Mies joka katsoo tällaisia sarjoja? Herätti ihmetystä
En tiedä mitä ajatella miehestä, joka on listannut suosikkisarjoikseen seuraavat:
Friends
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Pasila
South Park
Nikke Knatterton
Itse tykkään enemmän brittiläisistä. Mutta ei kai se orastava suhde nyt voi tällaiseen kaatua?
Kommentit (10)
Kyllä mä noita voisin mielellään katsoa. Nikke Knatterton -dvd mulla on itselläkin, eipä oo tullut vielä katsottua kuitenkaan :)
Tykkää huumorista, yleensä se on ihan ok-juttu.
No osaa en noista tiedä, mutta osa ihan kultaa! Todellakin plus jos mies katsoo noita.
Yäh. Eksä fanitti myös noita amerikkalaisia sitcomeja. Voi hitto sitä kun aina olohuoneessa oli joku pyörimässä ja piti kuunnella niitä naururaitoja. Noiden sarjojen huumorikin on yleensä ihan ala-arvoista, seksismillä ja kuluneilla stereotypioilla pelaamista ja teinimäisiä pikkutuhmuuksia. En voi enää sietää niitä. Kertoo ehkä miehestä myös jotain, jos pitää niiden huumoria hauskana. Ainakin ex oli täysi ääliö. Sellainen televisiouutisille möykkäävä perusjuntti, joka pitää itseään muita älykkäämpänä, vaikka mitään ansioita ei ole millään elämän osa-alueella.
The big bang theory on ainut mitä katson ja sitäkin vain satunnaisesti.
Nainen 50v, katson mm.
Big Bang Theory
Wheeler Dealers
Remppaohjelmia laidasta laitaan
Friends
Murhaohjelmia
Luontodokkareita
Elokuvia sit enemmän muualta kuin telkkarista, tv:stä tulee pelkkiä loppuunkaluttuja uusintoja. Paitsi Trainspotting 2, mikä oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin kaatuu jos olette normaaleja pulliaisia, jotka viettää joka illan vain tv:n ääressä.
Itse en ainakaan vietä, katson harvemmin televisiota.
Ap
noihan on hyviä sarjoja! Sitä vaan en tajua miksi ne pitää mainita
Vierailija kirjoitti:
noihan on hyviä sarjoja! Sitä vaan en tajua miksi ne pitää mainita
Ne oli Facebook-profiilin tykkäyksissä, ei missään deittiprofiilissa
Ap
No todellakin kaatuu jos olette normaaleja pulliaisia, jotka viettää joka illan vain tv:n ääressä.