Halla-aho sivaltaa: hallitus syytää miljardeja ulkomaille mutta maksattaa maskit kansalaisilla
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussilta odottaisin vastausta ensin näihin syytöksiin ennen kuin voin ottaa hänen sanomisiaan tosissaan!
https://laitonlehti.net/2020/08/12/jussi-halla-ahon-nyrkit-jari-hanhika…
Onko tämä totta?
Takkutukkien liimankäryisissä fantasioissa kyllä.
Marco de Witt on kyllä ihan kansallismielinen, eikä mikään takkutukka? Miksi haukutte kaikkia erimieltä olevia narkeiksi ja liimanhaistelijoiksi? Pitäisikö joskus kuunella mitä teille yritetään sanoa?
Hah, paraskin puhumaan! Nats**ittelu ja rasistiksi haukkuminen on kuitenkin ok? Olen kuunnellut ja valheeksi todennut.
Jos ei kestä totuutta kannattaa lopettaa nat#eilu ja ra#isitinen käytös.. helppoa eikö vaan?
Samat sanat.
Nyt en ihan ymmärrä mitä ajat takaa tällä viiltävän nerokkaalla argumentilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi olisi kaatanut tukipaketin ja tullut kotiin posket punoittaen.
Ja saanut selkäänsä sadalta tuhannelta irtisanotulta vientialojen työntekijältä.
Meyerin telakka päätti juuri YT-neuvottelut ja sadat saavat kenkää. Eikö Sanna antanutkaan tarpeeksi rahaa muille EU-maille, jotta niillä olisi varaa ostaa täällä tehtyjä laivoja?
Perutut tilaukset ei kyllä olleet eu-maista.
Eli Sannan olisi pitänyt antaa enemmän rahaa EU-maille, jotta niillä olisi varaa ostaa meillä tehtyjä laivoja? Vai mistä vientialojen tukemisesta nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussilta odottaisin vastausta ensin näihin syytöksiin ennen kuin voin ottaa hänen sanomisiaan tosissaan!
Onko tämä totta?
Marco de Witt on kyllä ihan kansallismielinen, eikä mikään takkutukka? Miksi haukutte kaikkia erimieltä olevia narkeiksi ja liimanhaistelijoiksi? Pitäisikö joskus kuunella mitä teille yritetään sanoa?
Hah, paraskin puhumaan! Nats**ittelu ja rasistiksi haukkuminen on kuitenkin ok? Olen kuunnellut ja valheeksi todennut.
Jos ei kestä totuutta kannattaa lopettaa nat#eilu ja ra#isitinen käytös.. helppoa eikö vaan?
Saat kutsua mua ihan miksi haluat.
Ei hetkauta.
Lomakin alkaa oleen lopussa ja aika avata vauva.fi... persuolioiden meno jatkuu täällä yhtä vahvana kuin ennenkin. Katellaanpa sittekin vasta maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Lomakin alkaa oleen lopussa ja aika avata vauva.fi... persuolioiden meno jatkuu täällä yhtä vahvana kuin ennenkin. Katellaanpa sittekin vasta maanantaina.
Niin vissiin, olet kuitenkin päivystänyt täällä koko lomasi ja päiväsi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta?
Saat kutsua mua ihan miksi haluat.
Ei hetkauta.
Eipä :-D
Vierailija kirjoitti:
Jussi huutelee taas oppositioista, kun ei edes halunnut itse hallitukseen, ei olis kantti kaverilla kestänyt.
Siinäpähän huutelee kaikessa rauhassa turvallisesta pesäkolostaan.
Mitä siellä hallituksessa ainoana järkeä puhuvana tekee, kun on pakko noudattaa samaa idioottisuunnitelmaa kuin muutkin. Ellei suostu, niin hallitus ei voi toimia ja valitaan uudet niin kauan että kaikki noudattaa sitä hallitussuunnitelmaa. Erittäin "toimiva" tämä meidän systeemi enkä ihmettele ollenkaan jos mikään ei muutu.
Oppositiosta on hyvä huudella. Ei ollut "miehestä" tosi toimiin, parempi vain huudella.
Vierailija kirjoitti:
Oppositiosta on hyvä huudella. Ei ollut "miehestä" tosi toimiin, parempi vain huudella.
Juu, muistan hyvin, miten SDP, Vihreät ja Vasemmisto huuteli oppositiossa ollessaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi huutelee taas oppositioista, kun ei edes halunnut itse hallitukseen, ei olis kantti kaverilla kestänyt.
Siinäpähän huutelee kaikessa rauhassa turvallisesta pesäkolostaan.
Mitä siellä hallituksessa ainoana järkeä puhuvana tekee, kun on pakko noudattaa samaa idioottisuunnitelmaa kuin muutkin. Ellei suostu, niin hallitus ei voi toimia ja valitaan uudet niin kauan että kaikki noudattaa sitä hallitussuunnitelmaa. Erittäin "toimiva" tämä meidän systeemi enkä ihmettele ollenkaan jos mikään ei muutu.
Järkeä? Kuten ketjun aiheena oleva sekoilu vai?
Yhtäkään tilausta ei ole peruttu- vielä. Hassua, aikoinaanhan persut vaativat kovaan ääneen telakan sosialisoimista. Kuvittelivat kai, että suomalaiset olisivat yht´äkkiä oppineet markkinoimaan ja suunnittelemaan, kun tekijät lähtivät.