Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito! Milloin korjaatte uudistuksen aiheuttamat ongelmat?!

Vierailija
15.08.2013 |

Ärsyttää kun tasaisin välein joutuu tyhjentämään sivuhistoriaa, ja se että välillä vastaaminen ei onnistu millään, ja se että jos ketjussa on sivuja 4, niin etusivulla näkyy vain 123, ja se että palsta on välillä ihan törkeän hidas, ja se että jos kaksi vastausta on lähetetty samaan aikaan ne saavat saman numeron, ja jos haluaa toiseen vastata se e käy, vaan lainaukseen tulee ekan viestin teksti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää se, kun jengi tekee näitä "Ylläpito: lässynlässynlää" -aloituksia. Jos haluatte antaa palautetta sivuston ylläpidolle, laittakaa ihmessä palautetta. Ei se ylläpito käy täällä lukemassa teidän avauksianne.

Vierailija
2/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora palaute ei myöskään auta, ja kyllähän sitä voi olettaa että ylläpito pitää palstaa silmällä ja huomioisi valituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:50"]

Suora palaute ei myöskään auta, ja kyllähän sitä voi olettaa että ylläpito pitää palstaa silmällä ja huomioisi valituksia.

[/quote]

Ei pidä! Täällä ei ole aktiivista moderointia, viestien ja ketjujen poistot tehdään keskustelijoiden ilmoitusten perusteella. Eikä moderoinnista ja sivun ylläpidosta edes välttämättä (tai jopa aika todennäköisesti) vastaa sama taho.

Miksi ajattelet, että palstalle laitettu viesti auttaisi jotenkin paremmin kuin suora palaute, jos sen sattuisi joku ylläpitoon kuuluva lukemaankin? Jos laitat palautetta, voit laittaa sähköpostiosoitteesi mukaan ja pyytää vastausta.

Vierailija
4/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut kolme kertaa palautetta. Viimeisimpänä kun huomasin ettei tämä pädilläKÄÄN toimi kunnolla. 

Vierailija
5/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Tämä pentele takkuaa jatkuvasti. Milloin on ongelmia varmenteen kanssa, milloin sivustolle ei pääse lainkaan. Sivujen vaihtaminen on tosi hidasta ellei mahdotonta.

Vierailija
6/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletteko pyytäneet vastausta siihen palautteeseen?

Vierailija
7/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 15:08"]

No oletteko pyytäneet vastausta siihen palautteeseen?

[/quote]

ööööööööh, no joooooooooooooooooooooo....

Kokeile piruuttas sinäkin miten hyvin se toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi