Kuinka usein loukkaannut tai masennut palstaa luettuasi?
Onko mielensäpahoittajia liikkeellä?
Palstaa ei pitäisi ottaa vakavasti. Mutta myönnän, että joskus ärsyttää kun kirjoittaa mielestään asiallisesti ja perustelee, ja sitten muut ovat eri mieltä tai alapeukuttavat.
Nykyisin myös puolet jutusta liikkuu koronan ympärillä tai on muuten masentavia.
Leikkimielisesti: pahastutko joka päivä, kerran viikossa, et ollenkaan?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin se hämmästyttää kun ihmiset laukovat "totuuksia" täyden tietämättömyyden tuomalla varmuudella.
Toinen asia mikä hämmästyttää on mt-ongelmaisten iso esiintyvyys täällä.Eli tyhmät ja hullut ihmetyttävät minua.
Tämä jaksaa ihmetyttää minuakin, täysin valheellinen väittämä kerää ylänuolia, totuus alanuolia...
En nyt loukkaannu, mutta onhan nää jutut aika negatiivisia eli sinänsä pilaa fiiliksen ja ärsyttää että kun yrittää puhua jostain niin ei saa asiallisia vastauksia ja monet vttuilee tahalleen.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Naurattaa nämä jutut täällä.
En loukkaannu omasta puolestani, koska tiedän että ilkeät ihmiset purkavat sitä omaa elämääntyytymättömyyttään muihin. Tekee kyllä välillä pahaa toisten puolesta, kun joku asiallisesti pyytää neuvoa ongelmaansa ja häntä haukutaan sen sijaan, että autettaisiin.
En koskaan. 100 prosenttia aloituksista on tahallisia provoja. Tulee aina 1 reaktio: ei ihme etten oikein pidä ihmissukukunnasta. Otan ihmiset ikään kuin pinsetteihin, laitan mikroskooppiin ja tutkin heitä. Ikään kuin he olisivat jotain organismeja, eivät ihmisiä. Mitä nyt sitten ylipäätään tarkoitetaan ihmisellä.
On häiritsevää, miten netin myötä luottamus reaalielämän ihmisiin uhkaa vähentyä.
Netissä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä vain. Mutta joku joka täällä ilkeilee muille ja sanoo olevansa ammatiltaan vaikkapa terapeutti, voi myös puhua totta. Sitten alat miettiä, että onkohan tuo terapeutti oikeassa elämässään kuitenkin ystävällinen kuten muutkin terapeutit. Ja sitten, jos itse tapaat terapeutin, mietit onko se ymmärrys vain esitystä ja oikeasti hän tuomitsee ihmisiä samoin kuin nettikommentoijat...
Kun huomaa rupeavansa epäilemään että mukavat ihmiset irl ovat pelkkiä teeskentelijöitä, koska "netissä uskalletaan kertoa mitä oikeasti ajatellaan", kannattaa muistaa, että netissä tulee vastaan myös kivoja ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Ne jotka ovat oikeassa elämässä kivoja, saattavat olla sitä netissäkin. Yritän olla antamatta negatiiviselle niin suurta roolia, että unohdan positiivisen. Välillä sitä joutuu ihan tietoisesti ohjaamaan ajatuksiaan eri suuntaan kuin mihin ne ovat menossa.
Vierailija kirjoitti:
On häiritsevää, miten netin myötä luottamus reaalielämän ihmisiin uhkaa vähentyä.
Netissä kuka tahansa voi väittää olevansa mitä vain. Mutta joku joka täällä ilkeilee muille ja sanoo olevansa ammatiltaan vaikkapa terapeutti, voi myös puhua totta. Sitten alat miettiä, että onkohan tuo terapeutti oikeassa elämässään kuitenkin ystävällinen kuten muutkin terapeutit. Ja sitten, jos itse tapaat terapeutin, mietit onko se ymmärrys vain esitystä ja oikeasti hän tuomitsee ihmisiä samoin kuin nettikommentoijat...
Kun huomaa rupeavansa epäilemään että mukavat ihmiset irl ovat pelkkiä teeskentelijöitä, koska "netissä uskalletaan kertoa mitä oikeasti ajatellaan", kannattaa muistaa, että netissä tulee vastaan myös kivoja ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Ne jotka ovat oikeassa elämässä kivoja, saattavat olla sitä netissäkin. Yritän olla antamatta negatiiviselle niin suurta roolia, että unohdan positiivisen. Välillä sitä joutuu ihan tietoisesti ohjaamaan ajatuksiaan eri suuntaan kuin mihin ne ovat menossa.
Edellinen täällä. No itse asiassa tarkkailin ihmisiä jo ennen nettiä kuin mikroskoopilla... ei voi yleistää millaisia ihmiset ovat. Mutta livenäkään en suosittelisi luottamaan ihmisiin sokeasti. Ihmiset kannattaa aina testata. Netissä olevia ihmisiä ei kannata edes ajatella. Täällä nyt voidaan möläytellä mitä vaan. Tosin se kertoo paljon möläyttelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen täällä. No itse asiassa tarkkailin ihmisiä jo ennen nettiä kuin mikroskoopilla... ei voi yleistää millaisia ihmiset ovat. Mutta livenäkään en suosittelisi luottamaan ihmisiin sokeasti. Ihmiset kannattaa aina testata. Netissä olevia ihmisiä ei kannata edes ajatella. Täällä nyt voidaan möläytellä mitä vaan. Tosin se kertoo paljon möläyttelijästä.
Mutta vielä tämä: netissä ihminen paljastaa luonteensa kirkkaasti. Vaikka ei edes sanoisi mitään negatiivista. -sama
Ärsyttää ne (oletan miesten) aloitukset jossa "läähätetään" niin sanoakseni. En avaa tekstejä, mutta että joku aattelee olevansa vitsikäs tai peräti seksikäs nitten kanssa, huh huh.
Toinen on "vaino" lihavia kohtaan, sitä saisi palstalla hiukan hillitä.
Loput luen jos jaksan, jos en niin en. Kommentoin silloin tällöin.
Mua masentaa se ettei palsta ole yhtään sen kummallisempaa kun oikea elämä, varsinkin kun naisvaltaisilla aloilla on ollut töissä.
Samat tyypit siellä oikeassakin elämässä :,(
nyt mulla on kehittynyt sosiaalinen fobia. Mä inhoan ihmisiä, ne vie ilon ja energian pois. Suomessa vielä kun on yleinen ilottomuus ja jääräpäisyys.