Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaatekaupan kassa ottaa asiakkaan toisesta jonosta jos han on seisonut huomattavasti pidempaan jonossa kuin se joka olisi oikeasti tulossa hanelle?

Vierailija
15.07.2006 |

en tiiä ymmärsittekö, mutta mua hiukka ärsyttää jotku asiakkaat.(olen siis itsekin asiakas:)

Kävin vasta lindexillä ostoksilla ja menin jonoon. aloin ihmettelemään miks mun jono ei liiku. olin ehkä toinen tai kolmas. Viereisellä kassalla kerkes sinä aikana käydä ehkä ainbakin 5 ihmistä ja siinä vaiheessa mua alkoi kyrsimään. siirryin jo vähän keskemmälle että olisin puolessa välissä kassoja ja se toinen kassa tasan tarkkaan näki että itse olen odottanut mielettömän kauan.

Luulis, että jotku olisi sen verran ystävällisiä että päästäisi kauemmin jonottaneet ohitse...

Saako esim kassa sanoa asiakkaalle että " hän on varmaan jonottanut kauemmin että otan hänet välissä?"

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä.

Vierailija
22/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne kassat ihan vierekkäin siis 2 kassaa aina.

Älä palvele niitä siinä toisessa jonossa olevia vaan sano niille ttä tässä on jono. Jos alkavat narista niin anna narista vaan.

Voit sanoa että tässähän on kyltti että " viereinen kassa"

Täytyy olla kyllä aika typeriä ihmisiä jotka ei tajua mennä sen oikean jonon perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yleensä ulkomaalaiset kehuvat suomalaisten jonotus kulttuuria, ja itsekkin olen huomannut että muualla etuillaan sumeilematta jos ei pidä puoliaan...

Vierailija
24/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut myös yhdysvalloissa, ja sielläkin kyllä paremmat tavat kuin Suomessa. Mutta eipä auta vinkua, täällä kotimaassa kun nyt olen ja pysyn - pitää vaan hankkia kunnon kyynärsuojat ja pitää puolensa ;-)

Vierailija
25/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä auta hienohelmoille myyjänä aukoa, että tules tänne jonoon, niinkuin muutkin.

Liikken imago on sitä vastaan.

Myyjä.

Vierailija
26/29 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toimi ja kaikki pääsi ajallaan maksamaan ostoksensa. Ja sielä se jonon paikka on merkattu selkeästi, täällä tuppaa jonot leviämään ja tukkimaan koko liikkeen kulkuväylät.

Vierailija
27/29 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkiautomaattia vierekkäin. Ihan varmasti joku tunkee välistä vapautuvalle automaatille. Eilen kyllä meinasin kanssa hermostua kun

asioin kultasepänliikkeessä , ei siellä saanut mitään palvelua. Keskellä myymälää tiskit neliön muotoisesti, kaksi myyjää jotka ottivat asiakkaan

joka vaan kehtasi tunkea itsensä siihen vaikkei vuoro ollutkaan. Muutenkin

kiva yrittää katsella siinä jotain koruja tms kun joku nojaa tiskiin siinä ihan vieressä. Luovutin, kun kaksi oli etuillut ennen mua

Vierailija
28/29 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse menen aina siihen keskipaikkeille jotta syntyisi vain yksi jono.

jos joku yrittääkin siihen vierelle mukamas toiseen jonoon niin itse olen sen verran röyhkeä ja mene kuitenkin omalla vuorollani seuraavaan vapautuvaan.

Ne ihmiset jotka käy siellä useammin niin ovat varmaan hoksanneet sen systeemin, mutta välillä tulee näitä landeja sekaan...

Vierailija
29/29 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sitä auta hienohelmoille myyjänä aukoa, että tules tänne jonoon, niinkuin muutkin.

Liikken imago on sitä vastaan.

Myyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi