Mä olen ajatellut kirjoittaa dekkarin
Itseasiassa olen jo aloittanut.
Kommentit (12)
2, Kiitos, tavoitteet ovat korkealla, mutta sitä rohkeutta kun osaisi itseensä valaa. ap
3, Idea on melko raaka ja etova, tai sitten miten sen kukin ajattalee mielessään. Mutta sitä rohkeutta ja uskallusta kun osaisi jostain ammentaa. ap
Hienoa! Vaikka en itse dekkareita luekaan, niin sun kirjan luen, kun se julkaistaan! Tiiviisti vaan yrität kirjoittaa vaikka edes sivun päivässä. Höyryä!
Siinä onkin harrastajakirjoittajan ja kirjailijan ero. Siinä rohkeudessa. Ja uskalluksessa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 18:58"]
3, Idea on melko raaka ja etova, tai sitten miten sen kukin ajattalee mielessään. Mutta sitä rohkeutta ja uskallusta kun osaisi jostain ammentaa. ap
[/quote]
6, Totta hyvinkin tuo sanomasi ja olen yrittänyt ajatella, että miksen minäkin voisi kirjoittaa. Mulla siis pari esikuvaa, joista kipinän sain lähteä tuottamaan omaa dekkaria. ap
Annan täyden kannatukseni! Pöytälaatikkokirjoittelu on hieno harrastus ja vielä hienompaa, jos joskus saat teoksen valmiiksikin.
Voitko avata vielä vähän, millaisia teemoja käytät kirjassa?
Toivottavasti onnistut ja siitä tulee niin hyvä että saat sen julkaistuksi. Tsemppiä!