Läheiseni mielestä mun kuuluu maksaa perinnöstäni hänen velkojaan
Minä en siis ole hänelle velkaa, vaan hän on velkaa luottoyhtiölle. En ole koskaan lainannut tai saanut häneltä rahaa tai muutakaan, minkä vastineena tuota voitaisi pitää. En tietenkään maksa, mutta tuli hirveän paha mieli sellaisesta suhtautumisesta.
Kommentit (6)
No niin, voit kertoa hänelle, että hänen kumminsa, naapurinsa ja autokoulun opettajansa maksavat hänen velkansa. Menee vain heiltä kysymään.
Mene nyt v*tuun jankuttamasta, äitihullu.
Vierailija kirjoitti:
No niin, voit kertoa hänelle, että hänen kumminsa, naapurinsa ja autokoulun opettajansa maksavat hänen velkansa. Menee vain heiltä kysymään.
Hän sanoisi, että kyllä minun hänen tyttärenään pitäisi maksaa. Ja siis hän ei ole ollut naimisissa perinnönjättäjän kanssa enää vuosikymmeniin. Summa on todella iso, 20 000.
Haluaisin äitiini lämpimät ja hyvät välit. Eihän se tuollaisten pyyntöjen valossa ole mahdollista ja minua surettaa ihan hirveästi. Ja siis olen kerran jo maksanut hänet velattomaksi, 7000 eurolla. Epäilen peliriippuvuutta, jossa kohteena ovat sijoitukset, eivät uhkapelit. Sellaisesta on ollut selkeitä merkkejä. Sellaista en varsinkaan halua mahdollistaa. Eivätkä hänen ongelmansa saisi olla minun vaikeuksiani (jos asiaa pitäisi jotenkin ratkoa, jota hän ei ikinä myöntäisi, siis mitään ongelmaa olevankaan olemassa rahan suhteen.) Toki tulonsakin ovat pienet, mutta silti.
Esim. hän on sanonut minulle, että hänen on PAKKO sijoittaa, KOSKA hän on niin köyhä ja pienituloinen. Minusta ei voi olla mikään perusoikeus sijoittaa, eikä kenenkään ole siten pakko koittaa itseään auttaa, olitpa miten köyhä tahansa. Varsinkin kun se ei ikinä tuota mitään.
Ap
Yrittää käyttää sua hyväksi koska sait perinnön. Ikävä tyyppi.