Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita ilman perjantaipulloa?

Vierailija
16.08.2013 |

Jäin ilman perjantaipunkkua, koska ukko oli sitä mieltä, että mä oon alkkis jos joka perjantai sen pullon juon. Tuolla se nyt tyytyväisenä pelaa. Repisin nettipiuhan irti, ellei itseltä katkeaisi samalla.

Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullot avaamattomana kaapissa, saa jäädä tänään juomatta. Taidan sen sijaan hankkia niille viinikaapin...

Vierailija
2/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan ja kykenen hakemaan oman pulloni mutta sä et  näköjään.   Pisteet sun miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole ainoa ilman pulloa.

Naiset juo nykyään todella paljon alkoholia!

Ja se näkyy; mielenterveysongelmina, lasten pahoinvointina, perhesurmina jne.

Vierailija
4/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kalja olisi jääkaapissa ,ei tee mieli. Valkkari on kellarissa,en jaksa hakea,

Vierailija
5/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ilman. Löytyi rutiinitarkastuksessa häikkää maksa-arvoista ja lääkäri kehotti unohtamaan alkot kunnes saadaan tutkittua, mikä mättää. :(

Vierailija
6/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ymmärrä, että juodaan joka viikonloppu alkoholia. Miten teidän terveytenne ja painonhallintanne kestää sen???

Vierailija
7/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:08"]

Juu, en ymmärrä, että juodaan joka viikonloppu alkoholia. Miten teidän terveytenne ja painonhallintanne kestää sen???

[/quote]

Viini on terveellistä ja paino hallitsee itsensä. :) Perjantai pössyttely olisi kaikin puolin paras, mutta kun on laitonta, enkä halua lapsiani riskeerata. :(

Vierailija
8/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutan, joten perjantaipulloa ei ole luvassa ainakaan tässä eikä varmaan ensi kuussakaan. Ei ole mulle mikään ongelma, en normaalistikaan kauheasti käytä alkoholia, nyt sitten on saunakaljan tilalla pepsi max.

Vierailija
9/9 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutan, joten perjantaipulloa ei ole luvassa ainakaan tässä eikä varmaan ensi kuussakaan. Ei ole mulle mikään ongelma, en normaalistikaan kauheasti käytä alkoholia, nyt sitten on saunakaljan tilalla pepsi max.