Jos tänään olisi elämäsi viimeinen päivä..
...mitä tekisit?Itse varmaan halaisin lapsiani aamusta iltaan,tekemättä mitään muuta.
Kommentit (21)
Minä elän joka päivä niin, että se voi olla viimeiseni. Elän uskossa Jeesukseen ja olen valmis lähtemään milloin vain. Jos kuitenkin tietäisin, että päivä olisi viimeiseni, niin varmasti kertoisin lapsille elämänohjeita.
Paha sanoa, haluaisin olla poikani kanssa, mutta myös vetää kännit
Nyt on kyllä niin myöhä että paljon en enää saisi aikaiseksi. Mutta jos tietäisin että kuolen keskiyöllä niin varmaan pikapikaa valmistelisin pihalle jonkun tunnelmallisen majan, herättäisin lapset ja tekisin niiden kanssa vielä viimeisen yöseikkailun ennen kuin peittelisin takaisin sänkyyn ja menisin kuolemaan itsekseni.
Siivoaisin, koska on kurjaa, jos hautajaiset on sotkuisessa talossa. Ihmettelisin myös, miksi tieto viimeisestä päivästä tuli tässä vaiheessa, kun päivää on jäljellä 2½ tuntia. Tekisin reklamaation!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 21:28"]
[/quote]
Mä varmaan tekisin molemmat. Ensin olisin lasten kanssa niin pitkään kunnes ne nukahtavat, sitten vetäisin niin nopeasti kännit että olisin toivottavasti tajuton kun kuolema tulisi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 21:28"]
[/quote]
Mä varmaan tekisin molemmat. Ensin olisin lasten kanssa niin pitkään kunnes ne nukahtavat, sitten vetäisin niin nopeasti kännit että olisin toivottavasti tajuton kun kuolema tulisi.
Antaisin elämänohjeita lapsilleni, tyylini mukaan hirveästi kälättäen: Muistakaa sitten tätä ja tuota sekä sitä älkääkä kuitenkaan noin.
No okei,ehkä muotoilin väärin aloituksen.Jos sitten vaikka 24 tuntia siitä,kun luet tämän.Eikä sen viimeisen päivän tarvii päättyä juuri klo 00.00 =D ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 21:48"]
No okei,ehkä muotoilin väärin aloituksen.Jos sitten vaikka 24 tuntia siitä,kun luet tämän.Eikä sen viimeisen päivän tarvii päättyä juuri klo 00.00 =D ap
[/quote]
Miksi viimeinen päivä ei pääty 0.00? Päivät yleensä päättyy silloin.
Lukisin hullun lailla av-keskusteluja! ;-)
naisin koko päivän :) seksi on ihanaa!
No jos maailma vaikka loppusi 24 tunnin päästä..ei se sitä kato,että heti kun vuorokausi vaihtuu.Ja keskiyön jälkeenkö ei voi tähän viestiketjuun enään vastata?Pitääkö tehdä uusi heti 00.01?ap
Ihan ekaksi tyhjentäisin selaushistorian ja sitten harrastaisin miehen kanssa seksiä loppuillan.
Ihana päivä olisi ollut yhdessä rakkaani kanssa. Herättiin myöhään, halailtiin koko aamu. Käytiin myöhäisellä lounaalla ravintolassa ja sen jälkeen päikkärit ja ihanaa seksiä joka kesti yli tunnin.. :)
Riippuu siitä olisiko kuoleman syy maailmanloppu vaiko kuolisinko vain minä. Jos koko maailma tuhoutuisi voisin vain soittaa siskolle jäähyväiset ja menisin nukkumaan lapsen viereen ja pitäisin lasta kainalossani.
Jos vain minä kuolisin joutuisin aloittamaan hirveän järjestelyn jotta lapsi pääsisi turvalliseen paikkaan, kirjoittaisin elämänohjeet ja sitten vain pitäisin lasta sylissä.
Kauhea ajatus tuo jälkimmäinen, huoli siitä miten lapsi selviäisi.
Siirtäisin kaikki rahat läheisille niin, että kuolinpesään jäisi pelkkiä velkoja. Tuhoaisin silppurilla kaikki dokumentit, joita en haluaisi jättää luettavaksi. Kirjoittaisin kaikille rakkaimmille kirjeet. Ja ahmisin taukoamatta karkkia ja pullaa koko päivän.
Kirjoittaisin henkilökohtaiset hyvästikirjeet jokaiselle tärkeällä ja rakkaalle ihmiselle, joissa kerron mitä hyvää ja kaunista heissä näen, ja mitä toivon heidän elämällään tekevän. Kaikkein tärkeimmille tekisin lisäksi suunnitelman matkasta, jolle heidän tulee lähteä minun kuoltuani. Valkkaisin valmiiksi arkun ja uurnan, sekä ääneen luettavan runon/kuunneltavan laulun. Voisin ehkä yrittää vähän siivoskella asuntoani, ettei perikuntani tarvitse niin kovasti luututa. Ehkä yrittäisin rustata jonkinlaisen testamentin, vaikka en usko että kukaan tavaroitani niinkään himoitsee, mutta omaisuuden jakaminen on raskas asia omaisille.
Minä mietin samaa kuin 17. Että lapset pitäisi järkätä jonnekin. Että niilä olisi joku turva. Sitten muistin, että nehän menee isälleen ennen kuin 24h tulee täyteen. Jäin miettimään, mitä minä tekisin. Voisinko päästää niitä isälleen? Viettäisinkö yksin lopputunnit? Ihan kauhea ajatus.
Entä jos maailmanloppu oikeasti tulisi, voisinko ajatelle, etten kertoisi sitä exälle, vaan pitäisin lapset itselläni hamaan loppuun asti vierelläni?
Huh. Kamala ajatus ihan miten päin vain. Olisit kysynyt tätä eilen! Silloin ei olisi tarvinnut miettiä exän osiota. Nyt en kykene miettimään tätä loppuun lainkaan.
Viimeistelisin kirjeet lapsille, onko teimlä muilla sellaisia
kirjoitettuna?
Paha tässä vaiheessa enää alkaa tehdä mitään tajunnanräjäyttävän hienoa... On ollut kuitenkin ihan kiva päivä, kävimme lapsen (8) kanssa kirpputoreilla, saunottiin, juteltiin moneen otteeseen, käytiin kaatosateessa iltakävelyllä kastumassa (tahallaan) ja aamulla vielä erikseen kiitin, että hän on kyllä todella kultainen poika ja miten kivaa, että ei olla riidelty pitkään aikaan. Että ei tässä päivässä sinänsä pahemmin katumista. :)