Mikä on seksi fantasiasi, jota et ole kertonut kumppanillesi
Minulla se on ehdottomasti kaksi naista ja minä. Kauankohan kestäisi ;) kyydissä...
Kommentit (75)
Haluaisin panna muita kuin vaimoani.
Että mies antaisi mut kavereidensa käyttöön, panisivat yhdessä ja vuorotellen joka reikään ja saisin laueta kaks k*rpää sisälläni kun mies käskyttää mitä mulle tehdään.
Harrastaa ryhmäseksiä monen miehen kanssa sidottuna seksikeinuun.
Haluaisin käydä "fantacy glore holessa", harrastaa täysin anonyymiä seksiä vieraiden miesten kanssa.
Mä tuun kanssa, onko noita Suomessakin ? Jossakin Tubessa olen kyllä nähnyt. Täysin anonyymi seksi kiihottaa.
Että saisin naida kumppanin ystävää kumppanin läsnäollessa kuvaamassa meitä. Saa nähdä, kuinka kauan menee, ennen kuin otan puheeksi. Seksielämämme on täydellistä, mutta ainahan sitä haluaisi vaihteluakin.
Shemale spreads her anal and wanks her big dick.
Ottaisin jonkun jääkiekkokauden polville. Nostaisin kesännekin helmaa, odottaisin pokkarit ja antaisin avokämmenellä tytiseville pakaroille kunnes niihin tulee kiva vaaleanpunainen väri, ei yhtään enenpää. Nainen kiljahtaisi vähän ja kiemurtelisi jonkin verran mutta oikeasti tykkäisi itsekin (Tiedän, jotkut tykkään kaikki ei). Voisin piiskata vähän muuallekin. Voi olla että homma jatkuisi seksillä. Vaihtelee, tämä on vain fantasia.
Jaha, auto-correct väänsi sitten "kesämekkonaisen" jääkiekkokaudeksi
piiskaaja kirjoitti:
Ottaisin jonkun jääkiekkokauden polville. Nostaisin kesännekin helmaa, odottaisin pokkarit ja antaisin avokämmenellä tytiseville pakaroille kunnes niihin tulee kiva vaaleanpunainen väri, ei yhtään enenpää. Nainen kiljahtaisi vähän ja kiemurtelisi jonkin verran mutta oikeasti tykkäisi itsekin (Tiedän, jotkut tykkään kaikki ei). Voisin piiskata vähän muuallekin. Voi olla että homma jatkuisi seksillä. Vaihtelee, tämä on vain fantasia.
Vaimon pyllistely nyloneissa ja niiden repimenen.
Minulla myös tämä kaksi naista ja minä mutta sellaisella twistillä, että toinen naisista nai minua sträpillä samalla kun nuolen toista :)
Fantasioin, että toinen nainen nuolisi häntä samaan aikaan kun hän ottaa suihin; samaan aikaan kun laukeaisin suuhun, myös hän laukeaisi ja squirttaisi toisen naisen suuhun.
stamina man kirjoitti:
Au vinks vinks ;)..
Olet luuseri ;)
Toisen naisen takaraivo vasten vaimon pillua, eli samalla kun lähetyssaarnaajassa suutelisin vaimoa ja hyväilisin vaimon rintoja panisin toista naista suuhun niinkuin se olisi vaimon pillu. Lapsellista, tiedän, mutta fantasia mikä fantasia.
Vierailija kirjoitti:
stamina man kirjoitti:
Au vinks vinks ;)..
Olet luuseri ;)
Hieman huumoria perjantaihin ja kesään. Onneksi olet vierailija, vaan
Sekalaisia raakaa väkivaltaa sisältäviä fantasioita erinäisistä lähipiirin naisista.
Aika hiljaista voisi olla, jos noita alkaisi ääneen availla.
Haluaisin, että mua nussittaisiin oikein kunnolla isolla munalla.