Muita ilman perjantaipulloa?
Jäin ilman perjantaipunkkua, koska ukko oli sitä mieltä, että mä oon alkkis jos joka perjantai sen pullon juon. Tuolla se nyt tyytyväisenä pelaa. Repisin nettipiuhan irti, ellei itseltä katkeaisi samalla.
Muita?
Kommentit (9)
Mä osaan ja kykenen hakemaan oman pulloni mutta sä et näköjään. Pisteet sun miehelle.
Toivottavasti et ole ainoa ilman pulloa.
Naiset juo nykyään todella paljon alkoholia!
Ja se näkyy; mielenterveysongelmina, lasten pahoinvointina, perhesurmina jne.
yksi kalja olisi jääkaapissa ,ei tee mieli. Valkkari on kellarissa,en jaksa hakea,
Mäkin oon ilman. Löytyi rutiinitarkastuksessa häikkää maksa-arvoista ja lääkäri kehotti unohtamaan alkot kunnes saadaan tutkittua, mikä mättää. :(
Juu, en ymmärrä, että juodaan joka viikonloppu alkoholia. Miten teidän terveytenne ja painonhallintanne kestää sen???
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:08"]
Juu, en ymmärrä, että juodaan joka viikonloppu alkoholia. Miten teidän terveytenne ja painonhallintanne kestää sen???
[/quote]
Viini on terveellistä ja paino hallitsee itsensä. :) Perjantai pössyttely olisi kaikin puolin paras, mutta kun on laitonta, enkä halua lapsiani riskeerata. :(
Mä laihdutan, joten perjantaipulloa ei ole luvassa ainakaan tässä eikä varmaan ensi kuussakaan. Ei ole mulle mikään ongelma, en normaalistikaan kauheasti käytä alkoholia, nyt sitten on saunakaljan tilalla pepsi max.
Mä laihdutan, joten perjantaipulloa ei ole luvassa ainakaan tässä eikä varmaan ensi kuussakaan. Ei ole mulle mikään ongelma, en normaalistikaan kauheasti käytä alkoholia, nyt sitten on saunakaljan tilalla pepsi max.
Pullot avaamattomana kaapissa, saa jäädä tänään juomatta. Taidan sen sijaan hankkia niille viinikaapin...