Mistä olet eniten suuttunut/ ollut vihainen ikinä?
Kommentit (35)
*Siis vahingossa paljasti, tahallaan käytti
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 17:16"]
Mies paljasti vahingossa käyttäneensä marihuanaa "poikien illassa". Olin hyvin järkyttynyt, koska oli salannut asian minulta, yhteiset ystävämme tiesivät asiasta ja olimme vasta vähän aikaa sitten puhuneet että onneksi emme kumpikaan ole käyttäneet laittomia aineita niin on helppo lapsia ohjeistaa oikealle tielle.. Järkyttyneeseen ja pettyneeseen reaktiooni mies vastasi toteamalla että hän ei jatkossa enää kerro minulle mitään kun näin suhtaudun.. Silloin suutuin todella.
[/quote]
Pienestäkös kannatti kilahtaa? Pelkkä pelästyminen. Ei se pilvi ketään pahenna pelkästä kokeilusta.
Meillä oli talossa sädesieniongelma joka aiheutti melkoista hajua ja tilanne aiheutti kovaa henkistä painetta, varsinkin kun huomasin että lenkillä käydessä rupesi tulemaan astman oireita. Keskusteltiin asiasta apen ja anopin kanssa ja kun sanoin että tuntuu hirveältä kun lenkin jälkeen ahdistaa henkeä kaksi tuntia ja joutuu yskimään keuhkonsa pihalle, apen ja anopin reaktio oli että ei meillä ole tavattu juosta kuin navetan ja tuvan väliä. Selvä. Anopin ja mun välit ei ole olleet sen jälkeen entisensä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 15:53"]
Naapurin tekemä ls-ilmoitus, joka todettiin aiheettomaksi. Meillä lasten hyvä olla. En koskaan anna anteeksi ja välit ei koskaan korjaannu. Taatusti kostan asian.
[/quote]
Eikö aiheettomista ilmoituksista tule sakkoa tai vankeutta. Miksi sun pitäis kostaa? Taidat olla luuloissa vaan...eli oletat että juuri naapuri teki sen. Miten muuten tuollaisen kostaa, teetkö aiheettoman ilmoituksen myös, jolloin itsekin syyllistyt samaan.
Mies johon ihastuin todella voimakkaasti, pitkästä aikaa valehteli mulle! vedätti tosi pitkään.
Siitä kun mun exäni pyysi mun siskoa ulos. En ole ikinä ennen haukkunut ketään niin pahasti kuin tätä exää sen tempun jälkeen ja vedin välit samantien poikki.
Entinen avomieheni pahoinpiteli minut monta kertaa. Viimeisellä kerralla tuli poliisit, jotka nostivat asiasta syytteen, koska pahoinpitely on yleisen syytteen alainen rikos.
Oikeudenkäynnin lähestyessä anoppi kommentoi asiaa, että olen vienyt pojan oikeuteen rahanpuutteessa ja ahneudesta, vaikka en ollut itse edes nostanut syytettä, vaan poliisit. Olin myös hänen mielestään keksinyt koko jutun.
Korvauksia tuli pari sataa euroa, kaksi vuotta myöhemmin. Onnea vaan sille ex-anopille, joka ajattelee, että joku keksisi tuollaista, pilaisi avoliittonsa, ja kävisi läpi pitkän ja nöyryyttävän oikeusprosessin rahapulan takia.
Asiasta on jo vuosia, mutta edelleen korvia polttelee inhosta, kun muistan nämä anopin sanat. Tuntuvat jostain syystä jopa pahemmilta kuin muistot pahoinpitelyistä.
Tällä hekellä suututtaa ja raivostuttaa oma tyhmyyteni, että meni ihastumaan ja sitten rakastumaan HOMOmieheen...En toivu tästä varmaan ikinä. Olen kyllä ennenkin elämässäni saanut pakkeja ihan heteromiehiltä, mutta tällä kertaa ottaa oikeasti koville.
Haluaisin itkeä raivosta ja melkein pakottaa miehen rakastamaan mua!!! Olemme tunteneet jo aika kauan työyhteisön kautta ja viimeaikoina olemme tapailleet jopa hänen kotonaan. Viimeksi oli niin läheltä-piti-tilanne kuin vain voi, ettemme päätyneet sänkyyn. Mutta PRK...le: äijähän asuu toisen miehen kanssa..:'((( Miksi, MIKSI ihmeessä hän edes kutsui minut kotiinsa ja joimme jopa lasilliset viiniä, katsoimme silmiin ja istuimme sylikkäin??! Saaa...tn S...a!
