Onko kukaan ollut Tallinkin hemmottelulomalla Tallinnassa???
Kommentit (11)
Millaistakohan siellä hotellissa (Tallink) mahtaa olla?
Kukaan käynyt? Tai tietääkö kukaan asiasta?
Olis vähäsen kiire, kun ens v-loppuna pitäisi mennä juhlistamaan ekaa hääpäivää! :)
ap
Mä olen niin lopen kyllästynyt noihin virolaislaivoihin ja virolaiseen palveluun ylipäätään. Niillä on joku punkki persiissä tai joku muu ongelma, kun ei tuota palvelualttiutta oikein tunnu löytyvän.
miksi haluat matkustaa mafiosofirmalla?
Mitä sit itse suosittelette? Siljaa? NJL?
ap
Express
Barons
Viru
Palace
Central
Olumpia
Tallinkin hotellissa en suostu periaatteesta asumaan. Voin käyttää vaikka LInda Linea tai Nordic Jet Linea, joten en väheksy virolaisia firmoja. Mutta Tallinkilla EN matkusta.
* Laskivat laivojen paskat mereen
* valehtelivat ja väittivät että se on ihan hyvä juttu
* Kun ihmiset suuttuivat, vasta sitten tekivät pari viikkoa ihmeteltyään jotain.
* Jos on muutkin asiat tuolla tolalla, en halua olla laivassa koskaan.
sellaisia reissuja joissa meno Siljalla ja paluu Nordlandialla?
Enkä kyllä kuvittele olevani mitenkään parempi ihminen kuin kukaan muu, mutta virolaisista puuttuu oikeesti jotain tuosta palvelukulttuuristaan. Ikävän tuntuisia ja elämäänsä kyllästyneen oloisia ihmisiä tuntuu olevan joka nurkalla ja kaupan kassalla, saati sitten laivan henkilökunnassa, tullia unohtamatta. Plääh, koskaan en enää suostu menemään sinne.
www. barons. ee
ei halpa, mutta hintansa arvoinen. Vanhassa Kaupungissa idyllinen pieni hotelli.
www. revalhotels. com
Monen hintaisia hotelleja
www. viru . ee Loistosijainti, saunalliset huoneet kivoja
www. lermitage .ee
www. metropol. ee Edullinen, sviittikään ei mahdottoman hintainen
jos olisit laivassa/respassa/kauoassa tmv. töissä, ja asiakaskuntasi olisi 70% virolaisia, ja näistä suurin osa kännissä koheltavia juntteja, jotka ovat niiiiiin rikasta poikaa/tyttöä olevinaan...
Jaksaisitko palvella heitä aina iloisesti hymyillen...?! Valitettavasti suomalaisilla on Virossa huono kuva (ja minusta ei aiheetta, vaikka toki tässäkin nyt kaikki vakuuttelevat, etten minä ole mikään kännituristi... Mutta ette kieltänekkään, että suurin osa suomalaisista on...?;) Jos kielitaitoa löytyy, niin esittäkää olevanne jostakin muusta maasta kun suomesta, on palvelukin eritasoista! Kokeiltu meniaan on...;) Tosin johtui siitä että seurueessani oli ihmisiä jotka eivät olleet Suomesta, joten yhteinen kieli oli luontevasti sellainen jota kaikki ymmärsimme:)
Tallinkilla olen ollut kerran ja sen jälkeen en mene toista kertaa. Hintaansa nähden on huonotasoinen toi Tallink.
Kaverini oli Eckerö Linella sellaisella äiti ja tytär risteilyllä.
Ei sekään ollut halpa, mutta kaikki oli toiminut.
Jos haluat hemmotteluloman Eckeröllä on myös hotellipaketteja Kalev Spa kylpylään, www. kalevspa. ee Voit tilata itse ne hoidot, jotka haluat. Kivoja kauneushoitoloita on myös
www. sinine. ee
www. dayspa. ee
Kun itse tilaat hoidot, saat sitä mitä haluat.