Olen työtä etsivä englannin opettaja. Kysy ihan mitä vain.
Kommentit (144)
Miksi et tee muita töitä englannin parissa? Oikoluku, kääntäminen, nettiopetus... Töitä on vähän mutta rahaa tulee hyvin. Näin teen itse kielessä jota opiskelen.
Onko englanninopettajan vaikea ymmärtää oppilasta, joka ei vaan opi kieltä? Mun lukihäiriö todettiin vasta 23 vuotiaana ja kaikki kouluasteet sain pelkkää kettuilua opettajilta, luulivat etten edes yritä...
Vierailija kirjoitti:
Asutko pääkaupunkiseudulla?
En.
Sopiiko hailakan purppurat verhot vaaleansiniselle seinälle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee muita töitä englannin parissa? Oikoluku, kääntäminen, nettiopetus... Töitä on vähän mutta rahaa tulee hyvin. Näin teen itse kielessä jota opiskelen.
Olen tehnyt kääntäjän töitä. En ole täysin työtön. Mutta etsin koko ajan opettajan paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko hailakan purppurat verhot vaaleansiniselle seinälle?
Toki! Anna mennä vaan!
Miksi veljeksiä oli juuri seitsemän?
Miksi kuu näyttää aina saman puolen maahan päin?
Vierailija kirjoitti:
Onko englanninopettajan vaikea ymmärtää oppilasta, joka ei vaan opi kieltä? Mun lukihäiriö todettiin vasta 23 vuotiaana ja kaikki kouluasteet sain pelkkää kettuilua opettajilta, luulivat etten edes yritä...
Ei ole. Olen opettanut yrityksissä oppimisvaikeuksista kärsineitä aikuisia kielten opiskelijoita. Pitää vaan miettiä eri keinoja oppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikoluvusta tulee hyvin rahaa? Just joo. Kääntäjiäkin on tarjolla niin paljon, ettei töitä riitä kaikille. Pitäisi perustaa oma yritys, ja palkkioista ei kannata edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kääntäjän töitä. En ole täysin työtön. Mutta etsin koko ajan opettajan paikkaa.
Miksi et löydä?
Miltä kasvosi näyttivät ennen äitisi syntymää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi veljeksiä oli juuri seitsemän?
Seitsemän on onnen luku.
Oikeasti yksi heistä oli koira ja veljeksiä oli kuusi. Näin, jos uskoo omaa ala-asteen opettajaani. Pikku-Eero oli kuulemma koira.
Mikä historia on termillä "calling at", kun puhutaan esim. junasta tai laivasta, joka pysähtyy asemalla?
Kutsuuko se matkustajia kyytiin vai? Vai viittaako pillin soittoon?
Vierailija kirjoitti:
Miltä kasvosi näyttivät ennen äitisi syntymää?
Samalta kuin ne tulevat näyttämään taivaan valtakunnassa.
Mikset ole känyt katsomassa elokuvaa Pekka Töpöhäntä?
Mitkä ovat hyvän saumurin tärkeimmät ominaisuudet?
Asutko pääkaupunkiseudulla?