Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras (olematon) kirja minusta

Vierailija
15.08.2013 |

Tilasin siis tuon paras kirja minusta, ja toimitusajaksi ilmoitettiin tilatessa 3-5 arkipäivää. Vahvistussähköpostissa ilmoitettiin toimitusajaksi 3-6 arkipäivää. No, mikäs siinä, kuusi arkipäivää, tämä selvä. Ainoa että se ehdoton viimeinen arkipäivä jolloin kirjan piti olla perillä oli maanantai. Tänään on, mikäli en ihan väärin ole ymmärtänyt, torstai. Semmosta. Onneksi olivat muistaneet laskuttaa kuitenkin visalta (verkkotunnuksilla maksaminen ei ollut mahdollista nettisivulla)... pitäneepä koittaa pankin kautta perua tuo visamaksu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilasit?

Itse tilasin erään kirjan Booky.fi-verkkokirjakaupasta (verkkosivulla maininta pikakirjakauppa, HAH!) kesäkuussa. Kirja ei ole vieläkään tullut, on maksettu. Odotan silti kärsivällisesti, koska kirjaa on tulossa kustantajalta lisää, eikä sitä saa mistään muualta ja haluan ehdottomasti kyseisen kirjan. 

Mutta enpä toiste tilaa tuolta mitään.

Vierailija
2/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää vielä, että kyseistä kirjaa oli tilaushetkellä merkitty statuksella saatavissa/varastossa.

Eli joko niiden varasto-ohjelma on päin v***ua tai kaikki muut saivat saman ällin samalla sekunnilla kuin minä ja tilasivat kyseisen kirjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fillandtell.com/fi/paras-tarina-minusta/

Anteeksi huono muistini, kirjan nimi oli Paras tarina minusta. Ja tuon nettisivun kautta sen tilasin. Sitä piti olla saatavilla heidän varastossaan. 

Minulle on käynyt myös cd-onin kautta niin, että tilaamani leffa ei ikinä tullut. Tai no, ikinä ja ikinä, viimevuonna näihin aikoihin sen tilasin että tokkopa tuo elinaikanani tulee...