä.
VÄLITTÖMÄSTI kumppani LOPPUELÄMÄKSI? Kyllä mun on nyt pakko kirjoittaa: ÖÖ? ÖÖ? ÖÖ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ne kaikki piirteet mitä miehet tässä luettelee: on innie römpsä, mukava luonne (kiltti ja suosittu), naisellinen työ, olen hoikka, kauniskasvoinen ja pitkähíuksinen. Silti ollut paljon sydänsuruja kaksikymppisenä, kolmekymppisenä ja nyt taas nelikymppisenä. Miehet kyllä kiinnostuu ja tekee paljon aloitteita, mutta aina ne sydänsurut vaan saavuttaa minut. Mutta jatkakaa te vaan näistä markkina-arvoista ja tasoista. Otan tässä vähän popcornia.
Onhan se aika paljon tuuristakin kiinni.
Minulla oikeastaan kaikki samat piirteet kuin sinulla ja miehiäkin on aina ollut aika paljon tarjolla vaikka olen aika ujo luonteeltani. Sydänsuruja en ole oikeastaan ikinä kokenut, olen itse aina ollut se pakkien antaja tai suhteen päättäjä. Koputan puuta ja toivon ettei onni käänny.
Harvinaista. Nimittäin väitän, ettei pakkien antaminen tai suhteista lähteminen tarkoita sitä, etteikö kokisi sydänsuruja. Ellei ole täysin sydämetön.
Onhan se aika paljon tuuristakin kiinni.
Minulla oikeastaan kaikki samat piirteet kuin sinulla ja miehiäkin on aina ollut aika paljon tarjolla vaikka olen aika ujo luonteeltani. Sydänsuruja en ole oikeastaan ikinä kokenut, olen itse aina ollut se pakkien antaja tai suhteen päättäjä. Koputan puuta ja toivon ettei onni käänny.