Mä olen ihan jurrissa :) Ei kun :(
Vai kumpi? Helvetti. Onneksi ei ole vielä aamu. Missä mun mies on?
Kommentit (41)
Tää :D Ainakin mulla nyt kun oon huppelissa. Onko iso synti lukea lapsen kanssa iltarukous gänässä? Eiköhän Jumala tän mulle anteeks anna :D :D :D
Voi muru, älä jaksa. Ihan oikeasti. Nostellaan mieluummin vaikka sun skumppa kylvyssä-ketjua?
Miehes on varmaan vieraissa tai vetämässä jotain pientä kivaa, toivottavasti ei joudu taas sairaalaan.
Noniin, Jurri-Liisa, avaudu sitten vaikka abortistasi? Haluat kuitenkin. Oletko puhunut siitä terapiassa?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:58"]
Tää :D Ainakin mulla nyt kun oon huppelissa. Onko iso synti lukea lapsen kanssa iltarukous gänässä? Eiköhän Jumala tän mulle anteeks anna :D :D :D
[/quote]
Ei ole iso synti. Mutta on se pieni. Pyydä anteeksi. Mä soitan mun kaverin tänne koska mun mieheni on paska. Siis työpaska. Ei se tahallaan ole ilkeä. Se on toisessa kaupungissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:58"]
Voi muru, älä jaksa. Ihan oikeasti. Nostellaan mieluummin vaikka sun skumppa kylvyssä-ketjua?
Miehes on varmaan vieraissa tai vetämässä jotain pientä kivaa, toivottavasti ei joudu taas sairaalaan.
[/quote]
Mikä vitun skumppa kylvyssä? Vai skumppakyvyssä?
ap
http://www.vauva.fi/keskustelu/1703743/ketju/apua_join_vahan_skumppaa_yksinani_kylvyssa_ja_ma_o
JA tässä väität ettet juo kännejä, ja skumppajurrit oli vain vahinko...
Ja huomenna podet morkkista kun avaudut kaverilles kun et pidä siitä ettet ole enää elämänsä ykkösnainen ja sitten elää taas hetkessä kuin lapsi ja panet kaveriasi aviovuoteessa.
Anteeksi että pikakelasin tarinaa ja pilasin kaiken.
Ainiin, mutta "en nyt ole tuo joksi minua luulet".
Niinkuin et ikinä ole jos joku "tunnistaa" liian aikaisin.
Älä jaksa, oikeesti.
Et ole hauska etkä viihdyttävä enää, tää juttu on niin nähty.
Jos et osaa pysyä poissa täältä palstalta, niin olisiko mitenkään mahdollista, että palstailisit täällä ihan hissun tekemättä numeroa siitä, että Muru on nyt täällä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:03"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/1703743/ketju/apua_join_vahan_skumppaa_yksinani_kylvyssa_ja_ma_o
Ja huomenna podet morkkista kun avaudut kaverilles kun et pidä siitä ettet ole enää elämänsä ykkösnainen ja sitten elää taas hetkessä kuin lapsi ja panet kaveriasi aviovuoteessa.
[/quote]
Mä en ole syönyt moneen päivään kun mun mies sanoi että on ruman näköistä kun rinta tulee rintaliiveistä sillain yli, ei ole siis sileä profiili. Olen kai lihonut pari kiloa. Ei pitänyt kyllä juodaksan yhtään. Enkä pane kaveriani, tuhma!
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:05"]
Jos et osaa pysyä poissa täältä palstalta, niin olisiko mitenkään mahdollista, että palstailisit täällä ihan hissun tekemättä numeroa siitä, että Muru on nyt täällä?
[/quote]
Mä en ole Muru. Mä en ole sen kusipään muru.
Ainiin, panet vain työkavereita työmatkoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:00"]
Noniin, Jurri-Liisa, avaudu sitten vaikka abortistasi? Haluat kuitenkin. Oletko puhunut siitä terapiassa?
[/quote]
mä puhun terapiassa kaikesta.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:05"]
[/quote]
Mä en ole Muru. Mä en ole sen kusipään muru.
[/quote]
JA nyt tulee itkupotkuavautuminen siitä mitä se sika teki sulle ja miten inhoat muru-nimitystä..
Okeiokei, kutsutaan sua Prinsessaksi tai Huomiohuoraksi, lempinimenä Huru, jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:03"]
[/quote]
Mä en ole syönyt moneen päivään kun mun mies sanoi että on ruman näköistä kun rinta tulee rintaliiveistä sillain yli, ei ole siis sileä profiili. Olen kai lihonut pari kiloa. Ei pitänyt kyllä juodaksan yhtään. Enkä pane kaveriani, tuhma!
ap
[/quote]
Sairasta.. ja sit valitat kavereittesi miehenmiellyttämisistä, kun heillä ei ole aikaa sinulle.
Sulla ei todellakaan ole kaikki inkkarit kanootissa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:11"]
[/quote]
En tee sellaista. En halua satuttaa mun miestä. Enkä loukkaa sitä yksityiskohdilla.
ap
Osta oikean kokoiset liivit, pölvästi. Ja koska pääset kaupoille vasta huomenna, käy pudottamassa puhelimesi naapurin postiluukusta sisään, jos et muuten kykene lopettamaan tuota huomiohuorausta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:15"]
[/quote]
En tee sellaista. En halua satuttaa mun miestä. Enkä loukkaa sitä yksityiskohdilla.
ap
[/quote]Niin, miehelle ei voi tehdä niin, kihlatulle vielä voi.
[/quote]
ap
[/quote]
Eikö miehesi tiedä mitä teit???
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 23:19"]
[/quote]
ap
[/quote]
Eikö miehesi tiedä mitä teit???
[/quote] Tietäähän se, sehän lateli vaikka mitä ehtoja murulle että häitä pidettäis, mm vauvanteko häitten jälkeen ja avioehdosta luopuminen.
Muru! Ole kiltti tyttö.