Mies ampui minua vahingossa kuohuviinipullon korkilla silmän viereen, nyt kaveri levittänyt ympäri kylää valhetta, että mies olisi lyönyt minua
Asia selvisi kun veljeni ilmestyi ovelleni huolissaan minusta ja pyysi saada kyyditä minut turvakotiin. Tätini soitti ja kysyi haluanko muuttaa väliaikaisesti heille asumaan. Luoja ties kuinka monelle on ehtinyt valehdella. Miten estän juorua leviämästä enää lisää?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa sattuu ja tapahtuu, kuoharikorkitkin lentävät vaimon silmään.
Jossain joku kuuluisuus sai bileissä ampuiko itse vahingossa korkin silmään ja silmä sokeutui. Joku useasti on saanut rautatangon pers.reikään. Maailmalla sattuu ja tapahtuu ei vaan Porvoossa.
Litmanen sai pukukopissa limupullon korkin silmään (valmenataja avasi pulloa nuuskapurkilla), vissiin se silmä sokea vieläkin? Aikaa tuosta on jo 10-15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko alkoholisteja?
Voiko enää suomalaisempaa kommenttia olla...?
Vierailija kirjoitti:
6/5 kekseliäisyydestä! Ei ollut perus ”kaaduin portaissa” tai ”törmäsin oveen”. Nyt oli yritystä!
Mä kanssa pidin näitä ihan uskomattomina selityksinä, kunnes itse löin silmäkulmani avoimeen keittiön yläkaapin oveen. Tyhjensin alla olevaa astianpesukonetta ja jotenkin vaan paukautin vasemman silmän siihen avonaisen oven reunaan, sissu että sattui ja komea mustelma. Onni onnettomuudessa oli, että mies oli just silloin viikon työmatkalla, niin kukaan ei keksinyt syyttää häntä tuosta.
Nyt lopetat kiltisti sen selittelyn ja jätät sian. Yksikin lyönti on liikaa. Arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tämän stoorin totuudenmukaisuuteen, niin kyllä tuota tapahtuu. Entinen työkaverini ampui vahingossa avovaimoaan korkilla uudenvuoden juhlissa. Oli muuten ensiapureissu. Tuo tapaturmariski on se syy, miksi ainakin itse pidän tiukasti kämmenen korkin päälle, kun väännän sitä kuoharipullosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tämän stoorin totuudenmukaisuuteen, niin kyllä tuota tapahtuu. Entinen työkaverini ampui vahingossa avovaimoaan korkilla uudenvuoden juhlissa. Oli muuten ensiapureissu. Tuo tapaturmariski on se syy, miksi ainakin itse pidän tiukasti kämmenen korkin päälle, kun väännän sitä kuoharipullosta ulos.
mulla on yleensä joku keittiöpyyhe tms myös vielä siinä edessä. Parempi pito siihen, yleensä jääkaappikylmään, korkkiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sori monta viestiä, tabletti herjasi, että yhteys katkesi. En huomannut viestin tallentuneen jo.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko alkoholisteja
Kuohuviini on selkee merkki alkoholismista.
Hyväosaisetkin voivat olla alkoholisteja sanoo tutkittu tieto
Ap, mitä väliä? Anna tyhmien ihmisten juoruilla, sukulaisille tietysti selität, että kaverisi puhuu soopaa. Ehkä hän vain ajatteli sinun keksineen omasta päästäsi selityksen vammallesi, mutta tosi ystävä ei tietenkään ala arveluitaan levitellä faktana eteenpäin.
Kaverisuhde menisi minulla kyllä poikki tuosta, mutta mitään kummempaa maineenpuhdistuskampanjaa on aivan turha käynnistää. Ei kukaan jaksa kauaa tuollaista jauhaa, et sinä tai kukaan muukaan nyt niin kiinnostava ole.
Laita se hak kaajasikamies teuraaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6/5 kekseliäisyydestä! Ei ollut perus ”kaaduin portaissa” tai ”törmäsin oveen”. Nyt oli yritystä!
Mä kanssa pidin näitä ihan uskomattomina selityksinä, kunnes itse löin silmäkulmani avoimeen keittiön yläkaapin oveen. Tyhjensin alla olevaa astianpesukonetta ja jotenkin vaan paukautin vasemman silmän siihen avonaisen oven reunaan, sissu että sattui ja komea mustelma. Onni onnettomuudessa oli, että mies oli just silloin viikon työmatkalla, niin kukaan ei keksinyt syyttää häntä tuosta.
Minä olen kömpelö ja kolhin itseäni tämän tästä. Viimeeksi oli alaleuassa mustelma, kun nostin lautasia tiskarista kaappiin ja lautasten toinen reuna kopsahti avoimeen kaapinoveen ja toinen lensi ylöspäin leukaani. Silmän olen saanut mustaksi mökillä, kun vein pimeällä roskia kimpparoskikseen ja jalat luisti hiekkatiellä alta.
Mutta ei siinä sen kummempaa nolostelua ole aihetta tuntea. Jos joku kysyy, kerron, mistä mustelma on tullut. Ei kiinnosta, epäileekö joku minun miestäni. Ei ihmisiä niin palkon kiinnosta muiden asiat ainakaan täällä stadissa, omassa sosiaalisessa kuplassani.
Mitä enemmän selittelet, sen vähemmän selityksiisi uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä oli, mutta muistutettakoon että ihan oikeakin silmävamma on mahdollinen kuoharipulloa avatessa. Olkaa siis tarkkana.
Onneksi ei ollut olutpullon korkki. Mitä teistä sitten olisi ajateltu??!!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ollut olutpullon korkki. Mitä teistä sitten olisi ajateltu??!!
Kyllä, tuommoista kuoharikorkkijuttua kannattaa levitellä, eikö :D
Vierailija kirjoitti:
Aika monta skumppapulloa elämäni aikana avanneen ja vielä useammin läsnäolleena kun sellainen avataan väittäisin, että tuo ei ole edes kovin harvinainen sattuma. Hyvällä tuurilla osuu silmäkulmaan, huonolla tuurilla silmään.
Jaa, minä taas en käsitä, miksi kukaan avaa kuoharipullon niin, ettei pidä korkista kiinni. Tai osoittaa sillä korkillaa ihmisiä päin. Koskaan en ole nähnyt oikeassa elämässä korkin lentävän ihmisiä päin.
Oletteko alkoholisteja?