Mä olin raskaana, mies lähti työpaikan illanistujaisiin ja mä olin nenos sruraavana päivänä aamuvuoroo töihin... Tyttö oli pari vuotias ja miehen piti olla tytön kaa aamul skarppina kotona, joten oli luvannu et ottaa vaa muutaman ja tulee ajois... Heräsin puol 5.n aikaa, mies ei vieläkää kotona, joku 30 puheluu tullu( oli puh. äänettömäl)... Ihan paniikis nousin ylös, yritin soittaa (ei vastannu), kävelin ympyrää ja mietin mitä teen, pitäskö soittaa poliisit, ite olin menos 7 töihin... Satuin kurkkaa ovisilmäst, ni sielhän se ukko KUORSAS rappukäytäväs kuset housussa, taju niin pois etten saanu hereille, jouduin siis raahaamaa sen eteisee... Oli hävittäny avaimet ja lompakon... Soitin ystävälle joka oli ite äitiyslomal et voinko tuua tytön sinne hoitoo, sinne siis. Lähtiessämme huomasin viel et alaoven lasi oli rikki, eli oli viel kaiken huipux tullu lasin läpi... Voitte vaa kuvitella sen raivon määrän ja kyllä oli ero lähellä!!!
En ole herkästi suuttuvaa tyyppiä, joten piti oikein funtsia, milloin olisin suuttunut pahasti. Tulee mieleen vain yksi tapaus, 19v sitten: siskoni nappasi itselleen silloisen poikaystäväni. Olin todella yrmynä pitkään ja jonkin verran kypsänä varmaan pari vuotta, mutta nykyään siskon ja minun välit on jo pitkään olleet ihan kunnossa.
Töissä tapahtuneet törkeät epäoikeudenmukaisuudet niin palkkauksessa kuin muussakin kohtelussa sekä omalta että kollegoiden kohdalta. En selosta sen kummemmin koska avautuvat aika vaikeasti ulkopuolisille mutta meillä kyvyttömien pomojen nuoleskelu ja mielistely ovat avaimet paremmille palkoille ja parempiin asemiin. Ja kyllä, työskentelen julkishallinnossa.
Anoppi piilovittuilee eikä kunnioita mua tai mun sääntöjä esim. lasten kanssa yhtään!!! Eikä mies tajuu ollenkaa vaa on sitä mieltä et eihän se nyt tahallaa ja ihan hyvää hyvyyttää... Siitä monet riidat saatu aikasix...
Kesätöissä pompotetuksi ja ku*etetuksi joutuminen aiheutti (saamatta jääneet palkkani ynnätessäni) todella raskaan vihan.
Myötäsuuttuminen 1: Isoäitini kuoltua äitini joutui sukulaistensa haukkumaksi ollessaan "liian ahne" (vaikka sai sisaruksista vähiten perintöä). Tästä on seurannut sukukatkeruutta pitkään.
Myötäsuuttuminen 2: Vanha setäni joutui yli 70-vuotiaana todella pahasti vedätetyksi erään naisen taholta. Häneltä meni omakotitalon myynnistä saadut rahat eroriitoihin ja mm. naiselle ostettuihin lahjoihin ja kalliisiin häihin. Onneksi veljeni pystyi auttamaan hänet lainajärjestelyjen avulla pahimmasta. Naisen kuoltua hänen jälkeläisillään oli vielä otsaa soitella veljelläni ja uhkailla väkivallalla ja oikeudenkäynneillä, koska "äiti ei ollut saanut tarpeeksi". Tuolloin oli kyllä väkivaltainen kostoretki perheemme puolelta ihan liian lähellä... Onneksi ei tullut tehtyä tyhmyyksiä.
