Milloin olet viimeksi käynyt kampaajalla, kauneushoitolassa tms?
Kommentit (61)
Kampaajalla viikko sitten, jalkahoidossa kolme viikkoa sitten.
Kampaajalla tammikuussa, kauneushoitolassa en ikinä.
Normaalistikin käyn kampaajalla enintään kerran vuodessa, joten ei ole vielä ilmennyt tarvetta mennä uudelleen. En kaipaa, ei ole minulle tärkeää.
20 vuotta sitten. Kahdella hiuskoneella olen pärjännyt, sen jälkeen eli hinnaksi on tullut jotakuinkin 40€. Jotkut naist työntää siihen touhuun kuukaudessa satasen. Sairasta ja turhaa.
M40
Tänään kosmetologilla ja eilen kampaajalla. Edellisistä kerroista onkin jo aikaa. Maanantaina hammaslääkärille tarkastukseen. Hierojalla tai ripsihoidossa en ole käynyt koskaan.
Kampaajalla vuonna 2000. Missään hoitoloissa en koskaan.
Siis en kaipaa. Taidan vetäistä koneella taas, kun jo polkkapituisena tukka on pelkkää purkkaa ja päänahka puurokokkaretta.
Helmikuussa kampaajalla. Kauneushoitolassa muutama vuosi sitten
Kauneushoitolassa en ole ikinä läynyt ja kampaajalla käynnistä on noin 15 vuotta. Ei ole tarvetta kyseisiin palveluihin. N55
Olen kampaajalla just nyt, käyn viiden tai kuuden viikon välein. Keväällä oli neljän kuukauden tauko, kun kampaamot oli kiinni.
Kauneushoitolassa olen käynyt viimeksi pari vuotta sitten, en koe tarvetta käydä
Käyn kerran viikossa kampaajalla, pesu ja föönaus. Jalkahoidossa noin kuuden viikon välein. No nyt viime kampaajakäynnillä laitettiin väriä.
Käyn kampaajalla säännöllisesti 6 viikon välein, niin myös koko tämän vuoden. Kauneushoitolassa käyn noin parin kk:n välein ja myös sitä olen jatkanut normaalisti. Vakiokosmetologini on koulutukseltaan myös terveydenhoitaja ja se tuo lisäluottoa käynnin turvallisuuteen. En asu kovin suuren riskin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Olen kampaajalla just nyt, käyn viiden tai kuuden viikon välein. Keväällä oli neljän kuukauden tauko, kun kampaamot oli kiinni.
Ei kai kampaamot ole mitenkään kategorisesti olleet kiinni, ainakaan pienemmät? Oma kampaajani kolmen hengen yrityksessä jatkoi normaalisti, toki asiakkaita oli vähemmän.
Tänään kävin kauneushoitolassa laitattamassa kulmat. Sekä minulla että kosmetologilla oli maskit käytössä. Ensi kuussa menen taas kampaajalle, maski ollut sielläkin keväästä asti joka kerta sekä asiakkailla että työntekijöillä. Tietysti myös käsidesit käytössä.
Kampaajalla n. 3 vk sitten ja jälleen surkea lopputulos, eipä haittaa hiusten puolesta vaikka tulisi mitkä rajoitukset päälle! Itse laittamalla saa ilmeisesti ainoastaan hyvän lopputuloksen.
Mikä siinä onkin, kun käynyt monella eri kampaajalla, ja aina he onnistuvat sössimään jotain. Joko tulee ihan toiveidenvastaista sävyä, liian lyhyttä leikkausta, kerrostusta vaikka en sitä halunnut, raidat laitettu luonnottomiksi palkeiksi.... Huomaa kyllä, että kampaajan koulutus on lyhyt ja sille alalle monesti hakeutuu porukkaa jotka haluaa mennä helpomman kautta opiskelussa ja töissä. Ärsyttää samperisti maksaa 100€ siitä että hiukset ovat huonommat kuin ennen penkkiin istumista :D Sorry vuodatus ohi aiheen. Ehkä aiheeseen liittyvä pointti on se, että juuri hetki sitten kävin, eikä haittaa yhtään pätkääkään vaikka ei taas esim. pariin vuoteen pääsisi.
Käyn kampaajalla 3-4 krt vuodessa, sokeroinnissa neljän viikon välein ja manikyyrissä sekä pedikyyrissä kahden viikon välein.
Kampaajalla toissa päivänä. Edellisen kerran heinäkuun alussa.
Kauneushoitolassa käynnistä on nyt kovin pitkä aika - ei liity koronaan.
Kampaajalla kävin viimeksi huhtikuussa 2019. Kauneushoitolassa tai hierojalla en ole käynyt koskaan. Jalkahoitajalla kävin kerran ala-asteikäisenä jalkapohjien syylien takia.
Kampaajalla viimeksi vuosi sitten kesällä, kun tehtiin hääkampaus. Samalla kävin meikkaajalla ja geelilakkauksessa. Kuumakivihieronnassa kävin maaliskuussa, juuri ennen koronarajoituksia.
En mitenkään kaipaa noihin. Enemmänkin ne ovat olleet sellainen pakollinen paha.