Olisitko mieluummin kaunis vai seksikäs nainen? Perustelut!
Olisin kaunis, koska pelkällä seksikkyydellä ei pitkälle pääse.
Kommentit (43)
On paljon kauniita ja komeita ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan ole seksikkäitä. Se on ominaisuus, joka on tai ei. Itse olen aina kuullut olevani seksikäs enkä todellakaan pukeudu paljastavasti tai halua muiden huomiota vetää itseeni. Silti olen seksikäs. Kauneus on mielestäni sellaista naapurintyttötasoa. Seksikkäänä naisena saa kyllä ihan varmasti jossain vaiheessa ahdistelua osakseen, vaikka olisi kuinka torjuva. Mutta ihan tyytyväinen olen silti.
Jenni vartiainen on kaunis.
Eveliina on seksikäs.
Valitsisin Eveliinan, any Day of the year.
Kauneudesta on varmaan enemmän hyötyä työelämässä. Eli mieluummin kaunis kuin seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, koska seksikäs on halpa ja pääsee ehkä alastonkuviin. Hyi helvata! Kauneudella saavuttaa enemmän positiivista ja niin olen tehnytkin.
Ihan totta? Aika montaa henkilöä pidetään seksikkäänä, vaikka he eivät itse koe olevansa. Eivätkä varsinkaan ole menossa alastonkuviin. Miksi luulet, että sinä määrittelet mitenkään kenenkään halpuutta tai kalleutta tai sitä mihin he "pääsevät"?
Näistä olisin mieluummin kaunis: vaikka olen hetero, pidän paljon tärkeämpänä naisten kuin miesten arvostusta/positiivista huomiota ulkonäön suhteen.
En ole kaunis enkä seksikäs oikeasti 😄
En kumpaakaan.
Olisin oma itseni ja pärjäisin kuten tähänkin asti älyllä, huumoritajulla, suurella sydämelläni ja heleveetinmoisella sinnikkyydellä. Ja jos niiden perusteella en olisi ihmeellinen nainen jonkun äijän mielestä, sitten hän olisi mulle väärä mies.
En arvota yhtään mihinkään "miehiä", jotka kuolaavat instabeibejä tai luksuselätettäviä palkintovaimoja ankkahuulineen.
Kaunis Ja seksikäs 😊 ja siis jos toinen ku ois toisen nii ehdottomasti kaunis ☺️ seksikäs on kuhan on vaan tyrkky, siihen pystyy kuka vaan, mut kauneus vaatii oikeat geenit. Mut siis onneks ei tarvii olla jompsakumpaa vaan saa olla molemmat 😊 toki kaikilla ei oo sama maku mut itse ajattelen näin ja miehet kenen kanssa oon ollu.
Olen ollut molempia, enkä halua enää olla kumpaakaan. Onneksi ikä on toteuttanut toiveeni ja saan nykyään olla rauhassa pervojen tuijotukselta, huutelulta ja vainoamiselta.
Kyllä monet kauniit on myös seksikkäitä. Sillon ei oo kovin viehättävä jos Ainoo on tyrkky tyyli ja treenattu kroppa, et ne on ainoot "hyvät puolet". Sellasia ei ehk arvosta naiset jos kattoo että luulee olevansa kaunis jos on joku tyrkky. Ja luonteeltaan seksikäs tai kaunis nainen on se uhka muille naisille, sillä ei ulkomuodon kaa oo tekemistä.
Kauneus liittyy enemmän naamaan ja seksikkyys kroppaan. Nainenhan on seksikäs yksinkertaisesti jos on hoikka/sporttinen ja naama jotenkin siedettävä. Mutta kauneus vaatii jo oikeasti ihanteelliset kasvojen piirteet jotka harvoilla naisilla on.
t. mies
Joidenkin mielestä äly ja keskustelukyky on kauniimpaa, kuin tyhjä keskustelun yritys patsaan kanssa.
Kauneus ja seksikkyys ovat enimmäkseen avuja, jotka tuotetaan esittämällä sitä. Tarpeeksi meikkiä, tekoripset, tekokynnet ja pitkät hiukset vaikka peruukilla - olet muka kaunis. Puet mahdollisimman vähän vaatetta päälle, korkkarit ja keikistelet julkisuudessa - olet muka seksikäs.
Nykyään ei tarvitse edes livenä olka oikeasti kaunis tai seksikäs, kunhan näytä mukakauniilta tai mukaseksikkäältä photoshopatuissa ja lavastetuissa kuvissa netissä.
Lisäksi kauneus ja seksikkyys livenä karisee äkkiä, kun olet tietämätön, huonokäytöksinen, itsekeskeinen ja tyrkky. Lisäksi moni puhuu typerästi siitä kuin kauneus ja seksikkyys olisivat jotain objektiivisia ominaisuuksia, eivätkä sen katsojan silmässä. Ja katsojiakin on erilaisia.
Seksikäs! Kauneus ilman seksikkyyttä on tylsää eikä siitä juuri ole käytännön hyötyä. Hyvä seksielämä on rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs! Kauneus ilman seksikkyyttä on tylsää eikä siitä juuri ole käytännön hyötyä. Hyvä seksielämä on rikkaus.
Seksikkyydellä ja hyvällä seksielämällä ei ole mitään tekemistä keskenään. Oikeastaan päinvastoin.
Seksikäs nainen on sitä jonkun muun, yleensä miesten mielestä. Sellainen nainen vain esittää seksikästä miellyttääkseen miehiä ja saadakseen jotain muuta kuin seksiä.
Hyvä seksielämä tulee taas aivan päinvastaisesta eli siitä että nainen pyrkii miellyttämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olisin älykäs. Ja olenkin.
Kirjoittaa osaat melkein mutta lukutaidossa on vielä puutteita. Vain idiootti vastaa kysymysen vierestä.
Voiko olla rumaa seksikästä? Ei voi, mutta ruma kaunis voi olla. vrt Tuksu
Ahaa, siis suuri kotkannenä.