Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon muuttamassa yksiöön eikä oo mitään huonekaluja tai mitään

Vierailija
14.08.2020 |

Voitteko luetella mitkä on tärkeimmät ostaa parin ensimmäisen kuukauden aikana?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mitä koet tarvitsevasi. Sängystä useimmat lähtee liikkeelle.

Itselläni oli yksiössä sänky, pieni ruokapöytä tuoleineen, pieni tv-taso, lipasto ja vaatekaappi.

Kyllä pelkkä patjakin riittää aluksi.

Vierailija
22/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ja tekopenis riittävät minulle.

terveisin: Pentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauluja, kuminauhoja, kuplamuovia, teippiä. 

24/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisaha ja lapio, kenties myös ämpäri.

Vierailija
25/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohva, sänky, tv, tv taso, sohvapöytä, ruokapöytä ja tuolit

Televisio ei ole mikään ensisijainen tarve, jos on paljon hankittavaa. Monilla ei ole nykyisin televisiota lainkaan.

Vierailija
26/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja, peitto tyyny, lakanat ja päiväpeitto

Pöytä

Tuoleja

Kattila

Paistinpannu

Paistinlasta

Kauha

Sakset

Astiat

Leikkuulauta ja veitsiä

Tiskiharja ja tiskiainetta

Mikro

Kahvinkeitin (jos juot)

Vedenkeitin

Ensiapupakkaus (ettei tarvi naapurilta kysyä laastaria)

Vierailija
27/42 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky ja tekopenis riittävät minulle.

terveisin: Pentti

Et syö?

Vierailija
28/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on tärkein eli sänky, pelkkä patja tai ilmapatja. Tyyny ja peitto. Lakana, pussilakana ja tyynyliina, näitä mielellään kahdet että saat toiset pesuun. Nukkumistilaan verho(t) ja verhonipsut jollei ole sälekaihtimia.

2x kylpypyyhe, 2x käsipyyhe ja 2x kasvopyyhe.

Lautanen, muki, juomalasi sekä ruokailuvälineet. Leikkulauta, kokkiveitsi, hedelmäveitsi ja sakset. Leivinpaperia, talouspaperia ja foliota. Tiskiainetta, harja ja rätti. Kattila, kauha, paistinpannu ja lasta.

Jalkavalaisin jota on helppo siirrellä, joku matto ja pieni sohvapöytä (esim. Ikean Lack). Jos ei ole varaa ruokapöytään ja tuoleihin niin noillakin pärjää lattialla istuen. Edullinen klappituoli parvekkeella istuskeluun.

Siivoukseen swifferin moppi johon saa sekä kuivia että kosteita liinoja (rätti ja tiskiaine jo on).

Kun on näillä päässyt alkuun niin sitten kahvinkeitin, mikro, vedenkeitin, imuri, ruokapöytä ja -tuolit sekä sohva. Valaisimia ja mattoja. Ruoan valmistukseen sekä säilytykseen välineitä ja astioita tarpeen mukaan sekä astiaston laajennus.

Vierailija
29/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palohälyttimet, sänky, petivaatteet, peittoja. Tyyny joka tukee niskaa. Pöytä ja pehmukas tuoli olohuoneeseen, säkkituoli ellei pari ellei ole sohvaa. Keittiöön pöytä ja tuoli.

Seppo
30/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ja vaseliinia nyt ainakin.

Vierailija
31/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa eller mamma betalar? 

Vierailija
32/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäteline. Siitä kannattaa aloittaa. Kirjahylly ja kukkapöytä on seuraavat. Sitten kylpyamme.

Vierailija
33/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussi, iso saavi kiljun tekoa varten. Älä hommaa mitään turhaa. Helpompi muuttaa kun saat häädön.

Vierailija
34/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ainakin 120cm sängyn jos ei haittaa poismuuttamista, sinne on helppoa ostaa kamaa mutta poisvieminen seuraavaan kämppään on sit toinen juttu.

Mutta muutoin sähkösopimus varmaan ois hyvä hankinta ja pari lamppua ainakin.

Vierailija
35/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja ja petivaatteet. Ruuantekovälineet ja jokunen astia. Kaiken muun ehtii kyllä. . Itse ostin ekalla palkalla ruokapöydän, sohvan ja oikean sängyn. Kannettava kone oli tärkeä asioiden hoitoa ja opiskelua varten. Vähitellen vaan 

Vierailija
36/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeimmät olisi sohva, sohvapöytä ja telkkari. Kaikki muu on vain ylimääräistä luksusta.

Vierailija
37/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja nyt on se ykkönen, runkopatja ja jalat siihen, niin on jo kunnon sänky.

Vierailija
38/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kuun aikana kirjaat ylös, mitä tarvitset ja hankit ne puolen vuoden aikana. Esim. olin aivan varma, että tarvitsen siivousämpärin, mutta keittiön roskis soveltui siihen tarkoitukseen. Kun jotain tarvitsee ja sitä ei ole saatavillla, vain luovuus on rajana. :)

Jos kämpässä on tarpeeksi laskutilaa, et välttämättä tarvitse edes pöytää. Mulla oli taitettava tuoli tilaa viemästä. Hankin myös mukavan lepotuolin, joka osoittautui täysin turhaksi.

Jos olet tottunut nukkumaan kovalla alustalla, patja lattialla on riittävä. Jos haluat selvitä helpolla, hanki makuupussi.

Jos sun luona ei käy vieraita, yhdet astiat riittävät.

Sanoisin, että mulla mahtuu kaikki välttämättömyydet yhteen rinkkaan. Ihminen selviää hyvin vähällä, jos ei tarvitse ))kestittää vieraita.

Inhoan huonekalujen siirtelyä siivotessa. Käytännössä ne on kaikki pakko siirtää siivouksen ajaksi parvekkeelle, jotta siivous nopeutuisi.

Vierailija
39/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset on tärkeät,niillä voi leikata.niin ja leikkuulauta myös.

Vierailija
40/42 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä, tuoleja, patja, tyyny, verhot (pimennysverhot helpottaa nukkumista kesällä) vuodevaattet, siivoustarvikkeita, astioita, ruokailuvälineitä, kattila ja paistinpannu. Sänky ei ole kiireellinen. Tietokone jo senkin takia että saa ajan kulumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän