Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö Marimekon tuotteita?

Marimekko
14.08.2020 |

Kun katselee ihmisiä katuvininässä, telkkarissa tai missä vaan, niin varmaan joka kolmannella on jokin Marimekon kolttu tai paita päällä. ja Marimekon laukkuja näkee myös tosi paljon. Mulla on myös parikin tuttua, joiden kaikki pyyhkeet, lakanat ja osin astiatkin on Marimekkoa.
Käytättekö itse miten paljon kyseisiä tuotteita? Itselläni muutama lahjaksi saatu vaate ja yksi laukku, omilla rahoilla en ole raaskinut ostaa yhtään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama meikkipussi ja jotain astioita.

Vierailija
2/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki vaatteet pl urheiluvaatteet. Joitakin astioita ja maljakoita. Koruja. Lähes kaikki laukut ja rahapussit. Kahdet kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lahjaksi saatu pyyhe, yksi laukku ja pari muuta tuotetta löytyy. Vaatteita en osta kun ne eivät ole mun tyylisiä.

Vierailija
4/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta laukkua, reppu, lompakko, pussukoita, muutama paita, yksi mekko. Ovat laadukkaita tuotteita ja säilyttävät jälleenmyyntiarvonsa. Ja kun ovat aika hintavia, niin tule ostettua turhan usein kaappien täytteeksi.

Vierailija
5/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin ensimmäisen marimekon laukun (Karla). Ennestään ollut astioita, kodintekstiilejä, meikkipusseja ja kangaskasseja. Kuosit miellyttää silmää, on miellyttänyt aina. Myös silloin kun Marimekko ei ollut "IN". :D

Vaatteita ei ole, ne on liian kalliita. Viimevuonna olisin halunnut ostaa vaaleansin/valkoinen unikko-neuleen mutta se maksoi 200e, mikä on mielestäni Kiinassa tehdystä vaatteesta liikaa.

Vierailija
6/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin ostanut mitään uutta Marimekolta, mutta minulla on penaali, pieni kukkaro, käsipyyhe ja pari tyynyliinaa.

Lukiossa, varmaan 16 vuotta sitten, minulla oli käytössä raitapaitoja, mutta jossain vaiheessa ne on sitten johonkin poistuneet.

Vierailija
7/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, Marimekko on miellyttänyt silmää niin kauan kuin muistan. Kotona on useammat Marimekon verhot ja vaatetuksessa erityisesti Ilma-mallin tasaraitapaitoja käytän viikottain. Myös laukkuja löytyy. Mekot ovat yleensä mun budjettiin liian kalliita, mutta käytettynä tai alennusmyynnistä olen ostanut niitäkin juhlissa ja muissa paremmissa tilaisuuksissa käytettäviksi. 

Vierailija
8/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy Marimekon pyyhkeitä, lapselle oli vaatteita kun oli pienempi. Itse en pidä Marimekon muumityylisistä tätivaatteista. En halua kulkea mikään säkki päällä ja näyttää joltain hippivalaalta.

Vierailija
9/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon astioita on.

Vierailija
10/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin. Nyt ne on teinin käytössä.

Vierailija
11/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Eivät ole tarpeeksi laadukkaita.

Unikkolakanat olivat aikoinaan kivan näköiset musta-harmaa-valkoisina, mutta laatu surkeaa. Eli ei voinut kauan käyttää.

Laukkuja ostin silloin, kun olivat muodissa joskus vuosituhanteen vaihtumisen jälkeen. Oli 3 unikko-kuosista ja yksi yksivärinen. Niistä isoin unikko on jäänyt käyttöön rantakassiksi. Laukut ovatkin parempaa tekoa.

Vaatteita ostan lähinnä sukkia ja huiveja. Tytölle ostin mekkoja, kun oli pieni. Itse en ole myöskään hippivalas-täti-tyyppiä, kuten edellinen kuvasi. Pienenä ihmisenä hukun niihin isoihin ja värikkäisiin kuoseihin.

Vierailija
12/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työvaatteina pari siistiä paitapuseroa ja muutama mekko. Mieheltä sain äitienpäivälahjaksi mustan Salli Lea -nahkalaukun ja se on aivan ihana, muita laukkuja en ole sen jälkeen käyttänytkään.

Vierailija
13/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan poikkeus, mutta koko talosta ei löydy kuin yksi Marimekon tuote. Se pirun paperikassi 😂

Joku joskus toi jotain kyseisessä kassissa, se jäi väärään kohtaan ja alkoi keräämään tavaraa... On siis jäänyt työpöydän alle keräilykassiksi, siivoan siihen kaiken ylimääräisen pois jos pitää tehdä pikasiivous. Toimii siinä hyvin, pitää muotonsa, vie vähän tilaa eikä pistä silmään.

Vierailija
14/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimekkoina olen käyttänyt, viime talven lempimekko mustavalkoinen räsymatto oli liki joka päivä päällä kotona, meni kainaloista puhki. Juhlin viime la pihajuhlissa mustavalkoinen Ruusuruutu pellavamekko päälläni. Kaapissa on myös mustavalkoinen kotimekko, pitkähihainen, nimeä en muista.

Vierailija
15/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään Marimekon tuotetta. En ole edes lahjaksi saanut. Tunnistan Unikko-kuosin ja sitten niillä on kai jotain värikkäitä raitoja/palloja? Ihan rehellisesti voin sanoa että koko merkki ei vaan kiinnosta minua ollenkaan.

Vierailija
16/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pari vuotta sitten kerätä clover-mallin laukkuja mutta niitä ei ole kertynyt vasta kuin kaksi kun edullisesti olen huutonetistä löytänyt.

Vierailija
17/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yhtään. Pariinkin tuotteeseen olen välillä yrittänyt säästää, mutta sitten tuleekin mutta sitten tulee muita menoja ja Marimekkoon ei olekkaan enää varaa. Ocat kalliita vaatteitaan ja kun elän suu säkkiä myöten niin ostan vaatteeni lähinnä halvalla HjaM:stä.

Vierailija
18/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska ne ovat susirumia. Haluaisin tukea suomalaisia suunnittelijoita, mutta suomalainen design ei ole mieleeni vaatteista muotoiluun ja arkkitehtuuriin.

Vierailija
19/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mitään, lahjaksi saatua mariskoolia lukuunottamatta. Marimekko-kuosit ei oikein istu omaan makuun.

Vierailija
20/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Jotain oon saanut lahjaksi ja laatu on niin susisurkea, että en ole omilla rahoillani niitä viitsinyt ostaa. Ikean liinavaatteet on paljon kestävämpiä (eli siis ekologisempiakin) ja kolmasosahintaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi