Ticket to heaven. Hintansa väärti?
9v.lapselle uusi toppa-asu hankinnassa. Onko ticket to heaven todella laadukas? Meillä ollut tähän mennessä lähinnä remua ja jonathania.
Onko jotain nettikauppoja, josta noita vaatteita vois tilata alella, esim.viime vuoden mallistoa? Reimatecia mietin myös
Kommentit (13)
Täytyypä googlettaa. Tarvii takin ja housut, enkä ihan 149e raski takista ja n.70e housuista...
Ei ole mielestäni mitenkään ylivertainen laadussa. En koskaan maksaisi täyttä hintaa Ticketistä. Ostan Tickettiä alesta, koska ovat mielestäni kauniimpia kuin kotimaiset. Jonathanin tähti-vaatteissa on mielestäni yhtä laadukas kangas, mutta Jonathanin ulkonäkö on usein tosi tylsä. Reima-tecin laatuun olen myös pettynyt. Ja Ticketillä on myös vaihtelevaa laatua. Vain kaikista kalleimmat on niitä tosi kestäviä.
Alesta minäkin ajattelin, mutta toisaalta aletakki maksaa jo sen 100e. Jos puoleen hintaan saisi niin mielellään maksais 70-80euroa takista. Mutta ihan satasta ei raski kuitenkaan. Kun sillä rahalla saisi jo jonathanilta takin ja housut ja ehkä hatunkin kun ainakin jesper juniorilla usein 50%alet
Miten muuten polarn pyretin ulkovaatteet, ovatko laadukkaita?
Reimatecin laatu mennyt huonompaan vuosi vuodelta, polvet hankautuu kuluneen näköisiksi hyvin nopeasti. Ticketiä olen ostanut lapsilleni (nyt 6 ja 8 vuotiaat) muutaman vuoden ja ollut tosi tyytyväinen. Teen samoin kuin muidenkin kalliiden lastenvaatteiden kanssa, ostan keväällä alesta seuraavaksi kaudeksi.
Meillä viimeiset vuodet pojalla on ollut Ticketiä. Laatu on minusta ihan ok. Kaksi talvea vaatteet ovat kestäneet, mutta kulumaan kyllä tullut esim. hihansuihin. Ostan Tickein outletistä netistä, kun saa alennuksella ja postitus tulee nopeasti kotiovelle. Popin laatu on minusta myös ollut hyvä. Tosin viimeiset ulkohuosut ovat heti hajonneet.
Meillä viimeiset vuodet pojalla on ollut Ticketiä. Laatu on minusta ihan ok. Kaksi talvea vaatteet ovat kestäneet, mutta kulumaan kyllä tullut esim. hihansuihin. Ostan Tickein outletistä netistä, kun saa alennuksella ja postitus tulee nopeasti kotiovelle. Popin laatu on minusta myös ollut hyvä. Tosin viimeiset ulkohuosut ovat heti hajonneet.
Itse myös ostan aina keväällä alesta seuraavalle talvelle, mutta nyt jäi isommalle ostamatta. Remun toppahousut ovat olleet parina viime vuonna pettymys. Maksavat 49e muistaakseni ja tosi nopeaa menee polvet, reimatecista en tiedä. Jonathan on ollut mielestäni ihan hyvä merkki, hyvä hinta-laatusuhde.ap
Polarn o.pyretin kaksi takkia ollut meillä ja ovat kestäneet kahdella pojalla hienosti. Alesta nekin hankittu. Viime vuonna kävin Popin liikkeessä talviasuja katselemassa ja meinasin saada rytmihäiriöitä, kun hinnat oli niin törkeitä. Niillä hinnoilla saa kolme tähti Jonathan haalaria.
Yhdet Ticetin toppahousut olen ostanut ja ne meni rauhallisella koulutytöllä rikki jo ensimmäisen kuukauden aikana. Saumojen ompeleet ratkesivat. Palautin liikkeeseen, laittoivat eteenpäin korjaukseen, missä saumat oli kyllä tikattu kiinni, mutta ei teipattu, joten kosteussuoja katosi saumoista kokonaan. Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää Ticetiä ostanut. Jopa Lindeksin housut olivat parempilaatuiset.
Minä pidän Ticketin vaatteista, mutta en ikinä maksaisi niistä täyttä hintaa! Plain Rain-asusta maksoin aikoinaan 29 euroa (hullut päivät) ja toisesta alessa 45€. Välikausitakki maksoi Elloksella muistaakseni 35€ ja talvitakki 43€. Toppahaalarin tilasin Tanskasta 90€. Tuollaisia hintoja suostun vielä maksamaan. Ainoa mihin en ole ollut tyytyväinen on toppahanskat, niissä "säämiskäpinta" kastuu aivan litimäräksi. Vaikka ei läpi tulekaan niin ovat inhottavat.
Nyt tuolta outletista saa tosi edullisesti välikausivaatteita, harmi ettei voi käyttää hyödyksi kun mitään ei puutu... ;)
kyllä minun kaveri on ainakin kehunu hyväksi se osti käytettynä ja sillä itellään on kaksi lasta jillamolemmilla pitäny sitä samaa pukua eikä oo meny rikki. eikö löydy jos laittaa vaan googleen hauksi ticket to heaven??