Saako varakas komea mies kenet tahansa naisen?
Eli tyyliin saako joku komea ja menestynyt mies poimittua kadulta urheiluautonsa kyytiin jonkun lähiömuikkelin jolla on köyhä työläispoikaystävä?
Kommentit (40)
Kumpaa nyt kysyt. Sitä, saako varakas komea mies kenet tahansa naisen vai sitä, saako varakas komea mies lähiömuikkelin, jolla on köyhä poikaystävä?
Aika tasoton avaus kaiken kaikkiaan.
Jos naisen parisuhde on hyvä mieheensä niin ei siihen väliin pääse kukaan miljonäärikään. Mitä merkitystä olisi, että naisen nykyinen mies on köyhä? Eihän se kerro miehen luonteesta tai ulkomäöstäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on itseasiassa käynyt noin:) Seisoin bussipysäkillä töistä tulossa (ihan normi toimistovaatteissa ilman meikkiä) Espoon keskuksessa. En siis asunut siellä vaan ihan muualla, mutta työmatka-kulkuvälineen vaihto oli siinä. Kun tämmöinen avoauto siihen pysähtyi kyselemään "kivaa kahvilaa". Totesin, että oot väärässä kaupungiosassa, suosittelin Haukilahtea ja jatkoin bussin odotusta. Mutta tästä, kuten kaikesta muustakin on se 20v ja ainakin 10kg aikaa. En kyllä hyppäisi siihen autoon nytkään, mutta nyt tuskin noin kävisi.
Oletko sinä 'kiva kahvila' vai missä kohtaa tuossa tarinassa kerrottiin, että sinua tultiin iskemään?
Pyysi minua mukaan näyttämään, missä se on. Eli lause meni kaiken kaikkiaan näin: "lähtisitkö kanssani kahville johonkin kivaan kahvilaan tässä lähistöllä". Kun nyt sen toi tarkasti halusit tietää.
Varmasti saa kenet tahansa miestä etsivän sinkkunaisen, jonka mielestä mies on komea ja menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin p*rnhubin videoissa tuo onnistuu.
Noissa taitaa riittää, että taskussa on enemmän kuin 20 senttiä, vaikka ei erityisen komea olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole saanut.
Ettet vain olisi varakas ja komea vain itsesi mielestä, ja autonakin joku paska oktavia.
Teinien karvarallissa taitaa oletuksena olla, että autolla sitä saa. Vanhemmaksi kun kasvavat, niin huomaavat muilla avuilla lohkeavan paljon helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen naisen saa aika hyvin jallitettua, kun on itsevarma ja antaa ymmärtää olevansa rikas. Omalla kohdalla ainakin on toiminut ihan hyvin. Kokemusta asiasta on n 20v ajalta.
Ja joku lähiöiden köyhä yh tarjoaa avohaavaa jo ihan tunnin, parin tutustumisen jälkeen. Heillä on palava halu nousta seuraavalle askelmalle yhteiskuntaluokassa.
Tai sitten niitä vaan panettaa eivätkä jaksa pelailla pelejä.
Olen tavannut nuorena diskoissa miehiä jotka kuvittelevat pystyvänsä poimimaan kenet vain levittelemällä seteleitään ja kilisyttämällä autonavaimia.
Olen myös nähnyt naisia, jotka menevät vipuun. Omaan tuttavapiiriin ei kuuluu näitä mulkvistejä eikä niiden ihailijoita.
Ei saa. Saa toki aika suurella todennäköisyydellä jonkun joka on niin lapsellinen että häneen raha tekee vaikutuksen. Mutta aika harva nainen on lopulta niin rahan perään että miehen muilla ominaisuuksilla ei olisi mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saa kenet tahansa miestä etsivän sinkkunaisen, jonka mielestä mies on komea ja menestynyt.
Ei minua. Ei vaikka olisi kuinka ihana ihminen eikä käyttäytyisi noin törkeästi, siis tutustuminen tapahtuisi jotenkin muuten kuin olettamalla että hyppään tuosta vain mukaan kun vinkkaa urheiluautostaan. En pidä fiksuna rahan laittamista tuollaisiin turhuuksiin, ja minulla on itsesuojeluvaisto. Pysyn omantasoisissani.
Miksi joku komea ja rikas mies minua katselisi hetkeä pidempään?
Istuisinko minä kotona makaronia syöden ja kuuntelisin kun kehuu ravintolasyömisiään tms? En voisi elää samanlaista elämää kuin joku hyvin toimeentuleva.
Minulla ei olisi varakkaan miehen kanssa mitään yhteistä. Voisin viihtyä muutaman viikonlopun jahdilla, mutta muuten elämänarvot olisivat liian erilaiset. Enkä usko että varakas mies ihastuisi minuunkaan.
Strippikerholta lähtee kuulemma nykyään ''vapaa-ajalle'' seuralainen. Jos rahaa on niin pistä vaan haisemaan! Pääset eroon heti kun lakkaat maksamasta.
Ei saa!!eelei nainen kiristä ja,se on rikos.Kuka hullu! haluu toisten rahoilla elellä,kyllä se äijä nalkuttaa jossain vaihees naiselle kuinka se on rahasa siihen tölvännyt tadan tarkkaan.Varakas mies saa painuu mun puolesta vaikka hornantuuttiin kuka sitä kaipaa.
Ei julkiksetkaan saa ketätahansa! Ja ei todellakaan komeus tai varallisuus auta, en tiedä miten paljon olisi pitänyt leuhkia jne.. Ja deittipalveluissa ihan samassa suossa olin kuin kaikki muutkin! Onneksi ei enää tarvitse kärvistellä.
Ai et vaikka olis kauhea tyyppi, tai edes ok tyyppi mut ei ollenkaan sopiva luonteensa puolesta, niin ei haittaa, saa naisen kunhan on rahaa ja jonkun mielestä komea?
Juu ei, vastaus on ei.
Enpä oikein tiedä mistä asiat lopulta on kiinni.
Kerran laivalla minun 45v. 100kg perheellinen työkaveri pääsi panemaan hyvännäköistä 18v. blondityttöä.
Ketutti kyllä uskomattomasti, mutta työkaveri tietysti oli seuraavat viikot yhtä maireutta.
Eli ei se aina mitään rikasta ja hyvännäköistä vaadi.
Oletko sinä 'kiva kahvila' vai missä kohtaa tuossa tarinassa kerrottiin, että sinua tultiin iskemään?