M34
Äitini oli ollut leikkauksessa pääkaupungissa ja paraneminen oli sujunut ihan ok (nyt jo maakunnassa noin kolmen tunnin ajomatkan päässä). Tuli kutsu kontrolliin, johon menin äitini kanssa. Lääkäri ei ollut leikkaava, eikä ollut yhtään perehtynyt äitini tapaukseen, täysin turha käynti, oltiinkohan 5 min sisällä. Koska äiti oli tullut pitkän matkan takaa ja oli leikkauksen jälkeen vielä heikossa kunnossa, hänelle nousi kuume, ja hyvin alkanut parantuminen hidastui merkittävästi - silloin sapetti todella.
Toinen oli ehkä enemmän loukkaantuminen: kälyni perheineen olivat olleet meillä jo kaksi viikkoa ja olimme kierrättäneet heitä ympäri maita ja mantuja, syöttäneet ja mihinkään eivät ottaneet rahallisesti osaa. Mieheltäni sitten kuulin, että olivat yhtenä iltana haukkuneet minua nukkumaan mentyämme (minä en kuullut, mutta mieheni oli ollut vielä hereillä). Silloin olin todella ärsyyntynyt - vierailu oli jo todella kestänyt kauan ja olin mielestäni ollut hyvä emäntä - niin tässä sitten palkinto. Olemme edelleen tekemisissä, mutta en oikeastaan usko mitään mitä hän sanoo minulle minusta - ajattelen, että niin kai, selän takana puhut varmasti toista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:09"]
Mä olin raskaana, mies lähti työpaikan illanistujaisiin ja mä olin nenos sruraavana päivänä aamuvuoroo töihin... Tyttö oli pari vuotias ja miehen piti olla tytön kaa aamul skarppina kotona, joten oli luvannu et ottaa vaa muutaman ja tulee ajois... Heräsin puol 5.n aikaa, mies ei vieläkää kotona, joku 30 puheluu tullu( oli puh. äänettömäl)... Ihan paniikis nousin ylös, yritin soittaa (ei vastannu), kävelin ympyrää ja mietin mitä teen, pitäskö soittaa poliisit, ite olin menos 7 töihin... Satuin kurkkaa ovisilmäst, ni sielhän se ukko KUORSAS rappukäytäväs kuset housussa, taju niin pois etten saanu hereille, jouduin siis raahaamaa sen eteisee... Oli hävittäny avaimet ja lompakon... Soitin ystävälle joka oli ite äitiyslomal et voinko tuua tytön sinne hoitoo, sinne siis. Lähtiessämme huomasin viel et alaoven lasi oli rikki, eli oli viel kaiken huipux tullu lasin läpi... Voitte vaa kuvitella sen raivon määrän ja kyllä oli ero lähellä!!!
[/quote]
mulla melkein sama kokemus. Olin saanut just vauvan ja mies ryyppäämässä. Huusi ja meuhkas ovella, lopulta rikkoi lukon ja ryysi sisään ja sammui heti. Tutkin luurin ja paljastui että naisia oli kuvioissa. Suutuin niin, että hakkasin ukon. Ja olen pieni nainen. Sain raivosta mielettömät voimat! Siis mies paneksi muita kun minä hoidin 2 viikkoista kotona, lisäksi oli muitakin lapsia!!!anteeksi en ole antanut vieläkään ja mieskin jo entinen.
Muinaiselle poikakaverille suutuin aikoinaan niin, että silmissä pimeni. Oli pitänyt pitkään peliä toisen tytön kanssa, valehdellut mulle suut ja silmät täyteen ja käskenyt kavereidensakin valehdella. Sitten kun sain totuuden selville, suutuin ihan järjettömän paljon. Se suhde ei sitten kovin kauaa enää kestänyt, vaikka yritin antaa anteeksi.
Kaikki valehtelu aikuiselta ihmiseltä saa näkemää punasta...
Mies paljasti vahingossa käyttäneensä marihuanaa "poikien illassa". Olin hyvin järkyttynyt, koska oli salannut asian minulta, yhteiset ystävämme tiesivät asiasta ja olimme vasta vähän aikaa sitten puhuneet että onneksi emme kumpikaan ole käyttäneet laittomia aineita niin on helppo lapsia ohjeistaa oikealle tielle.. Järkyttyneeseen ja pettyneeseen reaktiooni mies vastasi toteamalla että hän ei jatkossa enää kerro minulle mitään kun näin suhtaudun.. Silloin suutuin todella.