Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällaista tää on. Kukaan ei viraile deittiporfiilissani t. Mies22

Vierailija
14.08.2020 |

Oma kuva on ja runsaasti tietoa minusta.
Mikään komistus en ole enkä pitkäkään 170cm.
Jotkut harvat käyvät, mutta ei laita viestiä.
Jos laitan itse viestiä niin 90% ei vastaan mitään eikä edes käy profiilissani.
9 % käy, mutta ei vastaa ja se ihan 1% ehkä vastaa, mutta vain niin pitkää, kun minä jatkan viestittelyä.
On se vaan naisille helppoa, kuin ei tarvitsd ottaa keheenkään yhteyttä vaan yhteyden ottoja vain paukkuu..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama tilanne kuin AP:lla. 25-vuotias, työtön, älyä vaativat harrastukset, 172 cm pitkä ja 72 kg painava. Jostain syystä en kelpaa naisille. Ilmeisesti 25-vuotias neitsyt on turn-off tai luulevat köyhäksi, kun olen työtön.

Minusta on erittäin suuri punainen lippu, kun nainen ei vastaa viesteihin.

Valitettavasti monet nuoret tai vanhemmatkaan ei halua työtöntä. 25-vuotiaan odottaisi tekevän jotain elämällään, opiskelevan, tekevän töitä, vaikka rikkasta suvusta olisikin ja ei tarvisi. 

Vierailija
22/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Itse olen 184 cm pitkä, suht komeakasvoinen ja tummapiirteinen (monet luulee etelä-eurooppalaiseksi) ja tinderissä tuli tuhat matchia kuukaudessa.

M27

Väärä ketju, pretty boy.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se nyt vaan sattuu olemaan jostain syystä alentavaa käydä naamallaan miehen profiilissa, tullut huomattua. Badoossakin pitää haamupelleilemällä käydä kun ei muuten kehdata käydä.

Että ihan alentavaa. Kandee aloittaa pariutuminen siitä että lopetat omien ajatustesi ja arvojesi ja kuvitelmiesi projosoinnin naisiin. Kokeille sellaista uutta juttua kuin empatiakyky ja asettuminen toisen asemaan. Älä aina koeta miettiä negatiivisinta mahdollista selitystä naisten tekemisille. Se taipumus tulee pitämään sut yksinäisenä loppuelämäsi.

Lopeta saarnaaminen ja kerro, mikä estää naisia käymästä tsekkaamassa miehen profiilia silleen "hei katsonpas ton!"? Haamuina kyllä käydään niin ettei paljasteta itseään. Mikä on?

Vierailija
24/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Itse olen 184 cm pitkä, suht komeakasvoinen ja tummapiirteinen (monet luulee etelä-eurooppalaiseksi) ja tinderissä tuli tuhat matchia kuukaudessa.

M27

..tuhat matchia kuukaudessa miehiltä*.

M27

Vierailija
25/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkkiä, voin käydä katsomassa :)

Vierailija
26/26 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se nyt vaan sattuu olemaan jostain syystä alentavaa käydä naamallaan miehen profiilissa, tullut huomattua. Badoossakin pitää haamupelleilemällä käydä kun ei muuten kehdata käydä.

Että ihan alentavaa. Kandee aloittaa pariutuminen siitä että lopetat omien ajatustesi ja arvojesi ja kuvitelmiesi projosoinnin naisiin. Kokeille sellaista uutta juttua kuin empatiakyky ja asettuminen toisen asemaan. Älä aina koeta miettiä negatiivisinta mahdollista selitystä naisten tekemisille. Se taipumus tulee pitämään sut yksinäisenä loppuelämäsi.

Lopeta saarnaaminen ja kerro, mikä estää naisia käymästä tsekkaamassa miehen profiilia silleen "hei katsonpas ton!"? Haamuina kyllä käydään niin ettei paljasteta itseään. Mikä on?

Ohis mutta voi olla vaikka ujo. Sellainen kiltti nainen jolla on huono itsetunto. Kannattaa tosiaan vihata naisia sellaisten takia. Paranoiaksihan sitä tavataan kutsua.