Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha nainen, vastaa tähän kysymykseen

Vierailija
15.08.2020 |

Oletko ikinä ollut tai oletko miehen kanssa, jolle laihuus on pakkomielle, vähän kuin jopa fetissi? Enkä halua aloituksesta laihojen haukkumisketjua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina alipainoinen, mutta en ole tavannut miestä, joka pitäisi alipainosta. Moni mies pitää pyöreistä, vaikka ei sitä ääneen sanokaan. Minulle on huomauteltu kylkiluista ja ettei saa enempää laihtua. Joku on kontrolloinut syömistä aluksi, kunnes tajunnut, että syön paljon, mutta en liho. Miehille naisten syöminen tuntuu olevan kompleksinen aihe ja siitä miehet valittavat joka tapauksessa seurauksista riippumatta. Miehet ovat myös piikitelleet rinnoista tai suhtautuneet niihin jotenkin alentuvasti, vaikka itse tykkään siitä, että mikään ei roiku ja voin harrastaa hyppimistä ja liikuntaa mielin määrin.

Kaiken kaikkiaan olen havainnut, että miehet nalkuttavat aina, oli nainen hoikka tai pyöreä.

Vierailija
22/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on kaikenlaisia ongelmia nykymaailmassa ulkoisten asioiden takia siitä saavat niin monet elantonsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi kääpiöksi, on n 175 cm, mutta mielestäni kuitenkin lyhyt, miellän miehet yleensä 180cm- normaali pituisiksi.

Seksielämä ei taas tänne kuuluu.

Vierailija
24/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan fetissi, mutta nuorena seurustelin nuoren miehen kanssa, joka selvästi ihannoi minua, kokonaisuutena kyllä, mutta hoikkuus oli osa sitä "täydellisyttä" jota hän minussa näki. Itse hän pyrki laihduttamaan, oli ihan normaalipainoinen mutta olisi toivonut omaankin olemukseensa hoikkuutta. Tämä, yhdistettynä omaan epävarmuuteeni, isoon kriisiin lähisuvussa ja valmiiksi kompleksiseen kehosuhteeseen laukaisi syömishäiriön.

Kun olin 170 cm ja 44 kg en ollutkaan enää kaunis ja laiha, vaan huolestuttava luuranko, myös poikaystävän mielestä. Hän jätti minut muihin syihin vedoten, mutta todellisuus oli, ettei suhde ollut riittävän tulevalla pohjalla kestääkseen toisen mielenterveysongelmia.

P. S. Nykyään olen onnellinen ja tyytyväinen 56-57-kiloisena. Nykyisen puolisoni tapasin, kun olin pyöreämpi, ja häntä ei jenkkakahvat haitanneet.

Vierailija
25/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään silloisen poikaystävän pitävän vain laihoista naisista, koska jatkuvasti kuittaili minulle selluista ja paksuista reisistä yms, vaikka olin kai painoindeksiltäni maksimissaan 17,5 ja siis ihan hoikka itsekin. Meni vuosia, kunnes kerran kun katsottiin miehen kanssa Mad Meniä hän totesi että Christina Hendrick on todella kuuma ja sitten näitä kurvikaampia kaunottaria ihailevia kommentteja alkoi tulla lisääkin...Olin ihan ihmeissäni, koska kukaan heistä ei todellakaan sopinut naisihanteeseen jollaisesta olin kuvitellut hänen yksinomaan pitävän. Ilmeisesti siis miehen naismaku olikin paljon laajempi eikä rajoittunut vain laihoihin naisiin niinkuin olin luullut. Erottiin sittenmmin ja en koskaan ymmärtänyt miksi hän arvosteli minun vartaloani jos kuitenkaan muiden naiten "ylimääräiset kilot" eivät häntä häirinneet, mutta minun olisi toivonut olevan niin laiha.

Vierailija
26/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
27/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut sellaisen miehen treffien merkeissä, tuli siis ilmi tämä hänen mieltymyksensä. Emme tavanneet uudestaan, vaikka täytin hänen kriteerinsä. Siinä oli muita syitä. Kieltämättä minua olisi hieman ahdistanut ajatus, että en "saa" lihoa. No olen edelleen laiha, mutta siis eihän elämästä voi tietää. Kamalaa jos muuttuisi heti epäkiinnostavaksi.

Minun kumppanini ei ole kanssani laihuuden takia, itseasiassa toivoisi enemmän painoa.

Vierailija
28/28 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut että jos lihon liikaa, niin suhde päättyy koska hällä ei seiso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan