Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vai tehdäkö mitään?

Vierailija
16.08.2013 |

Eli minulla on vuokrasopimusta jäljellä vielä tämänkuun loppuun nykyisessä kämpässäni ja oveen on jo "rustattu" tulevan vuokralaisen nimi ja hänen postiakin on jo alkanu tulemaan luokseni. Mietin vain, että olen opiskelija ja pelkään, että väheneekö asumistukeni nyt tämän takia? Siis luuleeko kela, että asun nyt jonkun toisen henkilön kanssa? Oikeasti asun siis yksin.

Keneen minun pitäisi ottaa yhteyttä, jos tämä vaikuttaa nyt minunkin "elämääni"? Isännöitsijään, maistraattiin, kelaan, tulevaan vuokralaiseen? Oon ihan pihalla, kun ei mulle oo ennen sattunu tällaista... Kaipaisin apuja :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kelan tädit useinkin sun oven takana? Jos eivät, niin mistä edes voisivat kuvitella, että sulla siellä joku muukin asuu?

Vierailija
2/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 18:01"]

Käykö kelan tädit useinkin sun oven takana? Jos eivät, niin mistä edes voisivat kuvitella, että sulla siellä joku muukin asuu?

[/quote]

Kyllä kela tietää. Ilmoitti esim kaverille että ei voi saada asumistukea koska asuu toisen kanssa, syynä se että ed.as ei ollut tehnyt muuttoilmoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 18:01"]

[/quote] Ei käy, mutta kyllähän ne nyt näkee asunko mä yksin vai jonkun kanssa?

Vierailija
4/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
5/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isännöitsijälle, ja kysy, onko asuntoon merkattu joku muu asuja jo. Sano, että asut siinä yksin kuun loppuun, ja pyydä korjattu, paikkaansapitävä päivämäärällinen talonkirjaote siltä varalta, että kela pyytää selvitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi