Olen työtä etsivä englannin opettaja. Kysy ihan mitä vain.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa teititellä englanniksi, miten toimitaan?
Puhutellaan mr/mz ja ollaan kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee muita töitä englannin parissa? Oikoluku, kääntäminen, nettiopetus... Töitä on vähän mutta rahaa tulee hyvin. Näin teen itse kielessä jota opiskelen.
Eikös käännöstöitä ole tosi vaikea saada?
Ja itselleni opetettiin yliopistossa opiskeluaikana, että kääntäminen natiivitasolle on erittäin vaikeaa, ellei mahdotonta. Käännös ei voi koskaan vastata alkuperäistä tekstiä.
En ole ap kuitenkaan. Mulla on vanha kielitutkinto, mutta alan töitä en ole tehnyt koskaan, ehkä osaksi siksi, että kielten opiskelu vei luottamuksen omaan kielitaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikset lopeta päihteiden käyttöä?
Ei. Ole tarpeen kun en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kavi pensasaidaksi? Köyhä maaperä.
Kataja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee muita töitä englannin parissa? Oikoluku, kääntäminen, nettiopetus... Töitä on vähän mutta rahaa tulee hyvin. Näin teen itse kielessä jota opiskelen.
Olen tehnyt kääntäjän töitä. En ole täysin työtön. Mutta etsin koko ajan opettajan paikkaa.
Miksi et löydä?
Liikaa hakijoita. Olin pitkään toisella alalla, mutta ne työt loppui.
Miksi et muuta pääkaupunkiseudulle, jossa opettajille on selvästi eniten töitä?
Opettajan palkalla ei pysty asumaan pääkaupunkiseudulla. En tykkää pääkaupunkiseudusta. Lapseni ei voisi asua siellä. Ystäväni ja sukuni ei ole OK-seudulla.
Mitenköhän luulet, että kaikki tuhannet opettajat sitten asuvat pk-seudulla??? Ja kaikki paljon pienipalkkaisemmatkin? Lapsiakin löytyy vaikka kuinka. Kuulostat tosi ennakkkoluuloiselta.
Ketä kiinnostaa joku työtön enkun ope.
Voi tsiisus näitä omaan napaansa tuijottajia. Elämäs on varmaan tyhjää, kun pitää tyrkyttää itseään täällä. Opiskele vaikka jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli vastuussa Olof Palmen kuolemasta?
Onko sillä enää merkitystä?
Oletko miettinyt sitä, että opettajien työt vähenevät melkein kaikkialla kun ikäluokat pienenee? Kouluja suljetaan kaikkialla paitsi muutamassa suuressa kaupungissa. Miten olet tähän varautunut?
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus näitä omaan napaansa tuijottajia. Elämäs on varmaan tyhjää, kun pitää tyrkyttää itseään täällä. Opiskele vaikka jotain järkevää.
Sinua nähtävästi. Tsiisus, miten typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kääntäjän töitä. En ole täysin työtön. Mutta etsin koko ajan opettajan paikkaa.
Miksi et löydä?
Liikaa hakijoita. Olin pitkään toisella alalla, mutta ne työt loppui.
Miksi et muuta pääkaupunkiseudulle, jossa opettajille on selvästi eniten töitä?
Opettajan palkalla ei pysty asumaan pääkaupunkiseudulla. En tykkää pääkaupunkiseudusta. Lapseni ei voisi asua siellä. Ystäväni ja sukuni ei ole OK-seudulla.
Mitenköhän luulet, että kaikki tuhannet opettajat sitten asuvat pk-seudulla??? Ja kaikki paljon pienipalkkaisemmatkin? Lapsiakin löytyy vaikka kuinka. Kuulostat tosi ennakkkoluuloiselta.
Asun pientalossa järvinäköalalla. Samaan en pystyisi pk-seudulla. Lapseni ei voisi asua Pkseudulla. Muiden lapset asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt sitä, että opettajien työt vähenevät melkein kaikkialla kun ikäluokat pienenee? Kouluja suljetaan kaikkialla paitsi muutamassa suuressa kaupungissa. Miten olet tähän varautunut?
En mitenkään. Luotan, että minulle vielä paikka avautuu. Joku sitä opettajan työtäkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikoluvusta tulee hyvin rahaa? Just joo. Kääntäjiäkin on tarjolla niin paljon, ettei töitä riitä kaikille. Pitäisi perustaa oma yritys, ja palkkioista ei kannata edes puhua.
20-25€/h saan itse oikoluvusta toiminimellä, mutta sitä voi tehdä myös jonkun yrityksen palkkalistalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käski avaamaan ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on törkyinen salaisuutesi?
Siihen liittyy uloste ja hissi. En paljasta enempää.
Paras letturesepti?