Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois aika vaihtaa syksy/talvi verhot

Vierailija
16.08.2013 |

millaista olet ajatellut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vielä? Mä just laitoin elonkorjuuverhot, vaihdan syyskuussa wtc-verhoihin ja lokakuussa sit varmaan jotain kurpitsaverhoa.

Vierailija
2/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Mä aattelin jotain ihan simppeliä, yksinkertaista. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vielä herukka kuvioiset puuvilla verhot. Syyskuussa vaihdan sellaisiin joissa on perunan ja lantun kuvia.

Vierailija
4/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-luvulla syntynyt äitinikin tajusi luopua tästä iänaikaisesta tavasta 90-luvulla. Anoppi tuskailee verhojensa kanssa vaikka paljon nuorempi. Mulle jaksaa piilovittuilla verhoista. Elämä on liian lyhyt että jaksaisi jatkuvasti verhoja vaihdella.

Vierailija
5/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 verhot:kesä, joulu ja muu aika. Just otin kesäverhot pois. Mutta tämä koskee vain keittiötä . Muualla on samat verhot vuodesta toiseen.

Vierailija
6/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käväisin tossa pari vuotta sitten vanhalla ala-asteellani. Siellä oli ruokalassa edelleen samat verhot kuin silloin kun mä menin ekalle. Olin uusintakäynnin aikaan 26-vuotias. Erinomaista ettei kunta suotta tuhlaa.

Vierailija
7/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä vaihda alkusyksyn verhoja, vielähän tässä on kesää ja monet verhot jäljellä. Vaihdan verhot kolmen päivän välein.

Vierailija
8/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen pieniä iloja on kauniit verhot!

Vaihdan keittiöön verhot kesän aluksi, sitten marras-joulukuun vaihteessa jouluverhot, tammikuun lopulla jouluverhot pois ja tilalle sellaiset, jotka käyvät pääsiäiseenkin. Ne saavat olla sitten kesän alkuun saakka. Joskus, jos inspiraatio tulee, saatan vaihtaa syksylläkin jotkut verhot ennen niitä jouluverhoja.

Olohuoneeseen vaihdan kaksi kertaa vuodessa; kesä-ja talviverhot. Makuuhuoneissa saavat verhot sitten ollakin useamman vuoden samat.

Vierailija
9/12 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma, kun mä ostin syysverhot keittiöön, ihanat ruskansävyiset, ja löysin tapetit samaa värimaailmaa. Eikä mies suostu tapetoimaan, mielestään on turhaa parin kuukauden takia. Miten miehen sais suostuteltua?

Vierailija
10/12 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on edelleen keittiössä jouluverhot. Ovat roikkuneet jo lähes 2v. Noh... kohta on taas joulu... ;-)

Vierailija
11/12 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin tosiaan ripustaa ikkunaan jouluverhot, jo valmiiksi. Kätevää ennakoida niitä joulukiireitä.  Pirkkaan meinasin tämän niksin lähettää.

Vierailija
12/12 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:59"]

Mulla on ongelma, kun mä ostin syysverhot keittiöön, ihanat ruskansävyiset, ja löysin tapetit samaa värimaailmaa. Eikä mies suostu tapetoimaan, mielestään on turhaa parin kuukauden takia. Miten miehen sais suostuteltua?

[/quote]

Sano että otat eron, kyllä nyt vähän vaivaa pitää haluta kodin eteen nähdä. Mä ainakin alan repiä tapetteja aina kun musta tuntuu että vuodenaika alkaa vaihtua, ettekö te muut tee näin? Ettekö te halua että teidän lapsilla on onnellinen koti?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi