Vakavasti masentuneen vauvan äiti tuli sentään ulos eilen.
Ihan nätin oloinen nainen on piileskellyt vauvan kanssa asunnossa about 2 kk.Olin jo aikeissa soittaa johonkin,mutta eilen ilmestyi yllättäen kadulle.
Kommentit (13)
Mistä tietää, että vauva on vakavasti masentunut?
Ei ihme että vauva masentuu ja äiti lukittautuu kotiinsa, kun on tollanen kyylä vahtimassa ovea.
ei kun sen vauvan äiti.Oli omituinen koko raskausajan ja vauvan saannin jälkeen vetäytyi maaliskuun aikana asuntoonsa.Vauva syntyi siis talvella.Ei kai tässä mitään voi sanoa,kun asia ei mulle kuulu ja mieskin naisella on.Normaalit äidit nimittäin vaunuttelee vauvojaan tuolla ulkona koko ajan jne.
Joo, mä muuten taidan tietää ton äidin! Hei eiks se antanu sille lapselle jonku hassun nimen, jonku oliks se nyt Koillinen vai vai vai... Eikuhei ei, se äiti oliki se Kim Kardashian ketä mä aattelin.
Vakavasti masentunut vauva? Mistä sä sen tiesit?
Meillä asui kans vastaava tapaus naapurissa kerran. Äiti ei käynyt ikinä ulkona ja verhot oli aina kiinni. Isä joskus käytti pikkuista ulkoilemassa. Etuoven edessä oli kamala pino roskapusseja odottamassa poisvientiä. Kerran näin äidin vilaukselta kun laittoi yhden säkin taas ovenpieleen, oli vielä yöpuvussa vaikka oli jo iltapäivä. Joskus kesällä näin äidin pari kertaa ulkona, hän oli kalpea, rasvainen tukka roikkui silmillä, pieni ja jotenkin hauraan oloinen. Ei katsonut silmiin, tervehtinyt jne.
(Enhän minä oikeasti tiedä eikö hän käynyt "ikinä" ulkona, mutta sen parin vuoden ajan mitä asuttiin seinänaapureina, niin näin hänet tosiaan vain pari kertaa. Lisäksi sisällä paloi usein valot ja vauvan rattaat oli kuistilla, joten päättelin heidän oleskelleen aina sisällä.)
Sori ap, on se käynyt ulkona aiemminkin, mutta ethän sä ole kaiken aikaa kyttäämässä, toisilla on vähän omituisemmat ajat liikkeilleen...
Miten vakavasti masentunut vauva oirehtii?
Siis mihin olisit soittanut? Seiskaan , Iltalehteen, MTV3:n loppukevennykseen?
Voi ei. Oliko vakavasti masentunut vauva vielä rumakin kaiken lisäksi?
Vakavasti masentuneen vauvan tunnistaa siitä, että se itkee usein.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 18:31"]
Vakavasti masentuneen vauvan tunnistaa siitä, että se itkee usein.
[/quote]
Päinvastoin. Vauva lakkaa itkemästä kokonaan.
t. psyk.sh
oliko se vauva kuin vakavasti masentunut? huh huh...