Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskattaren näköinen nainen

Vierailija
17.08.2013 |

Minua on muutamia kertojaelämässäni sanottu ranskattaren näköiseksi. Mitä sillä oikein tarkoitetaan? En ainakaan ole chic tai pukeudu kovin tyylikkäästi. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiijättekö mitä? Mua on usein luultu tulleeksi Ryysyrannasta. Leveä naama, pottunokka, väärät sääret, leveä perä, lyhyt alaosa, pitkä selkä. Ja uskokaa tai älkää! Olen Hesasta!!

Vierailija
22/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 14:28"]

Mua on luultu usein kreikkalaiseksi tai  ranskalaiseksi, mulla on vihreät silmät ja punertavanruskeat hiukset.

[/quote]

Kokonaisuus ratkaisee, esim. kasvonpiirteet, vartalon rakenne, tyyli. Kreikassa ja Ranskassa on vihreäsilmäisiä ja punertavanruskeita hiuksiakin. Jos mietin ihmisen kansallisuutta, en keskity vain yhteen tai kahteen ominaisuuteen, esim. hiusten tai silmien väriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on luullut ranskalaiseksi? Kaupan kassa? Vai..? Ranskalaiset naiset eivät ole erityisen kauniita vaan se charmi tulee siitä melko pöyhkeän itseriittoisesta ja suoraselkäisestä käytöksestä. En asu Ranskassa mutta minulla on melko suuri määrä ranskiksia ystävinä melko kansainvälisessä ystäväpiirissäni. He ovat hoikkia mutteivat pieniä (yksi pienempi löytyy mutta hän ei ole erityisen hoikka).  Italialaiset naiset taas ovat tyypillisesti todella voisi sanoa lihavia (ystäväpiirini koostuu yli kolmekymppisistä, suurin osa äitejä)vaikka olisivat ennen lapsia olleet hoikkia. On ihan pakko todeta että kauneimmat naiset tulevat idästä. Jos joku luulee sinua polakiksi tai venakoksi niin ota se kohteliaisuutena. Monet polakin ja venakot jotka tulevat tänne Keski-Eurooppaan miestensä töiden mukana ovat todella upeita, kielitaitoisia ja sivistyneitä. He ovat usein aika vaaleita, suuret siniset silmät ja pitkät sääret. 

On niitä tietenkin muunlaisia mutta ranskalaiset eivät ole yleisesti ottaen erityisen tunnettuja viehättävyydestä:) Monet myös pitävät heitä hieman epähygieenisinä, tiedä sitten onko totta vai onko sellainen olemus tarkoituksella rakennettu.

Vierailija
24/28 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:34"]

nämä ovat tällaisia vähän hölmöjä stereotypioita, että tietynmaalaiset näyttää tyypillisesti joltain.

Mun italialainen ystäväni on vaaleahiuksinen ja vihreät silmät, onko se italialaista? On tietysti.

Entä miltä näyttää saksalinen, esimerkiksi..?

[/quote]

Niin, no kyllähän esimerkiksi italialaiset tyypillisesti ovat tummahiuksisia ja -silmäisiä. Ei se ole mikään hölmö stereotypia vaan todellisuutta.

[/quote]

No ainakin toscanassa on paljon punahiuksisia ja pisamaisia ihmisiä. 

Vierailija
25/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäntevä tai hoikka kroppa, tumma paksu tukka, ehkä isohkot kasvonpiirteet, tyylikäs tapa pukeutua vaikka olisi vapaa-ajan asusta kyse, eli värisilmää = siellä lähinnä mustaa, muuten värejä asuun vain harkiten?

Vierailija
27/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskeasilmäinen tummatukkainen siro ja aika vaalea ihoinen. Olen saanut kuulla olevani "kuin ranskatar". Myös että "huomioita herättävän kaunis". Eli kyllä olen kohteliaisuutena ottanut :)

Vierailija
28/28 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on lyhyt punapää ja häntä luullaan usein ranskalaiseksi. Johtunee hänen hyvästä tyylitajustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme