Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin pukeutumisratkaisusi silloin kun olit viimeisilläsi raskaana?

Vierailija
14.08.2013 |

-

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ehkä hassuin mutta loppuraskaudessa olin aika tuhti mamma, minulla oli tukevat rintaliivit myös yöllä, tukisukat ja tukivyö massua tunkkaamassa mutta panohalut kovat. mieheni taisi olla aika urhea..."come to mama!"

Vierailija
2/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne itseväkätyt verkkarihousut olivat aika coolit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit. Jep, ei niitä muuten sovi käyttää kuin ehkä mökkipolulla. Muut kengät ei ät enää vaan mahtuneet niihin turpeisiin sämpylöihin. 

Vierailija
4/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen bokserit  alushousuina. Mies ei ollut erityisen innoissaan valinnastani. Sit ostin yöpaidaksi ihonvärisen äärimmäisen venyvän mummoyöpaidan, jota mies kutsui "ihokkaaksi". Mutta se oli ainut joka ei ahdistanut hulluuteen asti ison mahan kanssa nukkuessa.

Vierailija
5/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhat salihousut joissa puna-valko-pystyraidat. Olin tismalleen kuin Asterixin kaveri Obelix, letitkin löytyivät

Vierailija
6/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskinut ostaa isompaa talvitakkia parin viikon takia, joten kuljin viimeiset viikot alkutalvesta niin, että minulla oli mahan peitteenä villatakki puettuna väärin päin ja takki sitten normaalisti. Takista ei napit tai vetskari enää mennyt kiinni ison mahan takia, mutta mahalle piti saada lämmikettä. Hävettää vieläkin.

Jos raskaus ei olisi mennyt yli, olisi tuolta nöyryytykseltä selvitty.

Vierailija
7/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitkät kalsarit väärin päin jalassa.

Vierailija
8/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskinut ostaa äitiystoppahousuja (jos sellaisia edes onkaan olemassa!), joten kun talvella odotin viimeisilläni toista lasta ja ulkoilin esikoisen kanssa, pidin päällä normitoppahousujani, jotka eivät tokikaan mahtuneet kiinni, mutta pysyivät päällä miehen vyön avulla...

Vierailija
9/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen panssarivaunun ajohaalari. Mies siis kapiainen. 

Vierailija
10/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ensin, ettei mitään, mutta muistin, että käytin kyllä loppuraskaudesta miehen pitkiä kalsareita kotileggareina, kun mun äitiysleggarit oli pyykissä.

Vierailija
11/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen otin käyttöön miehen pitkät kalsarit yöhousuiksi kun omat rakkaat satiinihousut kävi pieniksi (ja nehän ei veny). Helpottaa muuten huomattavasti kääntymistä kun laittaa satiinipussilakanan lakanaksi ja satiinipyjamahousut jalkaan!

Vierailija
12/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa väkersin normihousuihin hiuslenksusta pidennykset (napinlävestä solmuun ja toinen pää napin ympärille). Mieheni verkkareita käytin kotosalla joskus. Ja kaksosraskaudessa oli kaupungillakin hiihdettävä hiljaksiin terveyssandaalit jalassa (kun ei mitkään muut mahtuneet).

Vierailija
13/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä ulkoilin tyylikkäänä miehen kasarikuosisissa salihousuissa. Oli älyttömän mukavat! Mies ei vaan suostunut mukaan, kun sonnustauduin noihin.

Vierailija
14/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ja verkkarit sopi paremmin päälle takaperin, koska pehvasauma on housuissa pidempi.

Vierailija
15/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, repesin ihan totaalisesti kakkosen viestille. Ihanaa.:D Odottelen täällä itse kaksosia viikolla 36 ja mitään erityisen ihmeellista ei mieleen tule... Tai en vaan itse huomaa, kuinka tollolta näytänkään.

Vierailija
16/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pukeuduin viimeisilläni aikamoisiin rytkyihin ja terveyskenkiin, mutta kaksi viikkoa laskettuun aikaan kun oli, minut oli kutsuttu oikein hienoihin black tie -juhliin. Löysinkin kaupoilta hienon mekon vaikka vatsa oli ihan valtava. Sen kanssa en sitten voinut olla laittamatta jalkoihini niitä kaikista ihanimpia ja korkeimpia stilettojani... loppuillasta jalat vaan notkahteli alta kun kengät ei vissiin enää kannatelleet painoani. Kotimatka taksilla meni paljain jaloin.

Vierailija
17/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lyhythihainen kauluspaita, miehen läskiaikoijen pitkät housut yhdistettynä henkseleihin, että pysyivät päällä.

Vierailija
18/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit ja verkkarit päällä takapuoli edessä, alla korkeavyötäröiset mummualkkarit ja paitana miehen t paidat. Oli mulla yksi siistimpi vaatekerta ei silläkään juhliin olisi voinut mennä

Vierailija
19/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin talvella viimeisimmilläni ja mulla taisi olla ulkovaatetus suunnilleen tämä:

Villasukat, converset, äitiysfarkut, vähän normaalia paksumpi trikoopaita, neuletakki ja huivi. Iho ei ollut kertaakaan kylmä vaikka tuon enempää ei ollut päällä. Kävin hiukkasen ylikierroksilla ilmeisesti.

Vierailija
20/21 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljen häät ja LA osui samalle päivälle. Ajattelin etten pysty/ehdi osallistumaan häihin, joten en hankkinut mekkoakaan. No hääpäivänä kaikki oli edelleen OK ja vatsa valtava, joten mieheni parsi jättikokoisen silkkihuivini kulmat yhteen selkäni taakse ja juhlin häitä mustissa velourverkkareissa ja "shaalikauluksellisessa silkkiponchossa". Kuvissa näytti oikeastaan aika kivalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi