T-max mitä käy jos nainen söisi sitä?
Koko ajan mainostetaan että se lisää miehillä energiaa, joten lisäiskö se naisillakin?
Kommentit (31)
Nainen oppii ajamaan autolla. Ehkä oppii myös ripustamaan taulun seinälle ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oppii ajamaan autolla. Ehkä oppii myös ripustamaan taulun seinälle ihan itse.
Ja kusemaan vessassa seisaaltaan pääosin lattialle kuten miehetkin.
Myös tarve pestä tavaran hajuiset kädet toimituksen jälkeen katoaa vähitellen.
Kasvaa gustafssonin panssarivittu, suomuinen ja kivikova.
Äärmmäisen marginaalinen vaikutus, jos sellaista nyt on ollenkaan, sekä miehillä että naisilla. Siksi sitä saa kaupasta ilman reseptiä.
Syö terveellisesti, nuku 8 tuntia, vähennä stressiä ja harrasta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kusemaan vessassa seisaaltaan pääosin lattialle kuten miehetkin.
Myös tarve pestä tavaran hajuiset kädet toimituksen jälkeen katoaa vähitellen.
Nainen viisastuu ja herää siihen että jatkuva nalkuttaminen turhista asiousta on äärimmäisen typerää.
Lopputuloksena olisi tyhjä lompakko. Kaikki nämä teemaksit sun muut vitaeprot on tyhjänpäiväisi ravintolisiä. Ei hyötyä, muttei juuri haittaakaan, jos ei syö liikaa.
Turha selittää etteivät luontaistuotteet vaikuta mihinkään.
Rikoslaissa on kyynärvarren mittainen lista ihan Suomenkin luonnossa kasvavia kasveja (meillä lähinnä sieniä) joiden poimiminenkin on rikos koska niiden vaikutus on sitä luokkaa ettei muista viime vuosikymmenestäkään mitään.
EU:n ja varsinkin Suomen hysteerisen ja lääkeyhtiöitä suojaavan lainsäädännön takia on aika mahdotonta löytää luontaistuotetta joka vaikuttaisi mihinkään ellei sitten oikeasti kärsi vaikka vitamiinin tai hivenaineen puutoksesta.