Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu vaihtamaan kännyköitä tunniksi

Vierailija
15.08.2020 |

Ehdotin vilpittömästi, että vaihdettaisiin kännyköitä tunniksi, mutta mies sanoi että ei missään nimessä. Nyt heräsi epäilys, että siellä on jotain mitä minä en saisi nähdä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ne kännykät pitäisi vaihtaa ? Ihan ilman, että niistä mitää löytyy ? Mitä sinä tekisit miehesi kännykällä ? Ei ne toisten ihmisten miehellesi lähettämät viestit kuulu sinulle, mitenkään.

Vierailija
2/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi vaihtaa, vaikka minulla ei ole mitään salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tehdä noin?

En ainakaan haluaisi mun miehen menevän lukemaan keskusteluja mitä olen kavereiden kanssa käynyt.

Vierailija
4/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni ainakin on oletusarvona, että jos lähetän ystävälleni viestin, sitä ei näytetä muille, ei edes sille puolisolle. Ne on minun ja ystäväni henkilökohtaiseksi tarkoitettuja viestejä.

Vierailija
5/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah....taitaa olla ukkosi luurissa Tinder-sovellus!

Vierailija
6/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän järki tuossa vilpittömässä ehdotuksessa on olevinaan?

Vierailija
7/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan vilpittömästi ehdotit kännyköiden vaihtoa? Ei tuollainen ehdotus ole ikinä vilpitön, vaan taustalla aina halu nuuskia toisen kännykkäliikenne.

Vierailija
8/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän järki tuossa vilpittömässä ehdotuksessa on olevinaan?

No ehdotushan ei ole vilpitön, vaan haluaa päästä kyttäämään miehensä viestejä. Ahdistava persoona. Läheisriippuvainen takertuja, joka on yltiömustasukkainen . -ohis-

Vierailija
9/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas typerä avaus.

Vierailija
10/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet, että miehesi pettää sinua, mitä jos vaikka kysyt suoraan. Harva ihminen on niin hyvä valehtelija, että kykenee pokerinaamalla valehtelemaan.

Vierailija
11/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli epäilet miestäsi pettämisestä? Ei tuollaista ehdotella ellei epäile jotain. Ja kai tiedät, että pettäjät on niitä kaikkein pahimpia pettämisestä epäilijöitä? Taitaa sinulla olla oma lehmä ojassa, mutta olet piilottanut asian muualle kuin puhelimeesi.

Vierailija
12/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi minä otan monesti mukaan mun miehen puhelimen, koska se on paljon rähjäisempi kuin mun oma. Sillävälin mun mies voi käyttää mun puhelinta, jos tahtoo.

Vierailija
13/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmosen aivopierun sait, ihan vilpittömän. Mitä kuvittelet saavuttavasi vaihdolla? Ainoa syy on halusi päästä nuuskimaan puhelin läpi.

Btw, en ikinä kerro pariutuneille henkilökohtaisia asioita. Siis asioita joita en halua kerrottavan eteenpäin. Siitä voi nimittäin olla aivan varma että sun asiat räävitään sen puoliskon kanssa ja seuraavassa illanvietossa joku tulee sössöttämään mitä sun olis järkevää tehdä tms. Muutama kerta tullut erehdyttyä, ei ikinä enää. Selityksenä on ollut "meillä keskustellaan kaikesta". Vaan kun luottamuksella kerrotut asiat ovat sen kolmannen henkilön yksityisasioita eikä niitä jaella kellekään. Varsinkaan kun on painotettu ettei näin tule tedä (ja siihen on sitouduttu). Pahimmat juorukellot poistin kaverilistalta lopullisesti.

Vierailija
14/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait oman puhelimen just siivottua?

Vierailija
15/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan ainakin olla luotettava myös niille ystäville. Ei tulisi mieleenkään antaa omaa puhelinta jonkun muun plärättäväksi. Ja ihan suoraan voin sanoa, että jos joku omista ystävistäni jäisi kiinni siitä, että minun hänelle lähettämät asiat menevät jonkun toisen osapuolen tietoon, vaikka sen puolison, olisi entinen ystävä välittömästi. Henkilökohtaiset viestit on henkilökohtaisia, ne ei kuulu kenellekkään muulle.