Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaah, rakastan sileäksi sokeroituja sääriäni... :)

Vierailija
14.08.2013 |

Olen käynyt nyt neljä kertaa sokeroinnissa ja jäänyt koukkuun... Ihanaa, kun sääret on sileät, ei sänkeä, ja ne pysyy ihanina ainakin kaksi viikkoa. Kolmannella viikolla varmaan alkaa vähän näkyä karvoja ja neljännellä tai viidennellä viikolla vasta tarvii ajatella uutta karvanpoistoa.

Nyt neljännellä kerralla tuloksesta tuli täydellinen. Oih. Mä jäin tähän koukkuun! Enää ei tarvi kolmen päivän välein höyläillä suihkussa kainaloita, koipia, bikinirajaa... Mahtavaa! Onneksi kaveri suositteli mulle tätä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tumma tiheä karvankasvu? 

Vierailija
2/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla aika tummat karvat jaloissa ja kainaloissa, joo. Kumma, kun käsissä ja päälaella kuitenkin ihan vaaleat. Tiheästä en tiedä, mutta tummat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin epilaattoriin pakon sanelemana mutta olen siitä kyllä iloinen. Ei ole enää vuosiin tarvinnut jatkuvasti ajella tai raapia sänkiään ja rasvata yms.

Vierailija
4/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle kävi sama juttu tänä kesänä! Tosin vasta kaksi kertaa käynyt ja pikkuhiljaa pitäis mennä kolmannen kerran. Olen menossa nyt tämän rohkaistamana sokeroittamaan kainalot ensimmäistä kertaa. Toivottavasti rakastun niihinkin =D

Vierailija
5/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus epillaattori, mutta ei sitä bikinirajoihin voinut käyttää, tuli karvatupintulehdus... Ehkä se oli huonolaatuinen tai en osannut käyttää? Oli miten oli, sokeroijasta en enää luovu!

Vierailija
6/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:10"]

Siis mulle kävi sama juttu tänä kesänä! Tosin vasta kaksi kertaa käynyt ja pikkuhiljaa pitäis mennä kolmannen kerran. Olen menossa nyt tämän rohkaistamana sokeroittamaan kainalot ensimmäistä kertaa. Toivottavasti rakastun niihinkin =D

[/quote]

Uskon, että rakastut! :D

Vierailija
7/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:11"]

Mulla oli joskus epillaattori, mutta ei sitä bikinirajoihin voinut käyttää, tuli karvatupintulehdus... Ehkä se oli huonolaatuinen tai en osannut käyttää? Oli miten oli, sokeroijasta en enää luovu!

[/quote]

Jompsin kumpsin, itse ajan sillä bikinirajat ja vähän reilumminkin eikä ole tullut karvatupentulehduksia.

Vierailija
8/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sokeroin (epiloin vielä päälle) eilen sääreni ja vaikka vähän jäi sänkeä joihinkin kohtiin niin olen silti erittäin tyytyväinen! Koitan muistaa nyt ajella säännöllisesti että ei tarvis enää sheivailla... AINUT ongelma nyt on se, että polvista alkaen koko muu kroppani on karvan peitossa.. Paitsi käsivarret ja kainalot ajelin äsken. Huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän