Miksi tällaista pukeutumistyyliä kutsutaan?
Kommentit (10)
Tää on niin mun tyyli, mutten koskaan osaa selittää jos joku kysyy, että miksi tätä tyyliä kutsutaan :’D Hain sanoilla ”lukutoukka”. Tykkään brittiläisestä koulutyylistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin mun tyyli, mutten koskaan osaa selittää jos joku kysyy, että miksi tätä tyyliä kutsutaan :’D Hain sanoilla ”lukutoukka”. Tykkään brittiläisestä koulutyylistä.
Ap
Haha, ymmärrän, että on vaikea selittää kun ei voi sanoa vintageksi vaikka ehkä jossain määrin elementtejä esim. 40-50-luvun tyylistä. Tylypahkan koulutyyli? =D Mukavan näköinen joka tapauksessa.
Oisko tossa kyse naisten pikaidoista? Naisten pikaidat on kovasti ollut nyt trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tossa kyse naisten pikaidoista? Naisten pikaidat on kovasti ollut nyt trendikästä.
Mikä on pikaida/pikaido? Googlesta ei löytynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haha, ymmärrän, että on vaikea selittää kun ei voi sanoa vintageksi vaikka ehkä jossain määrin elementtejä esim. 40-50-luvun tyylistä. Tylypahkan koulutyyli? =D Mukavan näköinen joka tapauksessa.
Tylypahkan koulutyyli! Tykkään tuosta :) Alanpa käyttämään tuota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pikaida/pikaido? Googlesta ei löytynyt mitään.
Oisko pikeepaita ja vahingossa tullut kaksi kertaa väärin?
Ainakin lähellä on British country style.