Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinusta noloa jos teinisi kävisi juttelemassa koulupsykologilla?

Vierailija
15.08.2013 |

Millaisten ongelmien takia siellä teinit oikein käy?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa, päinvastoin. Parempi hoitaa ongelmaa vähän liian aikaisin kuin antaa sen paisua isommaksi. Otin itse yhteyttä terveydenhoitajaan ja pyysin pojalle keskusteluapua, kun vaikutti masentuneelta.

Vierailija
22/25 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:15"]

Olis se vähän noloa, mutta mitä sitten, harmi vaan, ettei teinini suostu sinne menemään ja pakottamaankaan en voi alkaa...

[/quote]

Miksköhän ei suostu...? Pitäskö sun vilkasta peiliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:20"]

Miten voisi olla noloa, että lapsi hakee helpotusta pahaan oloon juttelemalla asiantuntijan kanssa? Mun lapsen elämässä on ainakin ollut jos sun mitä avioeroa, vakavaa sairautta, ukin kuolemaa, kettuilevia luokkakavereita ja sen sellaista, että olen tosi tyytyväinen kun on käynyt juttelemasta niistä jonkun "ulkopuolisenkin! kanssa. Ja muuten meidän elämä on varsin turvallista, rauhallista, kunnollista ja keskiluokkaista ja lapsella hyvä koti ja ympärillä turvallisia, rakastavia aikuisia.

[/quote]

Samoin meillä. Ja lapsi kävi eron tullen juttelemassa koulupsykan kanssa ja sai siitä suurta hyötyä. Myös itse hain keskusteluapua, jotta ero tulisi hoidettua kaikilta osin hyvin.  Meilläkin on kaikki hyvin. Ehkä juuri siksi että olemme aina pyytäneet apua kun olemme tarvinneet.

Vierailija
24/25 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Voiko tämä aloittaja olla edes tosissaan? Ainoa nolo asia tässä on tämä aloitus!

Olisin äärimmäisen ylpeä ja iloinen, jos nuoreni - tai mikä tahansa nuori - olisi tarpeeksi fiksu ja avarakatseinen kääntyäkseen ammattilaisen puoleen missä tahansa mieltänsä painavassa tai askarruttavassa asiassa. Ei muuten tarvitse olla mitään kummoisia "ongelmia", jos haluaa tai käy ohjatusti koulupsykologin juttusilla. Ihan normaaliin murrosikään liittyvät tunteet, ajatukset ja myllerrykset riittävät syyksi.

t. Opettaja

Vierailija
25/25 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 12:15"]

Olis se vähän noloa, mutta mitä sitten, harmi vaan, ettei teinini suostu sinne menemään ja pakottamaankaan en voi alkaa...

[/quote]

Miksköhän ei suostu...? Pitäskö sun vilkasta peiliin?

[/quote]

Sulle on varmasti erittäin tyypillistä lukea rivien välistä juuri sitä, mitä sinä haluat... ei se mitään :)