Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna kokkaan uudelle msiesystävälle. Mitä sinä tekisit?

Vierailija
15.08.2013 |

eli antakaa ehdotuksia. Mitkä kelpaavat miehille hyvin. Tämä mies taitaa olla kulinaristi, eli vähän pitäisi ylittää itsensä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilepihvit pippurikastikkeella, jotain perunoita ja punaviiniä. Aperitiiviksi shamppanjaa ja jotain pientä naposteltavaa.

Vierailija
2/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:27"]

Sisäfilepihvit pippurikastikkeella, jotain perunoita ja punaviiniä. Aperitiiviksi shamppanjaa ja jotain pientä naposteltavaa.

[/quote]

perimiehisellä lihasyöjällä siis. En kyllä ole varma, osaanko paistaa pihvit oikein... Aperatiivit pitää keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin pakasteranskalaisia, jälkkäriksi omatekoista vaniljaomenapiirakkaa. Jos mies huutaa että ranskalaisia ei ole tässä talossa itse tehty eikä tehdä, ja että piirakka kaipaisi jotain makua, vaikkapa pippuria, niin olen jo oppinut läksyni ja tiedän ettei maksa vaivaa.

Ja muutenkin, jos hienostelijalle ei eines kelpaa ei ole mun elämäni mies.

Vierailija
4/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:30"]

Laittaisin pakasteranskalaisia, jälkkäriksi omatekoista vaniljaomenapiirakkaa. Jos mies huutaa että ranskalaisia ei ole tässä talossa itse tehty eikä tehdä, ja että piirakka kaipaisi jotain makua, vaikkapa pippuria, niin olen jo oppinut läksyni ja tiedän ettei maksa vaivaa.

[/quote]

no, onneksi minäkin olen ruoan suhteen hienostelija :-). On ilo et vakka löytää kantensa.

Vierailija
5/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskisoosia ja jälkkäriksi pillua :)

Vierailija
6/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:27"]

[/quote]

Voiko tylsempää olla. Muhun ei tekisi mitään vaikutusta noin mielikuvitukseton ihminen.

Vierailija
7/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampasimpukoita

Vierailija
8/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään raskasta eikä kummallista. Alkuun samppanjaa ja  pieniä crostini-tyylisiä tomaattileipiä (oletuksella ettei ole allergiaa). Sitten pinaatti-valkosipuli-katkarapupastaa, jossa voi tiety olla vaikka ravunpyrstöjäkin. Jälkiruuaksi suklaaseen kastettuja mansikoita tai sitten marjoja, vaniljakastiketta ja hunajapaahdettuja mantelilastuja kerroksittain.

Vierailija
9/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:32"]

[/quote]

no, onneksi minäkin olen ruoan suhteen hienostelija :-). On ilo et vakka löytää kantensa.

[/quote]Juu, paitsi sitten jos kiireessä ja rahapulassa, kun oot vähistä rahoista ostanut, noista eväistä nousee huuto ja paiskotaan pihalle, ja oot sen oman keksimäsi parhaan reseptin mukaan leiponut piirakkaa.

Ja kun mies niitä kioskin ranuja vetää kuitenkin harva se päivä...

Kyllä mä taitaisin katsoa ihan sen huonoimman perusruoan perusteella, jos ei kelpaa ja nokkaansa nyrpistelee, niin ei ole mua varten, vaikka itsekin olen makuhifistelijä, tosin einekset eivät automaattisesti ole paskaa mun mielestä.

Vierailija
10/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ei se sen safkan takia sun luo tule. Pillun perässä se on joka tapauksessa, joten mä äänestän sen puolesta, että skippaat safkat ja käyt suoraan asiaan. Helpompaa molemmille.

Vierailija
11/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:32"]

[/quote]

[/quote]Juu, paitsi sitten jos kiireessä ja rahapulassa, kun oot vähistä rahoista ostanut, noista eväistä nousee huuto ja paiskotaan pihalle, ja oot sen oman keksimäsi parhaan reseptin mukaan leiponut piirakkaa.

Ja kun mies niitä kioskin ranuja vetää kuitenkin harva se päivä...

Kyllä mä taitaisin katsoa ihan sen huonoimman perusruoan perusteella, jos ei kelpaa ja nokkaansa nyrpistelee, niin ei ole mua varten, vaikka itsekin olen makuhifistelijä, tosin einekset eivät automaattisesti ole paskaa mun mielestä.

[/quote]Ja lisään vielä että en ottais sellaista miestä, jota varten pitää olla joku superkokki ja 3 tuntia viettää keittiössä että kelpaa. Ranutestillä ne karsitaan.

Vierailija
12/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaisin pihvin ja tekisin sienikastikkeen. Kauden kasviksia käyttäisin lisukkeena.

Jälkkäriksi jotain suomalaisista omenista tai vaikka mustaherukkasuklaakakkua.

Vierailija
13/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin pitsat.

Vierailija
14/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin maukkaan rucola-juustosalaatin pöytään. Kermainen kana-pekonipasta pienellä valkosipulilla ja patonkia. Hyvä punkku siihen rinnalle.

Jälkkäri voisikin sitten olla teidän yhteinen jäätelöbaari. Hanki 2-3 jätskimakua ja vähän lisukkeita ja kumpikin tekee mieleisensä. Siitä se sitten etenee =))

Vierailija
15/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaa olin ajatellut, mutta osaan vain tylsää pasta carbonaraa. Onko teillä takuuvarman hyvää reseptiä?

toisaalta haluaisin tehda couscousia, mutta en keksi, mitä sen kanssa.

Lisää ehdotuksia, kyllä se löytyy!

ap

Vierailija
16/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia!

Vierailija
17/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku juntti niin älä tee mitään herkullista ja hienoa, ei osaa arvostaa muuta kuin tavallista kotiruokaa, makaronilaatikkoa se käy koirillekin.

Kerran tyhmän juntti miehen ruokkinut ja joka oli eka ihminen jolle ei ruokani kelvannut ja lähemmäs sata ystävää, tuttavaa, sukulaista, työkaveria, harrastekaveria olen ruokkinut.

Vierailija
18/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stripparin pataa. Ensin laitetaan 5 litraa vettä kiehumaan ja sen kiehuessa vatkataan mureaa kinkkua. Kaikki tykkäävät!

Vierailija
19/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä jäin ihmettelemään, katkaravuthan on kuorittuja pyrstöjä ja kuka sotkisi niiden joukkoon ravun pyrstöjä.

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:37"]

Ei mitään raskasta eikä kummallista. Alkuun samppanjaa ja  pieniä crostini-tyylisiä tomaattileipiä (oletuksella ettei ole allergiaa). Sitten pinaatti-valkosipuli-katkarapupastaa, jossa voi tiety olla vaikka ravunpyrstöjäkin. Jälkiruuaksi suklaaseen kastettuja mansikoita tai sitten marjoja, vaniljakastiketta ja hunajapaahdettuja mantelilastuja kerroksittain.

[/quote]

Vierailija
20/48 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blancon lammaspasta on todella hyvä ja melko helppo.