Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen pärjää ilman nautinto-aineita? Vinkkejä minulle, kiitos :)

Vierailija
17.08.2013 |

Koffeiinista pyrin pääsemään eroon, koska minulle on väitetty että minun kahvinjuontini saattaa aiheuttaa vuavalleni ilmavaivoja. EN tiedä onko tämä totta, mutta ei siitä nyt ole haittaakaan että ole vähentänyt kahvinjuontia.

Juon nykyään max 5dl jääkahvia päivässä (josta kahvimäärä on 3dl ja loput maitoa). En juo enää energiajuomia.

Lopetin tupakoinnin. Korvasin sitten näköjään yhden riippuvuuden toisella, eli sokerilla.

Vauva ei onneksi ollut kovin iso, 3390g, ja minulle tuli kiloja 12.

Vauva on kohta 4kk, minulla on nyt 8kg enemmän painoa kui raskauden alussa.

On vain ollut niin kivaa mussutella iltaisin keksejä tai suklaata, ja leipos jotain hyvää kun tulee vieraita jne...

Nyt olen ollut 3pvä ilman karkkeja, ja minua oikeasti vituttaa kun kaikesta hyvästä on pakko luopua =D

Te jotka pärjäätte ilman nautinto-aineita kuten nikotiini, koffeiini ja sokeri, miten te teette sen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin jostain muusta. Hedelmä-tai yritthaudukejumista, marjoista, hyvästä kirjasta, kylmästä suihkusta tai lämpimästä saunasta, kauniista villasukista, sensuellista kosketuksesta...

Vierailija
2/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti kolme vuotta, tupakoimaton 7 vuotta, kahvia yksi kuppi päivässä, makeaa ei tee mieli. Minusta on hyvää kunnon ruoka, tuoreista raaka-aineista hyvin tehty. Vihreä tee ja minttutee kylmänä ja kuumana. Kirsikat, persikat ja aprikoosit. Erilaiset pähkinät. Ihana tuore leipä ja voi. Sitruunajuomat ja -leivonnaiset.

Muita nautintoja ovat kirjat, luonto, meditaatio, juokseminen, musiikki, taide, uiminen, leipominen, korut, vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei toimi ellei ajatusta sisäistä , mutta

voit päättää millainen ihminen olet. Ajattele millainen haluaisit olla ja sen

jälkeen ajattelet olen tälläinen ihminen ja teen nyt näin. Itse lopetin alkoholin näin vuosi sitten  :)   (Join melkein joka päivä)    Kahvi on paha sillä muutama eka päivä tuntuu kuolemalta...

Vierailija
4/5 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä korvasin kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan